رییس دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه با تمام توان کنار خانواده های داغدار قرار دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طی گفت و گو هایی که با دانشجویان داشتیم تلاش کردیم طی تفاهم های انجام شده فرصت موج سواری را از دشمن بگیریم.

دانشگاه با تمام توان کنار خانواده های داغدار قرار دارد

محمد مهری طهرانچی در نشست تخصصی بررسی حادثه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات که در محل دادستانی کل کشور و با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد گفت: در تمام حوادث حضور قوه قضاییه مهم است تا مردم بدانند حقوق آنها رعایت می‌شود.
وی ادامه داد: از روز حادثه به مصدومان رسیدگی کاملی صورت گرفته است و دانشگاه با تمام توان در کنار خانواده‌های داغدار قرار گرفت.
طهرانچی خاطرنشان کرد: با همکاری دانشجویان فضایی ایجاد شد که ضد انقلاب نتوانست از این فضا سواستفاده کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما دفاع از حقوق دانشجویان را وظیفه خود می‌دانیم و به دنبال این هستیم که امنیت دانشجویان فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: ما ۳۸درصد دانشجویان کشور را در خود جای دادیم و تیم مستقر در دانشگاه تمام توان خود را برای دفاع از حیثیت دانشجویان به کار می‌گیرد

منبع: فارس

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ههه
    0

    کی ریشه امثال مثل تو پست فطرت کنده میشه

  • نوری زاده
    0

    اقای طهرانچی بیلیاقتی مسئولین را به ضد انقلاب ربط داده ایا ضد انقلابیون اتو بوس فرسوده را در اختیار شما گذاشته یا بخاطر کم هزینه بودنش شما انرا اجاره کرده ائید کمی وجدان داشته باشید این جوانان عزیز خانوادشان واینده ساز کشور بودند که بدلیل سود جوئی امثال شما پرپر شدند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها