تکلیف تحقیق و تفحص از مجلس مشخص شود/ضرورت پیگیری مشکل آب اصفهان

نماینده مردم اصفهان، خواستار تعیین تکلیف تحقیق و تفحص از مجلس شورای اسلامی شد.

تکلیف تحقیق و تفحص از مجلس مشخص شود/ضرورت پیگیری مشکل آب اصفهان

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور به مشکلات حوزه متبوعش پرداخت و گفت: اصفهان مشکلات عدیده ای در زمینه آب دارد و باید مسئولان به آن رسیدگی کنند.

وی افزود: همان طور که در زمان زلزله کرمانشاه، اصفهانی ها به زلزله زدگان کمک کردند در شرایط فعلی هم نیاز است که به اصفهان توجه ویژه شود و از رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر نیرو و همه نمایندگان درخواست می کنم که به این استان بیایند و از نزدیک شاهد مشکلات این استان در زمینه آب باشند.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه تکلیف تحقیق و تفحص از مجلس باید هرچه سریعتر مشخص شود، تصریح کرد: تقاضای تحقیق و تفحص از مجلس به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شده است که یا باید رد و یا تأیید شود و باید سرانجام آن مشخص شود.

کامران گفت: ما در تحقیق و تفحص از مجلس نمی خواهیم مچ گیری کنیم اما دیوارکشی هایی که در اطراف مجلس انجام می شود خارج از مناقصه است و باید در تحقیق و تفحص مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به رانت هایی که در انتصابات برخی افراد می شود، گفت: متأسفم از آلودگی هایی که در برخی از شرکت ها و وزارتخانه ها دیده می شود چرا که در هیئت مدیره آنها صرفاً افراد براساس وابستگی های قومی و نژادی منتصب می شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: مگر ما نخبه نداریم که در این شرکت ها و وزارتخانه ها به کار گرفته شوند؟ افرادی که با رانت در شرکت ها و وزارتخانه ها مشغول به کار هستند، حقوق های نجومی آنچنانی دریافت می کنند و بریز و بپاش های زیادی دارند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها