کشف بیش از ۵ تن مواد مخدر در استان مرکزی طی سال جاری

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف پنج تن و ۲۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات های پلیس استان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

کشف بیش از ۵ تن مواد مخدر در استان مرکزی طی سال جاری

سردار کیومرث عزیزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای رویکردهای مقابله با عرضه مواد مخدر،‌ مجموعه انتظامی استان از ابتدای سال جاری برنامه ریزی هدفمندی را در مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر اجرایی کرده است.

وی با اشاره به کشف پنج تن و ۲۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری در عملیات های پلیس استان بیان داشت: طی این عملیات ها در این بازه زمانی، ۱۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۲۴۱ نفر قاچاقچی و ۱۱ هزار و ۴۱۲ نفر معتاد و یک هزار و ۸۶۴ خرده فروش دستگیر و مراحل قانونی برخورد با آنها با هماهنگی مراجع قضایی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی و ایجاد یک دغدغه اجتماعی نسبت به آثار مخرب مواد مخدر گفت:‌ الگوی انتظامی به تنهایی برای مقابله با عرضه مواد مخدر پاسخگو نیست و بایستی سعی شود که تمامی ابعاد و عناصر دخیل در عرضه و تقاضای مواد مخدر مورد توجه قرار گرفته و با بهره گیری از ظرفیت های دیگر سازمان ها و آحاد مردم در مهار آن برنامه ریزی شود.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها