قد کوتاه چه قدی است و چگونه قد بلند شویم؟

به خاطر قد کوتاه خواستگار ندارید و از کوتاه قدی رنج می برید؟ به چه قدی، قد کوتاه می گوییم؟ شاید شما برای بلند شدن قد تلاش می کنید.

قد کوتاه چه قدی است و چگونه قد بلند شویم؟

شاید شما بپرسید که آیا قد 150 کوتاه است؟ در یک پردازش آماری که توسط یکی از نرم افزارهای همسریابی در انگلستان صورت گرفته است، بر اساس داده هایی که از 20000 هزار فرد بریتانیایی در بین سنین 18 الی 30 ساله گرفته شده، ایده آل ترین قد برای آقایان عددی نزدیک به 173 سانتی متر و برای خانم ها حدود 165 سانتی متر تعیین شده است. با توجه به این آمار ، قد 160 ، قد کوتاه محسوب نمی شود.

واضح است که این آمار مربوط به انگلستان است. در انگلستان، میانگین قد مردان حدود 175 سانتی متر و میانگین قد خانم ها حدود 162 سانتی متر است و این نشان می دهد که آقایانی که قدشان از میانگین کمتر بوده و خانم هایی که قدشان از میانگین بیشتر بوده، از دید جامعه آماری مربوطه جذاب تر به نظر می آیند.

به صورت علمی می توان با استفاده از معیارهایی مانند شاخص BMI، قد و وزن متناسب خودمان را پیدا کنیم. علاوه بر این جدول هایی نیز برای قد و وزن متناسب برای کودکان و نوجوانان از مراجع مختلف در دسترس است. برای مثال برای یک جوان 20 ساله پسر وزن و قد ایده آل به ترتیب 70 کیلوگرم و 177 سانتی متر می باشد و برای یک دختر 20 ساله وزن و قد ایده آل به ترتیب 58 کیلوگرم و 163.3 سانتی متر است.

در صورتی که احساس می کنید قد کوتاهی دارید و دوست دارید که قد بکشید، روش هایی را در ادامه به شما معرفی می کنیم که شاید بتواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند.



روش هایی برای افزایش قد و بلند شدن قد با ورزش

در ادامه به روش های ورزشی و تغذیه ای که می تواند به افزایش قد شما کمک کند اشاره می کنیم. چرا که قد کوتاه درمان دارد.

بلند شدن قد با بارفیکس

معمولا اطرافیان به شما می گویند، بارفیکس بروید. ایا واقعا آویزان شدن قد را بلند میکند؟ آویزان شدن از میله بهترین راه برای غلبه بر مشکل قدی است. با وجودیکه بسیاری از مردم آن را درست نمی دانند اما از لحاظ علمی اثبات شده است که آویزان شدن به شما کمک می کند تا ماهیچه های خود را بکشید. برای شروع می توانید میله را به جایی محکم آویزان کرده به طوری که بتواند وزن شما را تحمل کند. برای شروع می توانید به یک پرش کار خود را آغاز کرده و سپس سعی کنید که با کشش خود، انگشتان پایتان را به زمین برسانید. این کار را به مدت ده دقیقه در روز و به مدت سه ماه ادامه دهید. آویزان شدن و کشش می تواند فشار ستون فقرات را دفع کرده و ژست شما را اصلاح کند. همچنین پشت شما سفت تر شده و قدرت گرفتن و پایداری کلی بدن بهبود می یابد.

دوچرخه سواری

در حین دوچرخه سواری، پاهای شما از طریق تمرین شدید، دچار کشش و حرکت شده که به جریان بهتر خون کمک می کند و باعث می شود عضلات انعطاف پذیرتر شوند تا بتوانند رشد کنند.

حرکات یوگا برای افزایش قد کوتاه

روی پاهایتان بایستید به طوری که همدیگر را لمس کنند.

کف دستانتان را به هم زده به طوری که نوک انگشتان روی هم قرار گیرد.

سپس به سمت عقب خم شوید و سعی کنید بازوهای خود را بکشید. نفس خود را به آرامی بیرون دهید در حالی که به جلو خم می شوید و سعی می کنید زمین را به آرامی لمس نمایید. دستانتان باید در راستای پاهایتان باشد و سرتان بتواند زانوهایتان را لمس کند.

حرکت بعدی این است که پای راست را به عقب حرکت دهید. دست را به آرامی بالا بیاورید و سر را به موقعیت عادی خود برگردانید بعد، پای چپ را به عقب بچرخانید. پای چپ شما باید به موازات پای راستتان باشد و انگشتانتان باید زمین را لمس کند. در حالی که این کار را انجام می دهید، نفس خود را به آرامی بیرون دهید.

کمر خود را به آرامی بالا ببرید، بازوهای خود را مستقیم نگه دارید و سر خود را با دستان خود همراستا کنید. بدنتان یک شکل قوس مانند می گیرد. سپس خود را خود را بالا بکشانید. بدن خود را به روی زمین بیاورید. به طوری که زمین را با پای خود،زانو، سینه و کف دستان لمس کنید. سر خود را به عقب آورده و سعی کنید تا آنجا که ممکن است بکشید. در نهایت، خودتان را به بالا بکشانید و بر روی کف دست و پای خود بمانید.

بسکتبال

هنگامی که با توپ بسکتبال دریبل می زنید، دریبل باعث می شود که هر دو دست شما بهبود یابد و نه فقط دست غالبتان. هنگامی که هر دوی این دو دست به طور همزمان کار کند، کمک می کند تا به یک اندازه قد بکشند. لذا این ورزش نیز می تواند قد شما را افزایش دهد.

علاوه بر این بسکتبال ورزشی است که انواع پرش، دانک و گردش مفصل را دارد و علاوه بر ترشح آدرنالین و انعطاف پذیری، هدف اصلی آن رسیدن به سبد با بالاترین ارتفاع است. لذا می تواند به افزایش قد شما کمک ویژه ای نماید.

پیلاتس

بازوها را باز کنید. پاهایتان باید جدا از هم باشد. حالا پاهای خود را راست کنید تا توپ را به جلو ببرید. حالا آن را به عقب بیاورید به طوری که یک خط مستقیم با بدن خود بسازید. حالا سینه و سر خود را در حالی که آن ها را بالا نگه داشته اید، از توپ دور کنید و برای 5 ثانیه نگه دارید. این کار را تکرار کنید. این ورزش شکم شما را تقویت می کند و بر قسمت پایینی بدن شما متمرکز است و از این رو کاری می کند تا انرژی عضلات شکمی شما افزایش یابد.

ایا شنا باعث بلند شدن قد میشود

شنا کردن یکی از بهترین تمرین ها برای افزایش قد است. شنا کردن با افزایش کشش رباط ها، تاندون ها و ستون فقرات، می تواند باعث افزایش قد کوتاه شود. بچه ها عموما به کلاس های شنا برده می شوند. نه فقط برای این که شنا یاد بگیرند بلکه برای این که با پا زدن و دست زدن به بدن مناسب تری دست پیدا کنند و دچار اضافه وزن نشوند.

برخی حرکات کششی

یکی از بهترین روش های انجام روش کشش، کشش ایستاده است. هر دو دست را به سمت بالا ببرید و با قرار دادن کف دست ها روی هم آن ها را به هم متصل کنید. سپس بدن را به یک سمت کش دهید. کشش جانبی یکی از موثر ترین تمرینات کششی برای افزایش قد است.

یکی دیگر از حرکات کششی، موقعیت جهشی است. در موقعیت جهش قرار گرفته و سر خود را به بالا بیاورید. سپس یک پایتان را به آهستگی به عقب برده به طوری که وزن بدن به روی یک پا و زانوی پای دیگر قرار گیرد. سپس دست ها را روی هم قرار داده و در حالی که سرتان را به صورت کشیده به بالا نگه داشته اید، بازوهایتان را بالا بیاورید. این تمرین به خوبی ماهیچه های پشت را کشیده کرده و کمی هم بر ماهیچه های شکم تاثیر می گذارد.

حرکت دیگر، حرکت کبری است. بر روی شکم خود خوابیده بالاتنه را به آرامی بالا بیاورید. لازم به ذکر است تغییر موقعیت باید بسیار آهسته باشد. تا جایی که می توانید بدن خود را خم کرده و بکشید.

تغذیه مناسب برای افزایش قد

رژیم غذایی متعادل با مقدار زیادی سبزیجات، میوه ها، پروتئین ها و کربوهیدرات ها می تواند به شما کمک کند. هرچند بدن بعد از 18 سالگی مقدار کمی هورمون رشد ترشح می کند اما هنوز هم می توانید تولید خود را با خوردن درست، افزایش دهید. یک رژیم غذایی سالم باید در پروتئین ها، چربی های ضروری، کربوهیدرات های پیچیده و تمام مواد مغذی و ویتامین ها سرشار باشد. شیر، گوشت بدون چربی، سبزیجات برگدار و آجیل باید پایه های رژیم غذایی شما برای افزایش قد باشند.

کلسیم برای رشد و نگهداری استخوان های قوی ضروری است و به عنوان یک تقویت کننده قدی عمل می کند. شیر منبع عالی کلسیم است. علاوه بر این، دارای ویتامین A است که کلسیم را در بدن حفظ می کند. همچنین حاوی پروتئین است که در ساخت سلول ها به بدن کمک می کند. علاوه بر شیر، غذاهای لبنی نیز تاثیر زیادی بر افزایش قد دارند. غذاهای لبنی مانند پنیر، ماست، خامه و بستنی حاوی ویتامین A، B، D و E هستند و همچنین دارای پروتئین و کلسیم می باشند. ویتامین D و کلسیم برای رشد ضروری است. کمبود ویتامین D می تواند منجر به کاهش قد شود. دریافت کلسیم کافی به ویژه در دوران بلوغ بسیار مهم است.

میوه ها و سبزیجات نیز منبع عالی از ویتامین ها، فیبر، پتاسیم و فولات هستند. ویتامین A به رشد استخوان ها و بافت ها کمک می کند. میوه هایی مانند گریپ فروت، پاپایا، انبه، میوه پاشن، هندوانه و زردآلو سرشار از ویتامین A هستند. ویتامین A همچنین در موادی مانند هویج، نخود فرنگی، کدو تنبل، کلم بروکلی، اسفناج، کلم، سیب زمینی شیرین، و غیره نیز یافت می شود. همچنین در کنار آن ها میوه هایی مانند انواع توت ها، سیب زمینی ها و گوجه فرنگی نیز حاوی ویتامین C هستند که به رشد سالم استخوان ها کمک می کند و باعث افزایش قد می شود.

مرغ نیز یکی از بهترین منابع پروتئین در میان غذاهای حیوانی است و مقدار زیادی از پروتئین های بدن را برای ساخت بافت ها و عضلات فراهم می کند. سویا حاوی بالاترین پروتئین در میان تمام غذاهای گیاهی است. پروتئین خالص موجود در سویا، استخوان و بافت های عضلانی را بهبود می بخشد. برای افزایش قد کوتاه ، مصرف 50 گرم سویا در هر روز توصیه شده است.

منبع: سلامت نیوز

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 526
  • سهيل اهوازي
    2

    ١٨سال سن. قدي ١٤٥دارم جه كاري انجام دهم

    نظرات شما -
    • فاط
      50

      سرتو بکوب تو دیوار

    • یاشا
      2

      اعتماد به نفستو از دست نده و تلاش کن .تلاش و تلقین مطمعن باش نتیجه میگیری

    • گلریز
      2

      چه جالب منم ۱۸ سالم قدم ۱۴۵ ولی دخترم

    • آسیه
      1

      ورزش بسکتبال و انجام گرو تالر امید داشته باش نتیجه شو میبینی

    • سینا
      3

      روی یه مقوله ای کار کن که بتونی این ضعف رو جبران کنی، مثلا برو یه رشته رزمی و توش بدرخش... جدی میگم

    • فاطمه
      1

      ورزش والیبال کن روی قد تاثیر میذاره

    • امیر م
      50

      چه قدت کوتاهه..وااااااااااااای خدای من.

    • زهرا
      1

      از بازار ورزش افزایش قد رو دانلود کن شیر هر روز بخور روزی ۲۰ دقیقه آفتاب قبل ساعت ۱۱ به کل بدنت بخوره بارفیکس هم برو من خودم تو سن ۲۲ سالگی نتیجه گرفتم

    • بنده خدا
      3

      مهم اینه که سالمی پسر.. منم مثل تو ۱۴۵ قدم ..۲۱ سالمه..دانشجوی مهندسی برقم از یه دانشگاه دولتی خفن(نمیگم کجا

    • بنده خدا
      10

      مثلن قد بلندا چ کاری میتونن بکن که ما نمیتونیم

    • یه بدبخت هورمونی:(
      7

      سلام.بنده دخترم و 14 سال سن دارم منم همینطوریم.مشکل کمبود هورمون رشد دارم قدم138.رفتم دکتر دو سال آمپول زدم تاثیر داشته ولی با دوسال درمان نشدم .تصمیم گرفتم خودکشی کنم. چون واقعا در عذابم.فقط گریه یکم آرومم میکنه.....،خیلی مسخره میشم از طرف خانواده.آخه خدااا......من چه گناهی کردم که الان بخوام انقدر کوتاه باشم و مورد تمسخر قرار بگیرم): فقط من اینو بهتون بگم که(ناشکری نکنید).از هر بدی بدتر هم هست....

    • عسل
      4

      بنظرم اعتماد به نفستون رو حفظ کنید ورزشهایی مثه بافیکس و اینا قدو زیاد میکنه اما اگه پیش مشاور تغذیه برید چند سانتی متر میتونه به قدتون اضافه شه. بعدشم مثلا قد بلندا چه گلی به سرشون زدن . سعی کنید وزن ایده آل با قدتون رو داشته باشید بزنید سایتای مختلف میاره اما گاها اعداد یکم متفاوته

    • مائده
      2

      هیچ توکل ببین قد ملاک نیس منم ۱۴ رو تموم کردم۱۵۱ قدمه ایا باید حرص بخورم صورت خوجلم خراب شه نه من حرص نمیخورم

    • امیر
      2

      به نظرم اگر دوست داری برو متخصص شاید راهی داشته باشه.خیلی هم ناراحت نباش خدا خواسته پس شاید به صلاحت بوده

    • امیرمهدی
      16

      من 17 سالمه قدم 179.رشد م خیلی کمشدهکه حدودا متوقف شده.به نظرتون قدم کوتاهه؟میتونم 184 و 5 بشم؟

    • هادی
      14

      داداش من که 175هستم تو همین 18سالگی یعنی هم سن هستیم ولی من 175هستم میگم کوتاه هستم ولی مگه میشه کوتاه تر از من باشع 145تو سن18

    • سید سجاد حسینی
      2

      داداش نگران نباش اصلا نه قد ملاک هست نه هیکل و نه تیپ و قیافه ، نه رنگ پوست بلکه مهم انسانیت و شخصیت انسان هاست . همه ملاک های ظاهری از بین میره به مرور زمان.
      همه ما انسان هستیم و در پیشگاه خدا ارزش داریم
      سعی کن بنده خوبی برای خدا باشی و به درد مردمت بخوری. یاعلی

  • فاط
    6

    ببخشید شوخی کردم منم تقریبا قدم متوسطه ینی سنم ۱۳و قدم۱۶۱به نظرم بد نیست ولی من دوست دارم قد بلند باشم،تصمیم گرفتم سه ماه تعطیلی سخت تمرین کنم،تو هم اگه میخوای قد بلند شی باید اراده کنی وبه خودت یکم سختی بدی وگر نه آدم فقط با حرف به هدفش نمیرسه.امیدوارم موفق باشی

  • محمد
    2

    سلام من 15 سال سن دارم و قد هممم 173 هست و میخوام بلند قد بشم و بدنسازی کار میکنم میتونم علاوه بر ورزش های خاص و تغذیه از قرص زینک و کلسیوم استفاده کنم

    نظرات شما -
    • Erfanbayat
      4

      خوب بدنسازی کار نکن جلوی قد را میگیرد

  • sdti
    0

    قد162باید برسم سربازی پدرم در اومده

  • HHHMMN
    16

    سهیل داداش خیییلی کوتاهی خواهشا یه کاری برا بلند کردن قدت بکن البته ناراحت نشیا ولی برا زن گرفتن کارت سخت میشه

  • مهدی
    3

    سلام من 15 سالمه قدم 184 و وزنم60 میخوام بگم قد بیشتر به ژنتیک مربوطه اگه باباتون بلند بود شمام همونطوری میشین اگرم نبود بر عکس من بابام قدش196 هرکی به پدرش میره

    نظرات شما -
    • artin
      2

      داداش حرفت درسته ولی اینی که میگی 10 درصد قضیه اس من خودم پیام نوشتم خوش حال میشم بخونیش دایی من 186 قد داره پسرش که الان 17 سالشه 170 قد داره یا دور نریم ویل اسمیت بازیگر سیاه پوست 188 قد داره ولی پسرش قدش 170 هست یا من پدرم 168 مادرم 167 ولی خودم 180اینی که میگی بخش خیلی کوچیکیه

  • Rahmat
    3

    سن18قدم163 است میخواهم 170باشه

    نظرات شما -
    • فرهاد رهمانی
      0

      سلام من 17 سآله هستم و قدمن 165 است چکونه چند سانتی بلند بشم؟

  • ساراحمتیمن
    3

    من بیست یاسالمه دخترهستم وقدم۱۵۳میخوام بلندترشم کارکنم اصلامیشه؟

  • مهدی
    0

    من ۱۹ساله قدم ۱۶۵هستش عکس گرفتم از صفحات رشد یه دکتر گف هنو بازع یکی میگه بستس

    نظرات شما -
    • وحید
      3

      اگه صفحات بسته شه رشد نمیکنه ادم من157قدمه پدرم 165مادرم154تا 18سالگی چند سانت میشم 14سالمه

    • زهرا
      3

      سلام من پنج سال پیش بهم گفتن صفحات رشدم بسته شده ولی امسال تمرین کششی انجام دادم انصافا عالی نتیجه گرفتم از بازار دانلود کن و شیر زیاد بخور و آفتاب قبل ساعت۱۱ ظهر رو روزی ۲۰ دقیقه بزاز به کل بدنت بخوره

  • معصومه عباسی
    2

    من قدم بلنده راهی هست کوتاه شم

    نظرات شما -
    • فاطمه علیزاده
      2

      چند قدت؟؟

  • Hossein
    3

    قد حدود 180 الی 190 هستم 17سالمه قد بلند تر میشم؟

    نظرات شما -
    • Ayda
      3

      یا قمر بنی هاشم

    • ناشناس
      11

      من ۱۳ سالمه دلم می خواد قدم ۱۸۰ شه ولی خوب الان ۱۷۴ هستش دخترم

  • سیتا
    2

    سلام من ۱۴ سالمه قدم فکنم ۱۵۰ هست بلند تر میشم؟؟؟

    نظرات شما -
    • فاطمه
      1

      چه جالب منم ۱۴ سالمه قدم ۱۵۰ هستش

    • مهرسا
      0

      منم ۱۵۰هستم اما کسی انگاری جواب مارو نمیده

  • سینا
    6

    من 181 قدمه کاش یه دو متر بودم

  • فاطمه
    2

    سلام من قدم ۱۵۰ ۱۴ سالمه میخوام بدونم چقدر رشد میکنم

    نظرات شما -
    • Amir Hossein
      3

      رشدتو میکنی اگه پدر مادرت قد بلند باشن تا ۱۷۰ میری اگه نه تا ۱۶۵

    • دلارام
      1

      فوقش میشی ۱۵۲ همین من سن بلوغم ۱۵ سالگی بود ولی تا ۲۲ سالگی از ۱۴۸ رسیدم به ۱۵۳

  • زهرا یوسفی
    1

    من ۱۴سالمه قدم ۱۷۰ چیکار کنم قدم کوتاه بشه

    نظرات شما -
    • نرجس محمدی..
      3

      سلام...منم 14سالمه،هم قد تو هستم..خوبه که...همه دوست دارن قد بلند باشن بعد تو میگی چیکار کنم قدم کوتاه بشه...تازه من خودم نظرات بقیه رو هم خوندم بیشتریا گفته بودن بالای 170 خوبه..منم اول دوست نداشتم بعد که نظر بقیه رو خوندم نظرم تغییر کرد.. راستی فراموش کردم بهت بگم که اونایی که قد بلند دارن میتونن مدل بشن...راحت ترمیتونن شعل بدست بیارن... الان دوستای خود من خیلی ریزه میزه ان...

  • Amir Hosein 85
    1

    سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۵۲ هست و بابام ۱۸۴ می خواستم ببینم به قدش میرسم ؟

    نظرات شما -
    • نیما س
      0

      غمت نباشه با تغذیه سالم و کامل از پدرتم بلندتر میشی

    • محمد حسین
      0

      سلام من 13سالمه قدم150هست بابام 178 امکان داره بلند بشم؟؟

    • ناشناس
      0

      بابای من قدش ۱۹۰ هستم مامانم ۱۸۲

  • مجتبی
    0

    بابام قدش 170 من 173 داداشام بالای 180 خخخ

  • Adrian
    0

    سلام من ۱۵ سالمه قدم ۱۷۰ هستش بابام ۱۸۰ و مادرم ۱۶۰ هستن میخواستم بدونم میتونم هم قد بابام شم یا بلندتر؟ و اینکه تا چند سالگی میتونم رشد کنم یجا میگه ۱۸ یکی دیگه میگه ۱۷ میشه کمکم کنید؟

  • احمد
    0

    من15سالمه162سانت قدمه پدرم190مادرم160قدشه میخواستم بدونم تا18سالگی چقدر رشد میکنم؟

  • جلال
    0

    سلام من ۲۰سالمه و۱۶۵قدم آیاهنوزراهی هست تا بتونم قدموبلندترکنم مثلا۱۷۰بشه

    نظرات شما -
    • زهرا
      3

      بله با ورزش کششی .از بازار افزایش قد دانلود کن روزی دو سه بار تمرین هاشو انجام بده و شیر زیاد بخور آفتاب قبل ساعت ۱۱ روزی ۲۰ دقیقه

    • احسان
      2

      اره یه دکتر هست تو تهران ونک با جراحی میتونه قدتو ده سانت بلند کنه ولی با ۲۵۰ میلیون

    • انیس
      2

      اره میتونی عمل افزایش قد انجام بدی

    • علی
      0

      همش دروغه،اسمش نادرمطلبی زادست اکثرعملاش بنج سانت بیشتربلند نمیشی، تازه باهزینه100تا200میلیون،بایه سال تورختخواب خوابیدن واین احتمال که ممکنه یه پات کوتاهتربشه یا کلا فلج بشی،پس اصلا سمتش نرید.

  • علیرضا
    1

    سلام. من ۱۴ سالمه قدم ۱۸۰ و وزنم ۶۲ کیلو هست بسکتبال و بدنسازی کار میکنم. میخوام بدونم تا ۱۸ سالگی قدم چقد میشه؟

  • هستی غیاثی مقدم
    1

    برای یک دختر کلاس ششم قد و وزن مناسب باید چقدر باشد ؟ لطفا پاسخ بدید

    نظرات شما -
    • artin
      1

      اینطور که میانگین قد بانوان رو گرفتن میانگین قد زنان 162.5 و مردان 170.6 هست البته در ایران و باید بگم زیاد قد براتون مهم نباشه امیدوار باشید مهم تر از قد بلند عزت بلند مهمه که از خدا میخوام به همتون بده

  • پارسا محسنی
    7

    ۱۶ سالم قدم ۲.۰۵ متر بلندتر میشم ؟

    نظرات شما -
    • Sss
      1

      بلندتربشی که هیشکی زنت نمیشه بسه دیگه ولی امکانش هست

  • فربد محجوب
    0

    سلام من 17 سالمه قدمه 177 میخوام بدونم به 180 میرسم یا بیشتر

  • ستایش حسینی فرد
    1

    سلام من 15 سالمه و قدم 162 بنظرتون تا 18 سالگی جه قدر دیگه بلند میشم؟ترخدا جواب بدین

    نظرات شما -
    • علی قائمی
      2

      خخخخخخ تورو خدا چرا میگی قسم خوردن گناه است احتمالا تا16سالگی 170خواهید رسید پسرا تا18سالگی رشد می کنند دخترا تا16سالگی

  • صبا
    1

    سلام‌من‌14سالمه‌دخترهستم‌قدم‌150هستخیلی‌کوتاه‌راهی‌هست‌بلند‌تربشم‌لطفا‌جواب‌بدین‌خیلی‌ناراحتم‌برا‌خداوکیلی‌دعا‌کنید

    نظرات شما -
    • زهرا
      0

      سلام بله با تمرین های کششی تو بازار دانلود کن نوشته ورزش افزایش قد همراهش شیر هم هر روز بخور

  • نفس
    0

    سلام من 13 سالمه و قدم 147 هست در خ وانواده پدرم همه ازم بلند ترن و در خ وانواده مارم همه بلندن بجز مادرم آیا من با این ورزش ها تا 18 سالگی به 170 برسم اصنتا من سانت قد بلند میشه لطفا جواب بدین

  • Ayda
    0

    سلام من13 سالمه وقدم156 و وزنم 43 است ایا من به 165 میرسم

    نظرات شما -
    • مستر لوستر
      0

      نمیدونم خدا خودش میدونه

    • حانیه کوچولو
      1

      سلام منم 13 سالمه قدم155 وزنم50 مامانم و بابام و خواهرم همه قد بلندن بالای170!!!! اما من از 6 سالگی آمپول هورمون رشد میزدم ولی الان با وجود این که هنوز دارم آمپول میزنم تو یه سال.فقط یه سانت قد کشیدم به نظرتون قدم 160 میشه.همه مسخرم میکنن حتی خواهرم!!تو اقوام منو با دختر داییم که10 سالشه مقایسه میکنن

  • عاطفه امیری
    0

    سلام من دختری ۱۶ ساله هستم با قد ۱۵۶ سانتی متر و وزن ۴۸ و از قد کوتاهی خود رنج می برم ایا ورزش تکواندو می تواند حداقل ۱۰ سانت بهم کمک کند والیبال ، بسکتبال و ژیمناستیک چطور؟ از سایت خیلی ممنونم.

    نظرات شما -
    • احسان
      0

      شنا و بستکتبال و یوگا

    • Alina
      4

      گلم قدت خوبه دختر باید کوتاه و متوسط باشه قدش بنظر من قد یه دختر از 155 163خوبه خاله منم کارشناس لاغری هست خودشم میگه قد یه زن از 155تا 163 و قد پسر از 175تا 183خوبه منم 15سالمه قدم 158هست قدم خوبه ولی دوست دارم دوسانت بلند بشم که تا 160برسم خاله منم کارشناس لاغزی هست خودش میگه قد یه زن از 155تا 163خوبه نگران قدت نباش!.. قد مهم نیست حالا خوب بودن یه فرد و باشعور و شخصیت یه فرد مهمه .

  • رامین حسینی
    1

    من ۱۰ سالمه قدم ۱۴۶ میخوام ببینم به ۱۸۵ میرسه

  • ℳelika
    0

    سلام من ۱۳سالمه چند ماه دیگه میرم تو۱۴سال قدم ۱۶۴ هست تازه گیا رو قدم کمی حساس شدم مامانم ۱۷۰ قدش هست و بابام ۱۸۵ من از خواهربزرگترم ۲ سانت بلند ترم بخاطر همین خانوادم هی میگفتن نباید تو قدت بلد شه اما من شانس داشتم بدون ورزش و بدون تغذیه قدم اینه ایا می تونم ۵ سانت بلند شوم تا سن ۱۸ سالگی ممنون زود جواب بدین

  • آسیه امیری
    0

    سلام ۱۵سالمه قدم ۱۵۴سانتی میخواهم ۱۶۰بشه قدم ورزش میکنم اما تاثیر نداره دو سال پیش از قرض Natrus bounty استفاده کرده بودم بخاطر ناخن هام از اون به بعد بلند نشدم ایا می‌توانم از قرص لارژنین استفاده کنم بدون مشوره داکتر چون شرایط ندارم لطفان توصیه بکنید برام ممنون

  • شیدا
    0

    من قدم ۱۶۴هست و ۱۶سالمه بازم رشد میکنم

    نظرات شما -
    • احسان
      1

      اره رشد میکنی در صورتی که صفحه رشد استخوانتون بسته نشده باشه

  • سجاد شمس
    0

    سلام 19سالمه قدم 167هستش اگه بخوام قدم176تا180 بشه چیکار باید کنم میخوام عمل افزایش قد انجام بدم خواهشا بگین آیا کارم درسته یا نه؟؟؟

  • هانيه
    0

    من بيست وشش سالمه و قدم صد و هفتادوسه هست!!! ونسبت ب بقيه دخترا خيييلى قدم بلندتره و اصلا دوست ندارم، ازبچگى اعتماد ب نفسم پايين اومده به خاطر قد بلندترم نسبت ب بقيه .... چندوقت پيش يه پسرى كه قد خودش دو متره!!! بهم تيكه انداخت كه تو چرا انقدر بلندى!!!!! واقعا اعصابم به هم ريخت كه حتى يه مردى كه خودش قدش دومترههههه هم ميخواد تيكه بندازه، البته تاالان سابقه نداشته كسى بهم سر قدم تيكه بندازه ولى خب اين رو هم تجربه كردم.....

    نظرات شما -
    • سجاد شمس
      0

      ولش کن قدت بلنده این که خوبه حالا هم بلندی قدت دست خود نیست که پس ناراحت نباش و اعتماد به نفست رو بالا ببر و مهم تر این که آدم احترامش توی جامعه بیشتر باشه اونم به قد و قیافه ربطی نداره حالا شاد باش و اون نعمتی که خدا بهت داده شکر گذار نعمت هاش باش و از زندگیت لذت ببر که دنیا ارزش غصه خوردن نداره تمام

    • احمد
      0

      من بخاطر کوتاهی قد 175 تو بخاطر بلندی قد ؟

  • نازیلا
    0

    سلام کن دختر 17ساله هستم وقدم 157هست ایا بلند تر میشم چونکه میگن رشد دختر در 17سالگی متوقف می شود،اگر نه چند سانت بلند تر میشم ؟

  • الياس اسلام زاده
    0

    سلام من ١٤ ساله هستم قدم ١٥٢cm است مناسب است

    نظرات شما -
    • امیر شیرازی
      0

      قدت خوبه روبه متوسط خست

  • شایان
    0

    سلام من ۱۵سال هستم و قدم ۱۷۵ است. می خواهم قدم به ۱۸۵ برسد چه کارنم و ۳ ماهه قدم بلند نشده

    نظرات شما -
    • امیرحسین
      2

      بسکتبال و بارفیکس و زود خوابیدن من 15 سالم بود 173 قدم بود الان که 18 سالمه 196

  • مهسا
    0

    آیا قد ۱۵۳برای دختر ۱۸ ساله کوتاه است

    نظرات شما -
    • باسط
      1

      سلام نه خواهرم قدت برا یه خانوم کاملا مناسبه

    • Fatemeh
      2

      من ۱۳ سالمه قدم ۱۶۰ خوبه یا نه

    • رضا
      8

      اره کوتاهه

    • انیس
      0

      منم خواهرم اندازه توعه حرکات کششی انجام بده یکسال دو سه سانت بلند میشی هرروز انجام بده

  • ریحانه
    0

    ببخشید این تمرینات یا تغذیه ای که در این مطلب نوشته شده برای چه سنی کار سازه؟ برای من که به تازگی چهارده ساله شدم میتونه اثر گذار باشه؟

    نظرات شما -
    • مهسا
      0

      آره بابا خیلی تاثیر دارع

    • سامان.م
      0

      ببین عزیزم تو الان قدد نمیدونم چنده اما باید سیه خودتو بوکونی مثل من توالان دختری تا 16 سال دقت داری منم تا 18 هر دوباید سیه خودمونو بوکنیم اینشالاح به ارزوت برسی

    • Sss
      0

      حتماااااا

  • Afsoon
    1

    خاک توسراونایی که قدشون بلنده ودوست دارن کوتاه شن یعنی واقعااااا خاااااااک

    نظرات شما -
    • Roj
      5

      نگو.. من مرداد تازع رفتم تو 13..قدم 162 ارزو دارم بشم 150 اینطوریا...احساس میکنم قدم خیلی دراز..اخه ادم این خواننده های خارجی و اینا رو میبینه کوتاهن دلش میخواد...

    • Zahraa
      2

      من ...من همش میگم ای کاش قدم کوتاه تر بود ای کاش یکم فقط کوتاه تر بودم .کفر نعمته ولی دوس داشتم یکم کوتاه تر باشم

  • سامان
    0

    ۲۱یک سلام قدم ۱۵۷ چی کار کنم که قدم بلد شه

    نظرات شما -
    • انیس
      3

      سلام عمل افزایش قد انجام بده

    • Sss
      0

      عمل قد خیلی گرونه اصلا فکرشم نکن بسیارریسک پذیره شش ماه نمیتونی کاری انجام بدی دستشوییم دیگران بایدببرنت.پس فقط ورزش

  • حنانه
    0

    سلام من ی دختر ۱۸ سالم قدمم ۱۵۰ با داداشم دوقلو اون قدش بلند تره کلا از طرف خانواده پدری و مادری همه بلندن‌من‌نمیدونم ب کی رفتم‌خیلی ام دکتر رفتم‌میگن دیگه رشد استخونات بسته شده پسری عاشقمه ک قدش ۱۸۵ نمیتونم اجازه بدم بیاد خاستگاری میترسم حرف بزنن فردا بگن زنش کوتاه تورو خدا راهنمایی کنید قدم کوتاه واسه اون‌پسر چی کار کنم

    نظرات شما -
    • علی
      1

      باهاش ازدواج کن ،اگه دعواتون بشه باکلت میتونی بزنی توچونش ناکارش کنی

    • Sss
      0

      شما هنوزم فرصت داری پس ورزش وبارفیکس یادت نره سه ماه پشت سرهم یه روزم ول نکن بلند میشی غصه نداره که عزیزم منم۱۵۸قدمه شوهرم۱۸۳

  • m
    0

    سلام من 16 سالمه 188 هستم شیر نمیخورم ورزش نمیکنم

    نظرات شما -
    • پوری
      0

      خلاص فهمیدین ک قد ژنتیکی هست یا به عبارتی (انتسابی) شما نمیتونین هیچ کاری کنین ک قدتون بلند یا کوتاه بشه پس برید سمت اخلاق و علم ک اینا خیلی بهتره یه ادم باشعور با قد متوسط خیلی بهتر از یه ادم قد بلند بی اخلاق و احمقه

    • ناشناس
      0

      اتفاقا توتابلو که خیلی کوتوله هستی وعقده ای شدی والااینجا نمیومدی باحالت فـخر باعث سرخوردگی وناراحتی چنتا بنده خدا که گرفتارن ودارن مشکلاتشون وباهم ردوبدل میکنند داستان بگی!!

  • Farnaz
    0

    سلام من دخترم و ۱۵ سالمه و صفحه رشدم بسته شده اگر ورزش کنم قدم رشد میکنه یانه

  • Zahra
    1

    سلام من 16سالمه و قدم175. بنظرتون غیر از راه حل های ذکر شده از روش سابلیمینال هم میتونم قدم رو به 170یا چهار پنج سانت کم تر برسونم؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • امیر محمد
      1

      چقدر بلندی به عنوان یه دختر

    • Sss
      1

      خوبی ولی خداکنه بلند ترنشی

  • آریان صمصام
    0

    سلام من ۱۶سالمه و قدم ۱۴۵است این خوبه یا بد اگه بده چیکار کنن بلند بشم؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      دعا کن

    • Sss
      0

      عزیزممکنه رشدت کم شه تونیازداری به عنوان یه پسر سی سانت بلندشی پس ازالان تمرین کن تارشد کنی

  • دلارام
    1

    دخترا از بچگی تا اوایل جوونی آدزوشونه بلند باشن تا لباس بیش تر بهشون بیاد و از سن ۳۰ سالگی تا آخر عمرشون آرزو دارن کوتاه و صورت گرد باشن تا جوون تر به نظر بیان این راز دختراست

    نظرات شما -
    • محمد
      1

      چه نظریه مسخره ای!!!

    • ...
      1

      مگه هرکی کوتاهه جوون تر بنظر میاد:|

  • سحر
    1

    سلام من ۳۳ سالمه و قدم ۱۴۷ هست میدونم کوتاه قدم و آ.پ منو به خاطر قدم رد کرد و استخدام نکرد حتی هیچ مردی حاضر نمیشه با یه دختر قد کوتاه ازدواج کنه دیگه خ خسته شدم خ زیاد میخوام بمیرم واقعا توی جامعه ای که این قدر کوته فکر باشن من برای خودم اینده ای نبینم پس این زندگی به چه دردی میخوره ؟

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      واسه خودت زندگی بکن بنظر من قدت خوبه یه ضرب المثلی هست که میگه اگر زشت ترین آدم دنیا باشی واسه یک نفر خوشگل ترین هستی اینو یادت نره

    • حسن
      0

      خواهر من ! من قدم ۱۷۸ هست ، فوق لیسانس دارم . و متاسفانه هم مشکل استخدام دارم و هم همین مشکل همسر یابی. پس فکر نکن مشکل از قد هست. متاسفانه مشکل ازدواج و کار مشکل خیلی جوان هاست و ربطی به قد شما نداره .

    • سعید
      0

      این حرفا چیه دخترمن خودم 180قدمه،دوست دخترم 150سانته،باصدتادختر180هم عوضش نمیکنم چون اخلاق کرداروچیزای دیگش سرترازاوناست.

    • انیس
      1

      عزیزم عمل افزایش قد انجام بده 7 سانت بلند میشی

    • Sss
      1

      دورت بگردم سه ماه پشت سرهم هرروزبارفیکس وحرکات کششی انجام بده همراهش مکملای مخصوص رشد استخوان مث کلسیم ارژنین ولبنیات فراوان وجنسینگ هندی بخوررشدمیکنی بهت فول میدم چون من خودم ازسنم گذشته بود انجام دادم فقط دردوهفته یک سانت بلندشدم امیدتوازدست نده خواستی تمرین ورزشی هم دارم برای انگیزه بیشترمیتونی بامن هرروزورزش کنی تا نتیجه بگیری به جای غصه خوردن

    • ناشناس
      1

      سلام منم 36سالمه قدم 147هست خیلی از از طرف خانواده و اطرافیان مسخره شدم طوریکه که قد کوتاه داشتن رو یک نقص میدونستم
      الان دیگه خیلی کمتر شده ناراحتیم الان پیام هارو خوندم یه سوال دارم این ورزشی افزایش قد ب ای سن ما هم موثره؟؟
      چون دو سه سال پیش یک پکیج افزایش قد خریدم سه ماهم انجام میدادم ولی تاثیر گزار نبود

  • نا شناس
    0

    من قدم 180 هست کلاس نهم هستم ۱۵ سال چهار ماه سن دارم تا چقدر قدم افزایش پیدا میکنه قدم ۱۹۰ میشه ؟

    نظرات شما -
    • امیرحسین
      3

      داداش شما رو ۲ متر حساب کن

    • علی رضا
      1

      با این مشخصاتی که گفتی اگه علائم بلوغ شدید نداشته باشی اگه هم به ۱۹۰ مرسی راحت به ۱۸۷ ۱۸۸ میرسی تازه خیلی ها هستن ارزو دارن قدشون ۱۸۰ باشع

    • علی قائمی
      2

      خیلی قدت بلنده تا بلوغ اگه قدت خیلی کم باشه حداقل 2متر خواهیدبود و حداکثر2متر و 10سانتی متر خواهید بود

  • Mahdi
    0

    سلام من ۱۴ سالمه قدم ۱۶۸ هست به نظر شما تا پایان ۱۸ سالگی به ۱۸۵ میرسم

  • پرنیا همتی
    0

    سلام من قدم 131است ایا تا پایان 18سالگیم میتونم قدم رو به153 برسونم

    نظرات شما -
    • هانیه
      0

      چندسالته؟

    • نیکا
      9

      نمیخوام نا امیدت کنم من 12 سالمه 154 هستم اما هنوز کوتولع ام تو برو بمیر منم چند سال بعد میام

    • ...
      6

      سلام تنها راهش مردنه☺️

  • پریناز
    0

    من قدم 181وزنم90 و34سالمه.وقتی زیاد راه میرم کمی زانوهام درد میگیره این به خاطر وزنمه یا قدم؟

  • REZA
    0

    سلام من 16 سالمه کلاس یازدهمم قدم 182 یا 183 هس قدم تا 190 میرسه؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • دادا
      1

      بابا رضا جون من حاضرم ۱۰۰ میلیون بدم قدم بالا ۱۸۰ نشه بد تو می خوای ۱۹۰ شی

    • دادا
      0

      حاجی من 15 سالو 3 ماهم الان 176 بنظرت تا 12 به 180 میرسم؟؟؟؟

    • امیر
      0

      بستگیبه به صفحات رشدت داره اگر بسته شده باشه نه ولی اگر باز باشه اره.من خودم 180 هستم.

  • آلیسا
    0

    سلام وقتتون بخیر من ۲۲ سالمه و ۱۶۰ سانتیمترم خواستم بدونم که آیا هنوز میشه امیدی داشت که ۲ الی ۴ سانتیمتر بلندشممیخوام واسه این کار به باشگاه برم آیا میشه امید داشت ؟ خیلی ممنونم مطالب خوبتون

    نظرات شما -
    • Sss
      0

      خرکات کششی روفراموش نکن

  • ریحانه
    1

    سلام من چهارده سالمه قدم130هسته من خیلی راه هارو امتحان کردم ولی نتیجه نداشت دعا میکنم بمیرم که همه مسخرم میکنن

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      غلط میکنه کسی مسخرت میکنه حالا مثلا دخترای قدبلند دارن چه گلی به سر میگیرن که تو نتونی بگیری،اتفاقا دخترای قدبلند وهرکسی نمیاد بگیره وخیلیاشون میمونن میترشن. یکم دیرداری اقدام میکنی،ولی چندماه پشت سرهم آرژنین 1000روزی سه تا شیکم خالی بخور،بایه لیوان شیر کم چرب،بعدم ازعطاری جنسینگ هندی بگیر تو قوری دم کن، چپ وراست یه فنجون آبشو به همراه خودجنسینگ بخور،ازداروخانه ام قرص روی بگیر اگه برات حالت تهوع نیاورد روزی یکی بخور،این دوره م یه سال ادامه بده.ایشالا بلندترمیشی.

    • هانیه هستم
      1

      سلام.منم همسن توام .ببین من الان نمیدونم همه ی راه ها که گفتی از آمپول هورمون رشد استفاده کردی یا نه .باید زودتر اقدام میکردی .الانم هنوز تا دیر نشده برو دکتر غدد. از نظر من کمبود هورمون رشد داری .دقیقا مث من .ولی من تو 10 سالگی رفتم دکتر غدد قدم121!!! از 10 سالگی آمپول امیتروپ میزنم تا الان!! الان خداروشکر قدم150

    • Sss
      1

      خدانکنه عزیزم سنت کمه میتونی مدام ورزش کنی بلند شی سه ماه حرکات کششی انجام بده من انجام دادم بلند شدم

    • نا امید ترین
      0

      منم دقیقا مثل تو همه جا مسخرم میکنن کاشکی فقد 10سانت بلندتر میبودم کاشکی یه دارویی هم برای کوتاهی قد وجود داشت اخه تو این دنیا ادما خوبیاتو نمیبینن دست میذارن رو نقطه ضعفات

  • احمد
    1

    سلام من 14 سالم قدم 174 راهی هست که بلند تر نشون بده اخه فامیلامون ایده ال 180 هست من کوتاه حساب میشم

    نظرات شما -
    • علی
      1

      نه راهی نـیست،تو فامیلتون کوتوله میمونی.

    • احمد
      0

      البته تو این یه ماه گذشته ورزش کردم شدم 175 سانت

    • ...
      2

      فامیلاتو عوض کن

  • سیده فاطمه موسوی
    0

    سلام من ۱۲سالمه قدم ۱۴۲هست کلاس هفتمم به نظر تون من قدم ۲۰سانتی متر دیگه میشه رشد میکنم یانه

    نظرات شما -
    • مری
      0

      عزیزم ببین من 13 سالمه و قدم 161 سانتی متره دوست دارم بلند تر بشم اما خب نمیدونم میشه یا نه اگه بلوغ زده باشی دیگه رشد نمیکنی اگه هم نه که خب بلند تر میشی

    • کامران
      1

      عمویی اگه هرچی غذا میخوری همش استخون بشه وروده هات دفع نداشته باشه،شایدبتونی.

  • زهرا بیگی
    1

    من الان 13 سالم و میخوام قد بکشم باید چکار کنم

    نظرات شما -
    • سعید
      5

      غذا زیادبـخورو سعی کن دستشویی کمتربری.

    • دادا
      1

      من 15 سالو 4 ماهمه هم سنه شما بودم دقیقا همین قد شما بودم الان 176 از قدمم راضیم توی این 3 سال باقی مونده هم 4 سانت رو ادم میره بعد مردا کلا یهو رشد میکنن

  • امیر
    0

    سلام من یک ماه دیگه ۱۶ سالم میشه.من با حرکات کششی در چهار هفته (تقریبا یک ماه) قدم از ۱۶۱ به ۱۶۲.۵ افزایش یافت.تخم مرغ و لبنیات هم زیا می خورم.به نظرتون می تونم طی یک سال قدم رو از ۱۷۰ بگذرونم؟ قد بابام ۱۷۵ و قد مادرم هم ۱۵۲ هستش.

    نظرات شما -
    • دادا
      0

      من قد مامانم ۱۵۲ بابام ۱۶۵ است قدم ۱۶۶ است سنم ۱۲.۷ سالمه به قد مامان یا بابا نیست به خرشانسی است و تلاش من قدم خیلی بلنده خدایی

    • محمدرضا
      0

      به قد پدرت میرسی شک نکن

  • ناشناس
    0

    من 14 سالمه 162 cm هستم میتونم به 170 برسم!؟

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      نه بیخودتلاش نکن،نمیرسی

    • محمدرضا
      1

      اگه پسر هستی به 175 هم میرسی شک نکن در مورد دخترا نمیدونم

    • ناشناس
      1

      میرسی گل

  • محمد
    7

    وای دخترقدکوتاه واقعا خیلی بده،دخترباید شاسی بلندباشه

    نظرات شما -
    • علیرضا
      2

      واقعا،البته به شرطی که خوش هیکلم باشه والا اونم قابل تحمل نیست.

    • زینب
      0

      الان من ۱۲ سالمه قدم ۱۳۲هست و میخوام برم کلاس ششم بنظر تون قدم بلند میشه ☹☹☹

    • زهرا
      0

      اینو بفهمممم قد دست خوده ادم نیس و توی بعضیا ژنتیکی است

    • انیس
      0

      متاسفم برا این طرز فکرت مگ قد دست خود آدمه

    • نیما
      2

      آره منم شاسی بلند خوشم میاد،ولی خوب دخترای قدکوتاهم بنده خداها دل دارن.

    • امیر
      11

      دخترای قدکوتاه معمولا عقده ای میشن.

    • ماعده
      0

      بی ادب من که ناراحت شدم

  • دختری که دوست دارد بلند قد شود
    0

    سلام ببخشید من 12 سال و 5 ماهه و قدم 154 و وزنم 50 کیلو است و دور مچم 17 هست نسبت قد و وزن من باید چی باشه ؟ لطفا جواب بدید خیلی نیاز دارم خواهش میکنم جواب بدید

  • Mahsa
    0

    سلام من ۱۳/۵سالمه قدم ۱۶۰هست خیلی دوست دارم قدم به ۱۶۳برسه باید چی کارکنم ؟؟؟؟!

  • امیر محمد
    0

    سلام خواهشون تو این سایت درن دشت یه نفر جواب منو بده من 14 سالمه سه ماه دیگه میشه 15 بنظرتون حالا تو سایت مردایی که قدشون بالای 180 است من تا 18 قدم 185 یا 188 میشم لطفا جواب بدید.//

    نظرات شما -
    • امیر محمد
      0

      الان قد خودم 175 است.

    • یه نفر
      0

      سلام، من زمانی که همسنت بودم قوم حدود ۱۷۰ بود تقریبا بعد از گذشت حدود سه سال که الان ۵ ماه مونده تا ۱۸ سالگیم قدم حدود ۱۸۵ه کمی بیشتر شاید البته به سن بلوغ هم بستگی داره

  • neghabi
    0

    سلام من 14سالمه قدم163هست نرمال هست یا خیر

    نظرات شما -
    • دادا
      1

      من قد داداشم ۱۷۴ است و ۱۶.۲ سالشه و ۶۵ کیلو است و پسر ایده عالیه منم می خوام مثل اون باشم ولی نمیشه

  • شادی
    1

    قد باید بلند باشه، دختری میتونه بگه قد کوتاهو دوس دارم ک بخواد خودشو لوس کنه ناز کنه دلبری کنه، ولی کسی ک بخواد تو زندگی به اصطلاح کوه جابجا کنه، استقلال بخصوص مالی در حد تیم ملی داشته باشه باید قدش بلند باشه،««من خودم حاضرم ی کلیه بدم ۱۵سانت رشد داشته باشم»».

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      تودیگه چه دیوانه ای هستی این حرفهای بیربط چیه؟مثلا بااون 15سانت استخون میخاستی چیکارکنی!!!فکرکردی بعدش همه مردا برات غش میکردن یا بعدش تمام درای خوشبختی به روت باز میشد!!!

    • شادی
      0

      اونی ک مردا براش مهمن تویی نه من!! موقع تعریف از قد کوتاه فقط میگن مردا دوس دارن دقیقا همون چیزی ک ذهن کوته فکر تو رفت سمتش...

    • آرمین
      1

      بابا بیخیال،برا قد یه کلیه هم حاضربودی بدی!!! پشمام ریخت

    • انیس
      0

      من 160 دخترم 20 سالمه الان دوست دارم بلند قد میبودم ولی مث تو فک نمیکنم کاری ام از دستم بر نمیاد

    • بی نام
      0

      واسه مرد اره ولی زن

    • Sss
      0

      واچندسانتی مگه؟

    • پارسا جمشیدی راد
      0

      من 15 سالو 4 ماهمه قدم 176 هست اتفاقا از تو مدرسه ما از 12 11 10 میپرسیم همشون کوچولو و کیوت دوست دارن من خیلی از 150 خوشم میاد

    • محمدرضا
      0

      اصلا اینطوری نیست برای دخترا قد کوتاه جذابتره و بغلی ترن اما بنظرم دخترا دنبال پسر های قد بلند هستن من خودم پسرم و قدم 172 ولی حس میکنم پایینتر از چیزی ام که باید باشم

    • علیرضا
      3

      چرت وپرت نگو کی گفته برادختراقدکوتاه جذابتره بغلی ترن!!!اتفاقا دخترای قدبلند وخوش هیکل مورد پسند 90درصدمردان نه کوتاه یاچاق وبدهیکل.

  • artin
    1

    من خودم قبلا یه مشکل خیلی بزرگی که داشتم قدم بود تمام دایی های من همشون یا 186 یا 194 و من این وسط بچه شون حساب می شدم با 15 سال سن 160 قد داشتم هورمون رشد زدم هزارتا راه رفتم هیچ به زور شدم 162 حتی دکتر غدد به من گفته بود بیشتر از 165 نمیشم الان که 16 سالمه نمیدونم خدا به من یه نیم نگا کرد چی شد الان قدم 180 شده و از یخچال خونمون گنده ترم فقط خواستم بگم چه دختر و یا پسر هایی که مشکل قد دارن اصلا ناراحت نباشن حالا دختر هارو نمیدونم ولی پسر ها تا 20 سالگی رشد قد دارن که تا 18 سالگی رشد قد عالیه ولی بعد 18 کمی کمتر میشه دوست های خودم مثلا یکیشون تو 15 سالگی 186 قد داشت ولی الان نیم سانت هم رشد نکرده با این که 16 سالشه ولی دوست داشتم 157 الان 187 هست پسر ها یهویی رشد میکنن به طوری که خودشون اصلا باور نمیکنن نمونه اش خودم بعضی ها زود رشد میکنن بعضی ها هم دیر به قول معروف دیر یا زود داره اما سوخت و سوز نداره خلاصه مادرم 167 و پدرم 168 قد دارن ولی من شدم 180 و 4 سال دیگه فرصت دارم فقط خلاصه اینکه امیدتون رو از دست ندید از وقتتون به خوبی استفاده کنید و امیدوار باشید .

    نظرات شما -
    • یه بنده خدا
      1

      یعنی من الان با چهارده سال سن و قد ۱۷۰ تا ۱۸ سالگی ۱۸۰ به بالا میشم؟

  • محمد غفاری
    0

    سلام. ببخشید یه سوال داشتم من ۲۱ سالمه قدم180هستش خواسم ببینم هنوزم میشه کاری کنم تا قدم 5تا6سانت بلند شه یعنی قدم بشه 185

    نظرات شما -
    • دادا
      1

      قدت عالیه چی چی می خوای بلند تر شی قدت عالیه

    • کاربر ناشناس
      0

      حال بخاطر همین ۵ سانت خب مو هات ۵ سانت ببر بالا

    • محمد
      0

      سلام من 14 سال و 8 ماه دارم قدم 158 هست به نضرتون بلند میشم فکرنکنم دیگه دیر شده

  • رویا
    0

    من 14 سالمه و قدم 150 است می خوام یکمم قدم بلند شه می شه کمکم کنین

    نظرات شما -
    • مهرسا
      0

      هر وقت ا یه چیز مینویسیم ک جواب نمیدن این چه وضشه

    • کاربر ناشناس
      4

      وای چه قدی من بچه خالم ۱ سالش ۱۵۰

  • فرزاد
    1

    من ۱۲ سالمه ۲ متر دقیق قد دارم هههههه یعنی قدم بلند تر هم میشه

    نظرات شما -
    • نیکا
      0

      باشه جون بابات منم 3 سالمه 3 متر قدمه ایا بلند تر میشم انقدر دروغ واسه شما ها بده به قران بسه

  • نیکا
    0

    سلام دوستان تیر شدم13 قدم خیلی کوتاس 153 یا 154 دارم دیونع میشم مامانم 170 بابام 168 قدشه چکار کنم 160 بشم فروردین صفحات رشدم بسته شد اما امید وارم چون فروردین 145 بودم الان 154 هستم خدا کنه بلند شم

    نظرات شما -
    • دادا
      0

      ناشکر نباش قدت تو این سن خوبه خجالت نکش

  • قدم خوبه
    0

    سلام من ۱۲.۷ سالمه قدم ۱۶۶ است قدم بلنده ولی ناشکری نباشه از قدم رازی نیستم چون تو شهر ما اکثرا قد کوتاه هستند من از قدم رازی نیستم قد مامانم و بابام هم کوتاه است

    نظرات شما -
    • قدم خوبه
      0

      یکی جواب بده

    • محمد
      0

      قدت بلنده قدبلند خجالت نداره اتفاقا خیلی خوبه از پدر و مادرت بلندتر باشی

  • مهدی
    0

    سلام من ۱۳ سالمه قدم۱۷۶چکار کنم بلند تر نشه

    نظرات شما -
    • قدم خوبه
      0

      سن دقیق چنده من قدم خوبه ولی بلنده ۱۶۶ فامیل های ما پسر هایش قد بلنده بین ۱۷۸تا۱۸۵

    • امیرحسی رضایی
      0

      سلام 13 سالته وقدت 176 دروغ نگو وجود نداره داداش خیلی دروغ میگی به جایی که دروغ بگی راستشو بگو

  • آرمین جباری
    0

    سلام من ۳ ماهه دیگه میشه ۱۵ سالم قدم ۱۶۴ و وزنم ۴۳ کیلو باید چیکار کنم هم چاق شم و هم قد بلند

    نظرات شما -
    • علیرضا
      1

      هیچی راهی نداره،باید بزنی توسرخودت.

  • مریم
    0

    سلام من 12 سالمه قدم 165 و وزنم 38 کیلو هست . مامانم قدش 175هست و منم ژنم از طرف مامانمه . من احساس میکنم که خیلی کوتاهم . خجالت میکشم از قدم . خواهش می کنم جوابمو بدید . نگرانم.

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      خیلی ریقوهستی،ولی قدت بدک نیست.

  • آی من
    0

    قدم 160 سن 20 سال دارم اعتماد بنفسمو از دست میدم :-(

    نظرات شما -
    • جمیل
      0

      سلام من قدم 160هفده سال دارم خیلی ناراحتم نمیدونم چیکار کنم بلند تر بشم

  • ‌‌‌
    1

    قد من ۱۶۴ سانتی متر است و۱۳/۵ سن دارم و دخترم . خوبه قدم؟؟

  • ناشناس
    1

    سلام من دخترم قدم ۱۷۴ هست ۱۳ سالم هست خوبه به نظرتون چون دختر های فامیلمون همشون قدشون ۱۸۰ .۱۷۸ هست

    نظرات شما -
    • دادا
      1

      واوا چقدر دراز به نظر من قد ایده آل برای یک دختر خوشکل و خوشتیپ ۱۶۲ تا ۱۶۸ است

    • Armita^^
      1

      من قدم ۱۷۰ اگه دست خودم بود۵ یا ۳ سانت ازش کم میکردم ولی قد و.... دست خودت نیست پس خودتو ناراحت نکن

    • مانیا
      1

      خیلی درازی دعا کن بیشتر نشی زشت میشی بی بارتو هیکل میشی منم 16ساله و قدم 157تا دلم میخاد تا 163برم چیکار کنم ژنمم خوبه بابام185مامانم167ولی من بدبخت

    • Mary
      1

      تموم ایناییی که میگن خوب نیس فقط بخاطر احساس ضعف خودشونه شما رشدت مث کشورای خارجی خوبه بقیه زیادی کوتاهن

  • ايليا افضلی
    1

    سلام من وزنم 79 و قدم 174 و سنم 14 سال است ایای متناسب هستم؟

  • رضا
    1

    من ۱۳.۹ سالمه قدم ۱۶۵ سانت است و وزن من ۵۰ کیلو است آیا ایده آل هستم یا درازم یا کوتوله هستم یا ...

    نظرات شما -
    • محمد
      2

      قدت برای این سن خیلی خوبه

  • رادین
    1

    من قدم ۱۸۰ و وزنم ۶۰ کیلوئه ۱۵ سالمه خوبه یا نه و به نظرتون چقدر قد میکشم

    نظرات شما -
    • Armita^^
      1

      فک نکنم قد بکشی ولی قدت خیلی خوبه به عنوان یه پسر من خیلی دوست دارم کوتاه تر باشم ولی نمیشه هیچ راهی هم نیست قد باید متوسط یا متوسط رو به بلند باشه نه خیلی بلند

    • محمد
      2

      من همقد تو بودم حدودا در اون سن الان پنج-شش سانتی از اون موقع بلندترم

  • Armita^^
    1

    سلام من قدم ۱۷۰ وزنم هم ۵۰ دختر هستم به نظرتون خوبه قدم چند نفر میگن خوش به حالت قدت بلنده یه سری هم خیلی مسخرم میکننن حس بدی داره☹

    نظرات شما -
    • محمدرضا
      2

      خیلی خوبه قد ایده ال برای دخترا 165 تا 170

  • رضا
    1

    من قدم ۱۸۰ وزنمم ۷۳ و ۱۶ سالمم هست نمیدونم احساس میکنم خیلی کوتاهم

    نظرات شما -
    • آروین
      1

      حاجی دقیقا مثل خودم من 180 قدمه و 71 وزنم و 15 و خورده ای ساله ام وقتی یه آدم قد بلند میبینم همش احساس کوتوله بودن میکنم

    • Mesii
      0

      بابا مسخره در نیار من ۱۵ سالمه قدم ۱۶۵ خیلی هم خوبه

    • 0

      دوستان انسانیت مهمه و اخلاق و کردار نیک به قد نیست خود را ناراحت ننمایید بیایید دست در دست یکدیگر ایران را از نو بسازیم و بنی ادم اعضای یک پیکرند

    • ارشیا مختارزاده
      2

      سلام من پسرم 15 سال و خورده ای نزدیک 16 قدم 197 شهیدبهشتی چالوس میرم{تیزهوشان} تیزهوشم و شما کودن و کوتوله

    • 1

      سلام

  • مهندس
    0

    سلام من چهار سالمه ۴ متر قدمه .چهارصد کیلو وزنمه .خوبه یا نه

    نظرات شما -
    • aylyazrwny@gmail.com
      0

      یازده سالمه قد 155خوبه تا صد و هشتاد و اینا می رم پدر و مادرم صد و هشتاد پدرم صد و شصت مادرم

    • م
      2

      به نظرم خیلی کوتاهی...

    • ....
      0

      عزیزم شما ک چهار سالته مگه سواد هم داری ک چت میکنی

  • محمد حسامی
    0

    سلام من 14 سالمه قدم 180 وزنم 60 ولی می‌خوام بلندتر شه اما نمی‌دونم به کی رفتم آخه چون نه بابام بلنده ما مامانم هردوشون165

    نظرات شما -
    • مانیا
      0

      سلام بلند تر بشی ک چی بد میشی همین180تا عالیع

    • محمد حسامی
      0

      البته الان15 سالو 2ماهه هستم و قدم شده 184

  • جبار
    0

    سلام من سنم نزدیک 19سالمه قدم 161سانتی متر رفتم دکتر گفت صفحه رشد بسته شده اما با ورزش واینا... میتونی چیزی تا7الی 8سانتی متر از اندامی بلند شی ایا راست هستش

    نظرات شما -
    • آبتین
      0

      همین الانشم زیاد بلندی قد تا ۱۸۵ خوبه رشد کنه بیشترش خوب نی الان من ۱۴ سالمه ۱۷۱ هستم پدرم قدش ۱۷۹ هست و مادرم ۱۶۲

  • علی
    0

    من خودم قدم بلنده ولی اگه زمانی به یه دخترواقعا علاقه داشته باشم وحتی قدشم کوتاه باشه اصلا به عنوان یه عیب وایرادبهش نگاه نمیکنم،چون به نظرم اخلاق وشـخصیت خیلی جایگاهش بالاتر ازظاهره آدماست،بعدم نظر شخصیم اینه که نبایدمردم وبه خاطر چیزایی که هیچ نقشی توش ندارندو ژنتیکیه سرزنش کنیم وعیب بزاریم روشون. پس بهتره یکم مرام داشته باشیم وبه جای عیب گذاشتن رو مردم خوبیاشونوبراخودمون اونقدر بزرگ کنیم که عیباشون اصلا به چشم نیاد.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      1

      من یک پسری سراغ دارم ۱۳ سالش قدش ۱۳۵۵ قد دوست دخترش ۱۳۶۰ با قدشون مشکل ندارند چون سندلی هست وایسه روش لب بد نگران نباشید همین قدتون نه بلند می شه نه کوتا

  • سارا
    0

    من که ژنتیکی قدم کوتاهه خوش به حال هرکی که قدش بلنده کاش برای کوتاهی قد هم درمانی بود

    نظرات شما -
    • امیررضا علی
      0

      منم کوتاهه عیبی نداره

  • سهیلا
    0

    سلام من 14سالمه قدم151هست‌به‌نظرتون با ورزش کششی قدم‌چند‌میشه تا16سالگی توروخدا‌جواب‌بدین

  • استرس دارم
    0

    سلام من ۱۳ سال و چهار ماهمه قدم ۱۷۱ من احساس می کنم قدم کوتاهه چون نسبت به بچه های کلاس جز بچه های کوتاه به حساب میام الانم با اینکه هنوز علائم بلوغ رو در خودم ندیدم ولی الان ۳ ۴ ماهی هست که قدم رشدش خیلی کم شده با این که هم رفتم برنامه غذایی گرفتم و هم ورزش می کنم می خواستم بدونم ایا کسی اینجا هست که مثل من به بلوغ نرسیده باشه ولی یهو سرعت رشدش متوقف شده باشه؟ خواهشم جواب بدین بعضی شبا اینقدر استرس دارم خوابم نمی بره

    نظرات شما -
    • شادی
      0

      قدت عالیه من ۱۴سالمه هنوز۱۴۸ام

  • آرورا
    0

    من ۱۵ سالمه دارم میرم تو ۱۶ قدم ۱۵۸ و لاغرم اندامم خوبه ولی قدم احساس میکنم کوتاهه با ورزش بلند میشه حداقل ب ۱۶۰ میرسه؟؟؟؟ چون خانوادم قد بلندن

    نظرات شما -
    • امیررضا علی
      0

      ابجی به نظرم در کنار ورزش دکتر غدد یا متابولیسم هم برو

    • النا
      0

      اره هنوز تو سن رشدی

    • تزهرا حسینی
      0

      من هم اندامم مثل تویه قدم ۱۵۸ و وزنم ۵۵ و ۱۳ سالمه میخوام دیگه قدم رشد نکنه چیکار کنم اگه بگی واست دعا میکنم

  • علی
    0

    این سایتو خوندم واقعا ازبعضی نظرات ناراحت شدم ودلم برا بعضیا افرادکه اینقدر ناامیدن سوخت،خطابم به دخترپسرای جوون وکم سن وساله، بچه ها اکثراین افکارا مال سن وسال پایینه وقتی که سنتون بره بالاتر متوجه این حرف میشین که فاکتورایی مثل قد وبالا وزیبایی توزندگیتون کمرنگ وکم رنگ تر میشه تا جایی که اینقدرزندگی بالا وپایین داره که میبینین اصلا این مشکلات براتون اهمیت نداره وبه هیچ عنوانم باعث ناراحتیتون نمیشه،به مرور میفهمین که اصلانظر مردم تو زندگی سرسوزنی اهمیت نداره ونکته مهم اینه که اونا هم فکر میکنن بقیه متوجه نقاط ضعف وقوت اونان ودارن مسخرشون میکنن،درصورتی که شمااصلا توذهنتون به اونا فکری نمیکنین، قدبلندی وزیبایی چیزبدی نیست وخوبه ولی باعث خوشبختی وبدبختی افراد نمیشه،والا الان هرکی قدبلندبودهیچ غمی نداشت،ولی مطمین باشید پای صحبتشون که بشینین میفهمین اونا هم دنیای مشکلاتن وقدو وزیبایی کوچکترین کمکی بهشون نکرده وشاید حاضربودن کوتاهتروزشت تربودن ولی مثلا پولدارتربودن یا سلامتی داشتن. پس قوی باشید وبه خودتون امید بدین وهمیشه رو نقاط قوتتون کارکنید تازندگی خوبی داشته باشی واینو به یاد داشته باشین شاید اونی که روی ویلـچرنشسته وفلجه حسرت میخورد که ای کاش فقط دوتا پای سالم داشت ومیتونست راه بره وهیچ چیزاضافه ای هم ازخدا نمیخواست.باآرزوی شادی وموفقیت همتون.

  • محدثه شیبانی
    1

    خوبه ولی باید امتحان کنم ببینم قدم بلند میشه یا نه

    نظرات شما -
    • زینب
      0

      سلام من ۱۳سالمه قدم۱۵۰و پریود شدم ایا قدم بلند میشه دخترم

  • سارا
    0

    سلام .من ۱۶ سالمه و۱۷۰ قدم هست .بابام ۱۷۹ هست و مامانم ۱۶۴ به نظرتون مکان داره من قدم تا ۱۷۴ بلندتر بشه؟

  • امیر
    0

    سنم 16 قدم 182 بنطرتون واسه این سن خوبه یا باید بلند تر باشم؟؟؟

  • مالک
    0

    سلام 1اذر میشم 14 ساله قدم هم 175 بنظرتون صفحه رشدم کی بسته میشه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چم از خودش بپرس

  • مهرشاد
    0

    سلام من ۱۱سالمه پسرم وزنم ۴۲کیلو هست و قدم هم ۱۵۰تا هست ایا به نظر شما خوبه یا کوتاهه وقتی بزرگ شم قدم ۲متر میشه یانه

    نظرات شما -
    • محمدرضا
      0

      تا 173 میرسی

    • علی قائمی
      0

      قدت خوبه

    • شادی
      0

      تو هنوز سنت کمه بلند میشی

  • مهدیه
    0

    من ۱۶ سالمه قدم ۱۴۶ خیلی قدم کوتاه ایا قدم به ۱۵۰ میرسه چیکار کنم قدم به ۱۵۰ برسه

    نظرات شما -
    • ساری بال
      1

      ورزش کن بسته های اموزشی و پک هایی هست که در مدت 3 ماه 12 سانت رشد می کنیم حتما تهیه کن ....

    • Amirali
      1

      سلام دوست عزیز. هیچ بسته ای وجود نداره که باعث رشد قد شه. این بسته ها فقط چربی های بعضی از قسمت های بدن ادم رو آب میکنن و لاغر میشه.وقتیم که لاغر شه قد بلند به نظر میرسه گول نخورید

    • مائده
      0

      عزیزم ایشالا هم قد من یعنی ۱۵۰ میشی

    • سارا
      0

      ۱۵سالمه قدم ۱۴۷ دکترم رفتم دارم دارو مصرف میکنم ولی هیچ تغییری نکردم چیکار بکنم داخل این مدت که بلند ترربشم

  • نیکا
    0

    سلام دختر هستم 13 سالمه 147 هستم خیلی بده نه چیکار کنم به 160 برسم یک سال هست که به بلوغ رسیدم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بدبخت پشونی سیا

  • Sahar
    0

    سلام من ۱۹ سالمه قدم ۱۵۸ چیکار کنم بلند تر شم؟ اصلا امکان داره؟

  • آبتین
    0

    من ۱۴ سالو ۳ ماهم هست قدم ۱۷۱ و وزنم ۷۵

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      یک راه هست بزن تو سرت سرت باد می کن قدت بلند می شه

  • فاطمه
    0

    قد۰ ۱۶برا یک دختر ۱۳ کم نیست

    نظرات شما -
    • محمدرضا
      0

      خیلیم خوبه

    • ..
      0

      منم دخترم و هم سن تو..من چی بگم قدم154 به بلوغ هم رسیدم و البته اینم بگم من مشکل کمبود هورمون رشد دارم همینم با امپول کشیدم و دیگه قد نمیکشم.چون امپول هورمون رشد دیگه نمیزنم.ینی دیگه موجود نیست! امروز رفتیم امپول بگیرم گفت امپول هورمون رشد دیگه نداریم بزور برام یه مارک دیگه جور کردن هر کدوم از یه داروخونه و تقریبا تاریخاش داره تموم میشه الانم داره گریه میکنم به خدا..

  • Amirali
    0

    با سلام. بنده چند روزی است که وارد سن 17سالگی شده ام و قدم‌ 184هست.از لحاظ ژن :پدربزرگ هایم قدشان ۱۸۰به بالا و دایی هام هم بلند قد هستن. میخواستم ببینم ایا تا ۱۸ یا ۲۰ سالگی به ۱۹۰ میرسم؟؟

  • AG
    1

    والا من از بچگی اصلا به اینا فک نمی کردم الانم 17 سال و 3 ماهمه قدم 194 هستش و وزنم هم 93 بیخیال قد و اینا زندگیتونو بکنیدا

    نظرات شما -
    • Rez
      0

      عزیزم تو 190هستی ولی اونی که 170 بایدم فکر کنه

    • کاربر ناشناس
      0

      سوس ماس

  • پارسا
    0

    از ۱۸۱ تا ۱۸۵ برای مردان بلنده و از ۱۷۱ تا ۱۷۵ برای زن ها بلنده بیشتر از این ها هم خیلی بلند میشه مثلا ۱۹۰ به بالا زیاده قد بلند خوبه قشنگه ولی نه دیگه یه قد دراز مثلا ۲ متر اونم به درد نمی خوره ولی کسی که ۲ متر قد داره اگه ورزشکار باشه بدنش توپر باشه اینجوری خوش تیپ هستش ولی طبق آمار جهانی: یک قد ایده آل برای مردان:۱۸۵ یک قد ایده آل برای زنات:۱۷۵

  • ....
    0

    سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۶۳ میخواستم بدونم تا ۱۷۰ میرم؟

  • فائزه
    0

    ایا راهی هست برای قد بلند شدن

    نظرات شما -
    • مطهره ابراهیمی
      0

      اگر راهی ک واقعا باشه بگید من ۱۵۳ تا با ۱۶ سال سن دخترم هستم

  • ریحانه
    0

    سلام من دخترم تازه به ۱۳ سالگی وارد شدم قدم ۱۵۶ هست من آرزو داشتم یکروزی ۱۷۰ بشم دیگه واقعا موندم چیکار کنم پیش دکتر قد رفتیم گفتن که لازم به آمپول اینا نیست برو ورزش کن منم کلا کردم تا ۵ ماه قدم ۴ سانت رشد کرد ولی الان رشدم کم شده تو ۲ ماه فقط حداکثر ۱ سانت زیاد میشه من به ۱۶۵ هم حاضرم ولی واقعا می خوام که آرزوم بر اورده بشه از ته دل اینو آرزو میکنم مامانم ۱۶۲ و بابام ۱۸۰ هست نمی دونم چقدر میتونم این قدمو بلند کنم ازتون خواهش میکنم راه حلی به من پیشنهاد بدین

    نظرات شما -
    • امیرعلی
      0

      عزیز اناتومی بدن هرکس فرق داره و امیدوارم که به قد دلخواهت برسی یکسری نکات هست که بهت ميگم امیدوارم مفید فایده باشه اینکه شما یه رشد طبیعی داری و یه رشدی که خودت میتونی باعثش باشی که با تمرینات ورزشی . هورمون و... غیره امکان پذیره اولا شما سنی نداری که بخوای از الان نگران قدت باشی برای یک خانوم قد 163 تا 168 قد عالیه و میانگین جهانی این رو میگه اطلاعاتی که به شما و دوستان میدم از خودم نمیگم حاصل یه عمر مطالعس اینکه خودتون حساب کنید 13 سال سن دارین تا 18 قد میکشید البته دخترها هم میتونن تا 20 بکشن ولی خیلی محدود در کل حساب کن شما سالی اصلا دو سانت بکشی تا 18 میشی 166 حالا این حد کمشه ممکنه یهو بیشتر هم بکشی پس دلیلی برای نگرانی نداری اوکی پس خیالت راحت باشه

    • فرامرز محمدی
      0

      خواهر گلم نگران نباش ببین الان ۱۳ هستی حدود ۱۸ یا ۱۹ دخترا رشد قد دارند اگه ب خودت تلقین کنی کوتاه هستم کوتاه میمونی اگه با روحیه باز ورزش کنی تغذیه سالم داشته باشی امکانش زیاده قد بلند بشی

    • امممم
      0

      عزیز قدت خوبه هر ادم عادی توی سن ماها سالی ۴ سانت اضاف میکنه

  • مهدی بابایی
    0

    سلام من ۱۷ سالمه و قدم ۱۶۴ هستش و پدر و مادرم هم زیاد قد بلند نیستن بعد من ورزش هم میکنم و تغذیه مناسب هم دارم ولی قدم بلند نمیشه لطفا اگه میشه کمکم کنین تو رو خدا چون بدم میاد از کوتاهی قدم

    نظرات شما -
    • محمدرضا
      0

      تمرینات ورزشی تون رو ادامه بدین و به خدا توکل کنین هنوز چند سال از زمان رشد تون مونده که البته به مرور زمان مقدار رشدتون کمتر خواهد شد پس تازمان هست تلاش کنید

    • امیرعلی
      0

      داداش درکت میکنم من هم بعد تو پیام دادم خوش حال میشم بخونی داداش نگران نباش بیشترین دوره قد در پسرها تو دوره 16 تا 18 سالگی هست و بعدش تا 20 الی 22 سالگی هم باز رشد قد داری از این بابت نگران نباش و یکسری تمرینات هست که خودم انجام دادم از اون ها نتیجه گرفتم خوش حال میشم این ها هم بهت کمک کنه این تمرینات رو همه میتونن برن هرکس این پیام رو ميخونه ميتونه انجام بده. (1) بارفیکس برو حالا چطور پاهات نباید زمین بخوره اگه میتونی جمعشون کن از پلی استور میتونی برنامه های ورزشی برای رشد قد دان کنی که خیلی خوبن برو تو سرچش بنویس increase height برات برنامه میاره سه تا اول یک میلیون بار دانلود شدن که خیلی خوبن تو بارفیکس سعی کن یه مدت آویزان بمونی بعد هرزگاهی خودت را بالا بکش چون یکی از مهم ترین دلایل کوتاهی جاذبه زمینه (2) شب دیرتر از ساعت یازده نخواب اگه بتونی بین 9 و 10 بخوابی عالیه (3) آینه و مقایسه چه ميدونم هرچی انرژی منفی هست رو از بین ببر چون اونوقت ضمیر ناخودآگاهت میگه خب این که ميگه کوتاهم چشم پس کوتاه باشه فراموش نکن هرماه یک بار فقط چک میکنی و دور انرژی منفی رو خط بکش (4) قرص های ویتامین بخور (5) سبزی و لبنیات اصلا فراموش نشه (6) ورزش منظم داشته باش ( شنا . والیبال . بسکتبال . فیتنس ) بخاطر حرکات کششی داخل این ها ماهیچه ها تحریک میشن اگر هم موقعیت انجامشون رو نداری اون ورزش هایی که گفتم دانلود کنی کمکت میکنه در کل داداش نا امید نباش مهم اینه که تقدیرت بلند باشه امیدوارم برات موثر واقع بشن در آخر انرژی مثبت

  • مطهره ابراهیمی
    0

    16 سالمه قدم ۱۵۳تاعه وزنمم۴۴ خیلی میخوام قدم بلند بشه یعنی راهی هست ناامید دارم میشم

    نظرات شما -
    • ندا
      2

      چاره ای نداری،فقط کفش پاشنه داربپوش،سنت گذشته

    • امیرعلی
      1

      چرا الکی میگید از سنش گذشته نه عزیزم دخترا تا 18 رشد قد دارن خیالت راحت راه های افزایش قد رو چندتا پایین تر گفتم میتونی بری بخونی و ازشون استفاده کنی

    • اممم
      0

      اره راه های مختلفی هس از جمله جراحی قد

    • ماعده
      0

      عزیزم ما بغلی هستیم

  • امیرعلی
    0

    آقا من یه سوال دارم اگه شماهایی که میاید میگید 180 چه ميدونم 190 قد دارید وقتی قدتون خوبه چرا اصلا میاید درباره رشد قد مطلب میخونید؟ من خودم الان 18 سالمه 180 حدودا نميدونم چه قد قد دارم دقیقش دستم نیست به هر حال داشتم برای یکی از آشنايان مطلب میخوندم خواهشا اینقدر دروغ نگید اگه قد بلندی داشتید قطعا تو این نوع سایت چرخ نمیزدید عین این میمونه انگار هیکل آرنولد داری بعد بیای چگونه هیکل زیبایی داشته باشیم بخونی خواهشا وقت خودتون رو اینطوری تلف نکنید یه مطلب هم به عزيزان اینجا بگم من پدرم 168 مادرم هم 167 قد داره ولی من الانم قدم 180 خورده ایه روحییتون رو از دست ندید پسرا تا 20 سالگی و دخترا تا حدود 19 سالگی رشد قد دارن من خودم موقعه ای که 15 سالم بود 163 بیشتر قد نداشتم دکتر هم رفتم گفتش نميدونم صفحات رشدت بسته شده از مامانت هم بلند تر نمیشی فک کنید خیلی برای من یکی سخت بود ولی 16 سالگیم حدودا 174 قد داشتم بعدش تا 18 که الان باشه 180 قد دارم اصلا روحیون رو از دست ندید پسرا یهو قد میکشن دختر خالم 170 قد داره پسر داییم هم 17 سالش بود 168 الان پسر داییم 178 قد داره یا یکی رو میشناختم پدرش 158 مادرش 153 قد داشت پسره فقط با بارفیکس شده 184 البته بگم به بدن خودتون هم بستگی داره در کل امیدتون رو از دست ندید به هیچ عنوان عنوان اون هایی هم که میان میگن 13 سالمه 180 قد دارم اونا بچه هالکن الکی میان هرکس هم قد کوتاهه مهم نیست مهم اینکه تقدیرتون بلند باشه روز خوبی داشته باشید عزیزان

    نظرات شما -
    • احسان
      0

      این مطالب بیشتربه خودت میخوره،اتفاقا توام تابلو خودت قدت کوتاهه و سرخورده شدی ودنبال درمونی والاتواین سایت چه میکنی!!ولی روت نشده بگی براخودت میخای میگی براآشنات میخای،مگه طرف خودش بیسواده بره مطلب بـخونه توبراش میگردی! ولی ماشالا حوصلت خوبه،زیر خیلی از پستا دوصفحه داستان نوشتی،ایشالا توام به مراددلت برسی وقدت رشدکنه.

    • الی
      0

      قربونت برم که امیدواری میدی

  • امیر
    0

    سلام من ۱۵سالمه قدم۱۷۶. بنظرتون ۱۸۰میشه؟ الان چند وقتیه رسیدن کم شده چیکارکنم؟

    نظرات شما -
    • امیرعلی
      0

      آره داداش نگران نباش تازه از من هم بالاتر میزنی شاد باش خودتو نگران نکن من هم سنت بودم تو حکم بابامو داشتی *___*

    • اممم
      0

      صددرصد قدت ۱۸۰ میشه

  • النا
    0

    من ۱۱ سالمه قدم ۱۴۵ قدم برای این سن خوبه؟

    نظرات شما -
    • امیرعلی
      0

      بله عزیز خوبه تا 18 فرصت دارید نگران نباشید

    • مونا
      0

      سلام من دخترم یازده سالمه متولد ۸۸ ۱۳ قدم ۱۶۲ هست و میتونن برا الانم بلندم واز همه هم کلاسیام بلند ترم ولی دیگه پریود میشم ب نظرتون بلند تر میشم

  • النا
    0

    من ۱۱ سالمه قدم ۱۴۵ میتونم به ۱۵۵ برسم؟

    نظرات شما -
    • امیرعلی
      0

      آره عزیز میتونی سنی نداری که 7 سال وقت داری برای قد کشیدن تازه ممکنه خیلی بالاتر هم بزنی به 160 هم بالاتر برسی

  • من
    0

    خب. من 13 سالمه و 172 سانت قد دارم. هرکسی منو میبینه فکر میکنه حداقل 16 سالمه. اونقدرام که فکر میکنین قد بلن خوب نیست. من برای انداختن دستم رو شونه دوستام باید 20 سانت خم شم!!

    نظرات شما -
    • فاطمه
      0

      شما هم پارکتو عوض کن

  • A.gh.
    0

    سلام ببخشید من سنم ۱۴ است و دو ماه دیگه میشم ۱۵سال وقدم هم ۱۷۰هست من ایا قد من چقدر بیشتر میشود یعنی به ۱۸۰میرسم...

  • دخترم
    0

    سلام من قدم ۱۶۵ هستش ۱۸ سالمه قدم کوتاهه

  • علی قائمی
    0

    سلام من 16سالم است قدم175است میخوام تا جایی که بتوانم بلند بشوم باید چکار کنم؟

    نظرات شما -
    • فاطمه
      0

      همینجور ادامه بده

  • آرمان جعفری
    0

    سلام من پسرم و چهارده سالمه ۱۵۶سانتی متر هم قد دارم به نظر شما من تا سن ۲۰سالگی به ۱۸۵سانتی متر میرسم؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سلام چقد قد کوتای دخترم ۱۵۸ و۱۳

  • حسن جعفری
    0

    سلام من پسرم و تو اسفند ماه امسال میرم تو ۱۴سالگی قدم هم ۱۵۶یا۱۵۷هستش بنظر شما من کوتاه قدم ؟ و تا ۲۰سالگی به۱۸۵میرسم البته ناگفته نمونه من هر نوع ورزشی که برای قد بلندی خوبه انجام میدم همیشه

    نظرات شما -
    • امممم
      1

      فک نکنم نمدونم

    • مهدی
      0

      فقط شیر بخورین! البته کسایی بودن که بهم میگفتن از بارفیکس ناشتا آویزون شو ولی فک نکنم زیاد تاثیر داشته باشه شما فقط لبنیات بخور

  • علی
    0

    سلام من 15سالو پنج ماه سال دارم قدم 180 می دونم خوبه ولی همه بهم می گن تو دیگه رشد نمی کنی نگرانم.

    نظرات شما -
    • مه
      0

      نه بابا سنی نداری که رشد می‌کنی

    • مهدی لطفی
      0

      داداش اونا الکی میگن قد تا ۲۰ سالگی به رشد کردن ادامه میده انشالله از اینم بلند تر میشی

    • فاطمه
      1

      جای نگرانی نیست. همینجور پیش بری تا ۱۸ سالگی به دو یا ۲.۳۰ میرسی...

  • رضا
    0

    سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۷۰ است چیکار کنم صفحه رشدم بسته شه بخدا خیلی بده قد بلندی بیش از حد همه هم سنام قدشون ۱۶۰ یا زیاد زیادش ۱۶۵ هست من چیکار کنم قدم ۱۸۰ بلند تر نشه آخه تو فامیل و محله ما هما قد کوتاه هستن چیکار کنم ؟ تو رو خدا جواب بدید

    نظرات شما -
    • ...
      0

      هیچی خخخخخخخ

  • رضا
    0

    سلام من تازه رفتم داخل 14! 170 قدم هست پدر و مادرم قد بلندن من رشد میکنم دیگه؟ خیلی نگرانم آخه. چند ماهی میشه قدم بلد نشده البته مطمعن نیستم

    نظرات شما -
    • اممم
      0

      اق پرتوقع نباش ت ک برا ی پسر ۱۴ ساله قدت خوبه

  • محمد کرمی
    0

    من یه پسر ۱۴ ساله قدم ۱۶۸ قدم به ۱۸۰ اینا می رسه. من فوتبال بازی کنم دوست دارم قدم بلند باشه

  • ..
    0

    سلام من قدم ۱۴۵ یا۱۴۶هست و ده یازده سالمه میخوام تا پایان رشدم به ۱۸۷برسم باید چکار کنم

    نظرات شما -
    • مائده
      0

      نه گلم عجله نکن بچه

  • ..
    0

    اگه میشه لطفا جواب منرا بدهید

  • رامبد
    0

    سلام من 15 سالم است پسرم قدم ١٧٣ است به ١٨٠ ميرسم

    نظرات شما -
    • امممم
      0

      احتمال زیاد اره

  • .
    0

    سلام من ۱۴ سالمه قدم ۱۶۰ به نظرتون تا ۱۶۷ می رسم ؟؟؟

    نظرات شما -
    • .
      0

      دختر هم هستم

    • علی
      0

      نه خیلی بشی ۱۶۳

    • اممم
      0

      ببین ۱۶۷ زیاده خیلی زیاد بشی ۱۶۴ یا ۱۶۵ هستش

  • نگین
    0

    من چهار ماه دیگه میرم تو ۱۴ سال قدم ۱۵۷ بنظرتون قد کوتاهم؟ راستی من تا جایی که یادمه هر سالی ۳ سانت رشد قد دارم,,میخواستم بدونم چون به بلوغ رسیدم هنوزم قدم بلند میشه؟

  • علی
    0

    من ۲۲سالمه قدم ۱۷۷سانتی متر هست میخواستم بدونم میتونم ۱۸۰بشم

  • سلام
    0

    سلام من قدم ۱.۷۲است من سنم ۱۶.۸ماه هست ایا میتوانم قد را به ۱۸٠یا۱۸۲برسانم باشید چیکار کنم

  • اممم
    0

    سلام من ی دختر ۱۳ ساله هستم قدم ۱۵۷ هستش و دوست دارم قدم رو به ۱۶۵ برسونم ب نظرتون امکان پذیر هست ؟ و قدم خوبه؟

  • Jide
    0

    سلام من١٥سالمه ١٧٤ هستم ايا رشد ميكنم بيشتريا قدم چه قد ميشه. پسر هم هستم

  • علی
    0

    سلام من ۱۸سالمه قدم۱۸۸هه میخوام بدونم از اینی که هستم بلندتر هم میشم؟

  • ماهان
    0

    سلام من پسرمسنم ۱۶ و قدم ۱۷۰ ورزش مداوم هم میکنم تا آخر بلوغم به ۱۸۰ میرسم؟ ممنون از پاسخ

    نظرات شما -
    • مائده
      0

      نه بابا لنگ دراز

  • مصطفی نورعلی
    0

    سلام من 37سالمه قدم 176هست ایا میتونم به 180 به بالا برسم

    نظرات شما -
    • تنها
      1

      نی اصلا دیگه

  • مریم
    0

    سلام من ۱۵ سالمه اما قدم ۱۶۹ است میخوام قدومو به به۱۷۵ یا ۱۷۸برسونم جوا ممنون

  • مریم
    0

    سلام من ۱۵ سالمه اما قدم ۱۶۹ است میخوام قدومو به به۱۷۵ یا ۱۷۸برسونم جوا ممنون

    نظرات شما -
    • سمیه
      0

      چیه میخوای دکل شی

    • فاطمه
      0

      پارکتو عوض کن...

  • AsA
    1

    من قدم 198 هست، چجوری قدم کوتاه بشه

    نظرات شما -
    • فیونا
      0

      نصفشو بده به من

    • شادی
      0

      ماشالا خوش بحالت

  • امیرحسین
    0

    سلام من ۱۸ سالمه قدم ۱۶۶ هس ایا قدم به ۱۸۰ میرسه یا نه ؟؟ممنون.

  • عسل
    0

    من ۱۹ سالمه و قدم ۱۷۲.۵ و وزنم ۵۹ هست . وزن ایده آل برای من چند هست ؟یه جا زده ۵۸ یه جا زده ۷۲ باید بشم

    نظرات شما -
    • فاطمه
      0

      خب نگرانه چی هستی.؟ ناخن هاتو کوتاه کن. مشکل اون نیم سانتت حل بشه.

  • ملیکا
    0

    سلام من ۱۵ سالمه بر من ۱۵۳ تا ۱۸ سالگی قدم بلند میشه تروخدا کمکم کنید

  • امنه بیات ترک
    0

    سلام من 18سالمه قدم 153 تا 20 سالگی قدم بلند میشه

    نظرات شما -
    • کیمیا
      0

      شاید تا ۱۵۸ رشد کنی چون دیگه زمانی برای رشد کردنت باقی نمونده دخترا خیلی زیاد رشد بکنن تا ۱۷ سالگی رشد میکنن اونم خیلی کم

  • نامجو
    0

    سلام. من ۱۵ نزدیکه ۱۶ سالمه قدم کوتاهه(۱۴۸) قبلا به خاطر قدم افسردگی گرفتم رفتم دکتر توضیح دادم براش بهم گفت باید امپول مربوطه رو بگیری شاید چند سانت بالاتر رفتی.. من خودم سیستان زندگی میکنم ولی تمام قسمتاشو گشتم حتی زاهدان زابل رفتم گلستان حتی تهران ولی انگاری شانس باهام یار نبود پیدا نشد برام یعنی پیدا شد ولی اصلش نبود دیگه برای چی اونو بگیرم وقتی اثر نداره بعد دوباره رفتم پیش همون دکتر بهت قرص داد گفتم روز در میون مصرف کن استفاده کردم ولی فکر کنم تائثیری نداشت حتی بارفیکسم میرم تغذیمم خوبه ولی خدایی موندم باید چیکار کنم دیگه ‌... حالا ممنکن میشم اگه راه حلی هست بهم بگین شاید نتیجه داد گرچه میدونم به احتمال زیاد نتیجه نده ولی بازم تلاشمو میکنم .

    نظرات شما -
    • عسل
      0

      عزیزم این مشکل کم کاری تیروید که داری اون قرصم ک میخوری باعث نمیشه رشد کنی فقط نمیزاره تیرویدت ب صفر برسه امپول ک هورمونیه زدی اگر جوابی نگرفتی دیگ کاریش نمیشه کرد من خودم همین مشکلو دارم از سن ۹ سالگس تا الان ک ۲۰ سالمه پیگیرش بودم ولی راه حلی نداشته

    • ماعده
      0

      منم اون امپولو زدم اصلا اثر نداره حتی یه سانت به اصل و قلابیشم ربتی نداره بحث ژنتیکه

    • فاطمه
      0

      شما مشکلت صداقتته.... وگرنه اینایی که میان میگن ۱۷۰ هستم ۱۸۰ هستم دروغ که نه ... ولی احتمالا مترشون فاسد شده.تو سن رشدی به وقتش قد میکشی.به نظرم دارو و آمپول اینا استفاده نکن تو این سن حیفی.

  • کیمیا
    0

    سلام من ۱۲ سالمه و قدم ۱۵۶ هست آیا قدم به ۱۶۰ یا ۱۶۳ میرسه ؟ به نظر خودم خیلی کوتاهم قدم کوتاهه؟

  • زهرا
    0

    سلام من ی دخترم ۱۴ سالمه قدم۱۵۲ هست دارم از قصه میمیرم همه مسخرم میکنن راستشو بگین واقعا قد میکشم حداقل بشم ۱۶۰ ترو خدا راهکار بدین

    نظرات شما -
    • کیمیا
      0

      شاید تا ۱۵۶ یا شاید بیشتیر هم رشد کنی چون دخترا از ۱۲ سالگی به بالا با میلی متر رشد میکنن

    • محسن دانیالی
      0

      آیا دختری ۱۲ساله که تازه پریود شده و ۱۵۵قد دارد تا پایان دوره رشد به ۱۶۵ میرسد؟

    • حنا
      0

      آره چراکه نه

  • مهدی
    0

    سلام بنده مهدی هستم ۱۸سالمه قدم هم به ۱۸۵میرسه بنظرتون تا ۲۵سالگی هم افزایش قد دارم یا نه دوست دارم به ۱۹۵سانتی برسم چون با این قدیی که میخوام کار دارم باید ۱۹۵بشم تا به کارم برسم آیا میشم یا نه امیدم رو دارم از دست میدم

    نظرات شما -
    • کیمیا
      0

      شاید تا ۱۹۰‌یا کمتر رشد کنی

  • کامبیز
    1

    سلام من ۱۷ سالمه زیاد هم ورزش نمیکنم بیشتر بخور و بخواب قدم حدود ۱۹۶ سانتی متر هست امکان داره ۲ متر بشم؟ اساتید اظهار نظر کنید

  • الی
    0

    سلام..خسته نباشید من امسال18سالم میشه..و قدمم 166هستش.... میخوام بدونم در بهترین حالت چقد دیگه قدم بلند میشه؟ یعنی ورزش و اینا تاثیرداره؟

  • مهدی
    0

    دوستان نمیدونم یکی میگه ورزش یا هر چیزی ببینید اینا همش حرفه به شخصه میگم کسی که مادرش قدش بلند باشه ۹۹ درصد مطمئن باشین قدش بلند خواهد شد و یه چیز مهم دیگه تغذیه و خواب کافی در دوران قبل از ۱۸ سالگی هستش ورزش مرزش اینا همش چرت و پرته!!!

  • ابوالفضل
    0

    سلام من 15سالو 5ماهمه قدم وقتی 13ساله بودم 178بود الان چند وقته احساس میکنم قدم کوتاه شده کسی می‌دونه چرا

  • بدون نام
    0

    سلام من یکی از آشناهام دخترش ۱۱ سالشه قدش ۱۳۹/۵ هستش میخواستم بپرسم تا چقدر دیگه رشد میکنه و به نطرتون نهایت قدش چقدر میشه؟

  • ..
    0

    سلام من ۱۴ سال و ۳ ماهمه می خواستم بدونم قدم حدود ۱۸۲ میشه

  • ۰۰۰
    0

    سلام من حدود ۱۴سال و نیم هستم قدمم ۱۶۷ هستش بنظرتون بالای ۱۸۰ قد میکشم

  • دختر تنها
    0

    سلام من ۱۳ سالمه و قدم ۱۵۵ هستش ادم ریزی هم نیستم که بگم به خاطر همونه وزنم هم ۵۵ هستش بین دوستام ازهمه کوتاه تر هستم چیکارکنم؟ نظری دارید حتما بگید ممنون

    نظرات شما -
    • ماعده
      0

      منم همدیدیم گلم

  • حسین
    0

    سلام من تازه شده ۱۴ سالم و قدم ۱.۵۳ هست ایا امیدی هست که قدم به ۱.۸۰ برسه من دیگه نا امید شدم

  • حسین
    0

    سلام من تازه شده ۱۴ سالم و قدم ۱.۵۳ هست ایا امیدی هست که قدم به ۱.۸۰ برسه من دیگه نا امید شدم

  • رضا
    0

    سلام من ۱۴ سالو ۱ ماهم هست وقدم ۱.۵۱ هست چه کار کنم قدم بلند تر بشه چه حرکاتی چه ورزش هایی بکنم لطفا کمکم کنید

  • ااااااااااا
    0

    سلام دختر هستم ۱۳ سال و ۱۷ روزمه قدم بینه ۱۴۸ یا۹ ممکنه قدم به ۱۶۲ برسه؟؟

  • ااااا
    0

    سلام سیزده سالو ۱۷ روزمه قدم ۱۴۸ یا ۹ مامانم ۱۵۶ بابم ۱۶۸ سه ماه پیش رفتم دکتر گفت تا یه سال صفحه ی رشدت بازه در کل رشدمم خیلی کمه ایا راهی هست به۱۶۲ برسم؟؟

  • علیرضا خلیلی
    0

    سلام به همه ی دوستان عزیز من پسرم و ۱۵ ساله هستم قدم ۱۷۱ هست آیا میتونم به ۱۸۰ یا به بالاتر برسم؟؟ چون من خیلی غذا و شیر و لبنیات میخورم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اره داداش

  • ارش
    0

    بچه ها گول اینارو نخورید که میگن ۱۷۸ یا ۱۸۰ هستیم اینا دروغه من دایی هام تو طایفه مشهرون به قدبلندشون ولی همونا ۱۷۰ تا ۱۷۳ هستن شاید فکر کنید که طایفه کوتاهن ولی اشتباهه ‌اگه پسرید و ۱۷۰ قد دارید بدونید بلندید بعدشم این مترای معمولی با مترای بهداشت فرق دارن اونا دقیق نشون میدن شاید بگی خودت حتما کوتاهی که اومدی تو این سایت ولی من اومدم ببینم که قد مناسب سنم مناسبه یا نه که خداروشکر مناسبه

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      چرافکر میکنی دایی هات بلندن با 173؟من خودم 180 هستمبهداشت هم همین چند ماه پیش رفت قدم رو گرفت.

  • شادی کشوری
    0

    سلام من ۱۴سالمه قدم۱۴۸چکار کنم بلند تر شه

    نظرات شما -
    • ماعده
      0

      غصه نخور شاید مثل من دو سه سانت بلندتر بشی

    • فاطمه
      0

      همینکه این چرندیات که مینویسنو(قدم چناره، پاهام الواره، ...) باور نکنی خودت باندازه قد میکشی عزیزم.

    • زهرا حسینی
      0

      بیا من از قدم بدم بهت دوتامون نرمال شیم

    • حنا
      0

      نه عزیزم خوبه فقط ورزش کن

  • ناشناس
    0

    سلام من یه دخترم که ۱۶ سالمه قدم 162میتونه از این بلند ترم بسه؟

  • امین قربانی
    0

    ببخشید من پسری با سن ۱۵ و قدی ۱۷۷ سانت دارم آیا امیدی به بلندترشدن قدم مثلا اینکه بشم ۱۸۰ یا بالاتر از ۱۸۰ سانت ؟

    نظرات شما -
    • db
      0

      داداش 177 و 180 برادرن اینقدر خودتو درگیر نکن تا سه سال دیگه هم رشد میکنی

  • ،،،،،،،،
    0

    این میگه شیر بخور خواب کافی داشته باش اینا همه چرته قد بستگی به ژنتیک دارع

    نظرات شما -
    • Reza
      0

      من پسر خاله ام قد پدرش تقریبا ۱۷۰ و مادرش ۱۵۰ هست ولی خیلی بهش میرسن قدش 175 هست چند ماه دیگه میشه ۱۵ خواهرشم حدود بیست سالشه قدش ۱۶۰ ایناست . رشد فقط به ژنتیک ربط نداره

    • ماعده
      0

      یس موافقم

    • الهه
      0

      ببین ژنتیک هم تاثیر داره ولی شیر خیلی تاثیر داره من خودم امتحان کردم

  • محمد
    0

    سلام قدم:180 وزنم:70 سنم:15 خوبه یا نه ?

  • پارسا
    0

    سلام من ۱۵ سال و ۶ ماه سن دارم و قدم ۱۸۰ تاست تغذیه ام فوقالعاده خوبه ولی از لحاظ خوابی یکم خوابم خوب نیست می خواستم بدونم من آیا تا بالای ۱۸۵ تا می رم یا دیگه رشد نمی کنم؟

    نظرات شما -
    • ماعده
      0

      سلام منم تقریبا ۱۴ رو تموم کردم قدم ۱۵۰ وزنم ۵۱ ایا من میتونم حداقل ۴ یا ۵ سانت دیگه قد بکشم

  • ARASH
    0

    سلام من14 سالمه وقدم 173 هستش پسر هستم والیبال میرم وشنا بارفیکس هم میزنم و به موقع ورزش میکنم قد پدرم 163 وم مادرم 154 هستش یا امکان داره 190 برسم

  • نیکا
    0

    سلام من نیکا هستم 12 سالمه قدم 160 cm و وزنم 57 کیلو خوبه؟

    نظرات شما -
    • عرفان
      0

      خدایی قدت خیلی بلنده چه خبره وزنت هم زیاده

    • ماعده
      0

      نه جونم این نیستی من مطمعانم

  • بدون نام
    0

    سلام من ۱۶ سالمه قدم ۱۷۲ هستش آیا تا ۱۸۰ میرسم آیا با بارفیکس قدم به ۱۸۰ میرسه یا بیشتر هر چی بیشتر بهتر

    نظرات شما -
    • فاطمه
      0

      بزار فعلا به همون ۱۷۰ برسه تابعد....

  • یه دختر
    0

    سلام من ۱۲ سالمه قدم ۱۶۰ وزنم ۴۳ . نرماله؟

  • زینب
    1

    سلام من 14 سال و سه ماهه هستم به بلوغ رسیدم دی رفتم گفت یکم جا هست صفحه ردشدن باز ولی من همون یک و پنجم و هشت هستم خواستم ببینم قدم رشد نمی کنه تو رو خدا کمکم کنید

  • میترا
    0

    سلام من ۱۷سالو ۱۰ ماهمه قدم ۱۵۲ ایابازم قدمن بلند ترمیشود ک ۱۶۲ برسد؟؟؟

  • میترا
    0

    سلام من ۱۷سالو ۱۰ ماهمه قدم ۱۵۲ ایابازم قدمن بلند ترمیشود ک ۱۶۲ برسد؟؟؟

  • امیرحسی رضایی
    0

    با سلام من 12 سالمه وقدم 148 ایا نورماله

    نظرات شما -
    • حنانه
      0

      نه خیلی کوتاه

  • مانی سلیمی زند
    0

    دوستان اونایی که میگن 15 سالمه و قدم 180 صد در صد دروغ میگن چون اگه اینجوری باشه برسن به سن 20 سالگی میشن 2متر و 30 پس کاملا دروغ میگن قد مناسب اینه برای پسر ها 15 سالگی بین 163 تا 170 16 سالگی 170 تا 175 17 سالگی 175 تا 178 18 سالگی 178 تا 183 نا امید نشوید همیشه یه راهی هست و هیپوقت از امپول استفاده نکنید یه برنامه هست داخل فروشگاه پلی افزایش قد بنویسن میاره حرکات ورزشی گزاشته اگه 60 روز کاملشو رفتین حداقل 7 ثانت قد میکشین من خودم 158 بودم الان شدم 168 و 15 سالم دارم و پسرم

    نظرات شما -
    • Reza
      0

      داداش رشد هر کس با یکدیگر فرق داره و همه مثل هم رشد نمی کنن بعضی بعد از بلوغ رشدشان به پایان میرسد و بعضی ها تا پایان ۱۸ سالگی رشد می کنن

    • فاطمه
      0

      مرسی دقیقا درست میگی...

    • احسان
      0

      من 16 سالو 6 ماهم قدم 1/76 به نضرت بازم رشد میکنم ولی ریشم درومده ها

    • خطر
      0

      من خودم میرم ۱۶ سالگی قدم هم ۱۸۶ هستش به نظر من اندازه قد فقط به ژنتیک بر میگرده

    • حانیه
      0

      من اگه از امپول استفاده نمیکردم که به جای ۱۵۵ ۱۲۰ بودم ....

    • 11
      0

      من خودم 14 سالمه قدم 178 هست ولی سرعت رشدم کم شده.بلوغ ممکنه دیر باشه یا زود.پس فکر نکن همه اون هایی که زیر 15 سالن قدشون نمیتونه بلند باشه تو هم چند سال دیگه به قدشون میرسی

  • عسل
    0

    سلام من ۱۵سالمه اسفند شد ۱۵سالم و قدم ۱۷۱یا شایدم ۱۷۲هستش از قدم ناراضیم دوست دارم کوتاه تر باشم مثلا ۱۶۶باشم وزنم ۵۲کیلوه اینایی ک میگن بعد از پریودی قد نمیکشی دروغه من قبل از پریودی ۱۶۳بودم تو این دوسالی ک پریود شدم ۱۷۲شدم ایا قدم کوتاه میشه؟ چکار کنم کوتاه شه قرص بدون عوارض هست بخورم؟

  • شایان
    0

    سلام من ۱۴ سالو ۱ ماه و ۱۰ /۱۵ روزم قدم ۱۵۴ وزنم هم ۵۰ واقعا نمیدونم چکار کنم قدم خیلی کوتاه نسبت به بچه های هم شن سال من قد بابام هم ۱۷۶ هست ایا میشه حداقل اندازه بابام بشم کمکم کنید ایا رای هست؟ اگر بگید ممنونتون میشم

  • امیر
    0

    یکی از دوستای من ۱۴ سالو ۶ ماهشه قدش ۱۸۷ ولی ریشش و... درومده من ۱۶۶ ولی هستن که اینجورین ولی باباش هم ۱۸۰ قدشه پلی دیگه به نظر من رشد نمیکنه چون به این افراد میکن بلوغ زود راس

  • 파타마
    0

    سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۶۹ می خوام بدونم قدم بلند تر میشه چون من دختر عمه هام که همسن همیم مسابقه قد گرفتیم میگم تا ۱۵سالگی قدم چقد میشه

  • Narges
    0

    سلام ۱۴ سال و ۶ ماهمه قدم ۱۷۰ وزنم ۵۸ کیلو به نظر شما تا ۱۷۶ رشد میکنم؟(دخترم)

  • arvin
    0

    بعضی از دخترا میان میگن من قدم 170 یا 173هست چیکار کنم قدم بلند شه یا اصلا قدم بلند میشه؟ باشه بابا فهمیدیم قدتون بلنده دیگه اینقد پز ندید.

  • a boy
    0

    اگه یه دختری گفت قدم 170ه بدونید که قدش 165ه چون اگر 170 بود میگفت قدم 175ه ##پند و اندرز

    نظرات شما -
    • Elaheh
      0

      بانمک چه دلیلی داره که دروغ بگیم اونم به کیی به کسی مثل توو البته اینکه تمام دخترا وزنای اطرافت چه طوریه که هی دروغ می گن و تو همه دخترا رو مثل هم می بینی متاسفم

  • ناشناس
    0

    سلام من ۱۴ سالمه قدم ۱۵۳ هست آیا قدم خوبه و قدم بازم می تونه بلند تر بشه

  • دنیا
    0

    منم 17 سالمه و قدم 153 آیا امکانش هست بلند تر شم؟

    نظرات شما -
    • فهیم
      0

      بله هست تا ٢٠ سالگی رشد میکنی

  • مملی پسر هستم
    1

    یادش بخیر کلاس یازدهم قدم ۱۶۸ بود دوستام تو مدرسه بم چرت و پرت میگفتن.الان در آستانه ۱۹ سالگی قدم رسیده به ۱۷۹.امیدوارم یه سانت دیگه بره رو قدم تا بزنمش تو سر همونایی که بم تیکه مینداختن.

  • Hh
    0

    سلام من پسری 15 ساله و 6 ماهه هستم و کلاس دهمم قدم هم 167 و پدرم 175 و مادرم164 قد دارند ودایی ها هم قد نزدیک 180دارند از کوچیکی نسبت به هم کلاسی هام کوتاه قد تر بودم و توی فامیل همه به والدینم میگفتن ببرینش دکتر نبردند تا حالا که هیچ رشد قدی ندارم ولی خودم میخوام حلش کنم آیا قدم به 178 میرسه چون پسر عموی من پدر و مادرش حداقل مادرش 10 سانت وپدرش هم نسبت به پدرم 4 سانت کوتاه تره ولی ازکوچیکی بهش رسیدن الان قدش نزدیک های 180 راسته میگن پدر و مادر خوب یه بچرو خوشبخت نیکنه و یه پدر و مادر نفهم بچرو به نابودی میکشونه همه چیمو گرفتن قدم از دست بدم میخوام دیگه تو دنیا نباشم

  • ناشناس
    0

    ایا قد ۱۶۱ برای پسری که تاره وارد ۱۴ سالگی شده کوتاه هست

  • *
    0

    من دخترم و 11 سالمه. قدم 160 هست به نظرتون قدم خوبه یا نه؟ بلندتر از این میشم؟

  • امیرعباس دشتکی
    0

    سلام 17 سالمه قدم 156 هس بلند تر میشم

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      چهار پایه بزار زیر پات

  • فاطمه
    0

    اون خانومایی که قدشون 170 هست و میپرسن چ کار کنن که بلندتر بشن، به نظرم فعلا صبر کنن به همون 170 که میگن برسن بعد بیان سوال کنن.

  • شایان
    0

    سلام من قدم 154 و 14 سالو 3 ماهم هست چکار کنم بلند شم کمکم کنید لطفاً دیگه ناامید شدم حتی دختر همسایمون که دوسال از من کوچک تر تره و مامانش قد مامانم و بابام نم هم همینطوز از باباش بلند تره اون از من 2 3 سانت بلند تره بابام قدش 176 ایا اندازه بابام میشم

  • Mary
    1

    نمیدونم چرا نسل جدید این همه کوتاه شدن شاید بخاطر اینکه کیفیت غذایی پایین اومده ولی حد اقل لطف کنید خودتون کوتاه موندید به بلندا متلک نزنید اون پسری هم که گفت تو مدرسه ما همه قد کوتاه دوست دارن باید بهت بگم خودتم داری میگی که نظر بچه مدرسه ای هارو پرسیدی !فانتزی های یه مرد ۳۰ساله و در شرف ازدواج با یه پسر مدرسه ای خیلی فرق میکنه

  • فاطمه
    0

    سلام و زنم ۶۷

  • نازنین فاطمه
    0

    سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۶۵ به نظرم بلنده قدم زیادی بلنده چکار کنم کوتاه تر بشم؟

  • Reza
    0

    سلام من قدم 171 و تازه رفتم تو 15 سال بنظرم رشد قدم متوقف شده بنظرتون رشد میکنم پدرم 183 مادرم 173

  • فهیم
    0

    سلام من ١٢ سالو نیم سالمه میگم قدم ١۴١ است وزنمم ۴٠ است قدم فک میکنم کوتاهه چکار کنم تا بلند شوم بابامـمیگه منم اینطور بودم بعد سن ١۵ سالگی بلند شدم و رشد کردم الان ماشاالله قدش ١٨۵ است وزنشم ٧٨ کیلو است

  • رضا
    0

    سلام من ۱۷ سالمه و قدم ۱۸۰ میخاستم بدونم امکانش هست به ۱۸۵ برسم؟

  • .....
    0

    من یک ماه دیگه میرم توی دوازده قدم ۱۵۲٫۱۵۳ تقریبا همین هست به نظرتون رشد میکنم و قدم به من. مدرسه به نظرتون ؟؟؟

  • نازنین
    0

    سلام ببخشید من ۲۱ سالمه و قدم ۱۳۰ هستش ۱۲ سالم بود دکتر غدد رفتم دارو اینها دادم کمی رشد کردم میخواستم بدونم بازم رشد میکنم

  • امین
    0

    سلام من چهارده سالو 3 ماهم هست قدمم 153 یا 4 هست چکار کنم بلند تر بشم کمکم کنید بابام قدش 177 ایا اندازه بابام میشم؟ لطفاً کمک کنید و بگید همه دارن سوال میپرسن ولی کسی نیست که جواب یده و بگید من در چه سنی رشد میکنم ممنونتون میشم

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      از من میشنوی اگر دیدی رشدت کمه تو ماه برو دکتر میتونه کمکت کنه تا دیر نشده.اگرم دیدی که داری رشد میکنی صبور باش

  • مملی
    0

    بچه های 15 ساله حواسشون باشه الان دوره اوج قد کشیدنتونه.اگه مث من بلوغتون دیررس باشه تا 20 هم قد میکشید.پس انقدر به خودتون استرس وارد نکنید. ضمنا دخترا هم انقد لازم نیست نگران قدتون باشید.اگه دوستاتون بهتون چیزی گفتن پشت گوش بندازید چون میدونم چشم و هم چشمی تو دخترای ایرانی خیلی زیاده

  • ناشناس
    0

    من سنم ۱۴ قدم ۱۵۲ خوبه به نظرتون ؟

  • ناشناس
    0

    سلام من پسر هستم و چهار ماه دیگه 14 سالم میشه و قد خودم 176.قد پدرم 174 . و قد مادرم 166 هستش و دایی و عمو و پدربزرگم بالای 180 هستند آیا قد من بلند تر میشه یا نه ؟ لطفاً جواب بدید

  • آید
    1

    من ۱۵ سالمه وزن ۴۳ کیلو‌گرم و قد ۱۴۷ همه بهم میگن قد کوتاهه. آیا قد کوتاه است؟؟

  • مائده سمایی
    0

    سلام من دخترم 11 سالگی تازه وارد شدم قدم 155 است من نمیخوام خیلی قدم بلند باشه آیا قدم بلند؟

    نظرات شما -
    • نازنین
      0

      در نظر منی که با ۱۴ سال سن ۱۴۰ هستم اره

  • روبینا
    0

    سلام من دخترم سنم 15-16 است قدم 172 سانتی متره و وزنم 69 کیلوگرم و از تمام فامیل بلند ترم میخواستم بدونم ایا راهی هست قدم کوتاه بشود؟

  • روبینا
    0

    سلام من دخترم سنم 15-16 است قدم 172 سانتی متره و وزنم 69 کیلوگرم و از تمام فامیل بلند ترم میخواستم بدونم ایا راهی هست قدم کوتاه بشود و یا دیگر بلند نشود؟

    نظرات شما -
    • Army
      0

      ببین مندخترم و ارزو مه از تمام فامیلم بلندتر باشم این ارزو رو نکن بزار قدت از همه بلندتر باشه

  • Mahsa
    0

    من دخترم ۱۳ سالمه قدمه ۱۵۵ وزنمم ۴۰ بنظرتون به ۱۶۰ میرسم ممنون ازنظرتون

    نظرات شما -
    • Mahsa
      0

      میشه نظربدین

    • حنانه
      0

      آره حتما صد درصد عزیزم اصلا نگران نباش و ورزش هم حتما بکنه

  • بد بخت بیچاره
    0

    بیچاره ام قدم کوتاه ۱۵۰ ورزش میکنم ولی کوتاهم راهنمایییم کنید اگه بلند نشد م تا ۱۶۴ خودم رو میکشم البته دخترا خیلی دوسم دارن ولی خودم نه

  • Army
    0

    سلام من دخترم سنم۱۵وقدم۱۶۰هستش من میتونیم با ورزش های کششی به قد۱۸۰برسم لطفا جواب بدین مرسی

  • پرهام
    0

    سلام من ۱۳ سالمه و ۲ ماه دیگه میرم توی ۱۴ سالگی الان قدم ۱۶۷ و وزنم ۵۶ کیلو هست قد پدرم ۱۷۷ و مادرم ۱۵۶ آیا تا سن ۱۸ سالگی قدم ۱۹۸ میشه ؟

    نظرات شما -
    • Soroush Zamani
      0

      اصلا همین الان برو دکتر تا به سن بلوغ نرسیدی....اونموقع دیگه صفحه های بین استخونهات بسته میشه و رشدت متوقف میشه...هر چی سریعتر برو دکتر واسه آمپول رشد.....

  • سین‌الف
    0

    سلام من دختری ۱۶ ساله ام با قد ۱۵۸ و وزن ۴۲ آیا قدم بلند میشود لطفا کمک کنید خیلی درگیرشم

  • Sanaz
    0

    سلام من ۱۷ سالمه قدم ۱۷۷و وزنم۶۷ هس ،بازم قدم رشد میکنه؟؟

  • نازنین زهرا خانی
    1

    سلام من قدم ۱ مترو۳۰ ۱۱ سالمه تاچند رشد دارم

  • زهرا
    1

    سلام من یه دختر ۱۳ ساله هستم به سن بلوغ رسیدم قدم ۱۵۶ هست میخاستم بدونم تا ۱۸ سالگی به ۱۶۳ میرسم با تغذیه مناسب و حرکات و خاب منظم ممنون میشم جواب بدید

  • ناشناس
    0

    سلام من دخترم و ۱۳ سالمه قدم ۱۵۴ وزنمم ۴۱ می تونم قدمو به ۱۶۵ تا ۱۷۴ برسونم?? هر روز ورزش می کنم تغذیه خوبی هم دارم

  • محمدحسین
    0

    سلام من ۱۴ سال و ۳ ماه دارم قدم پسر هستم قدم ۱۷۳ هستش و ۴۴ کیلو وزن بنظرتون قدم چطوره نسبت به سنم؟

  • مریم
    0

    سلام من 15 سالمه و قدم 145 است و همه بهم میگن دیگه قدت بلند نمیشه و منم خیلی نگرانم و من خیلی خیلی ناراحت هستم

  • مصطفی
    0

    سلام من ۱۷۵ سانت قدم هست ۱۸ سالم هست رفیقام الان قدشون از من بلندتر شده میخام بدونم چیکار باید بکنم تا قدم به ۱۸۰ برسه ممنون میشم.

  • اميرمهدي
    1

    من 13 سالمه 177 قدم هست.به نظرتون 190 ميشم؟

    نظرات شما -
    • کیارش
      0

      سلام داداش منم همسنای تو هستم، ببین پسرایی که تا قابل 15 سالگی برن بالای 170، نهایت 5الی7، 8 سانت دیگه رشت دارن چون بلوغشون تقریبا 80 درصد از نظر قدی تکمیل شده

  • نیاز
    0

    دخترم ۱۱ سالمه قدم ۱۵۷..تا ۱۶۶ میرسم؟؟؟

  • آرش مرادی
    0

    سلام من 17 سالمه قدم 184 آیا بیشتر میشه؟

  • کیارش
    0

    سلام من 13 سالمه چند روز پیش پر شد و الان قدم 161 هستش و پدرم هم 180 به نظرتون تا 184 میرم، چون 184 رو خیلی دوست دارم؟ مرسی

  • نرگس
    0

    سلام من 13 سالمه قدم 155 همیشه به نظرتون من کوتاهم؟

  • هلی
    0

    سالام من 18 سالمه قدم 162 خخخ خوبه یا کوتاهه خب کوتاه هم باشه بدرک خخ

  • 0

    هعی دخمل 18ساله با قد 162 خوبه یا ن

  • ناشناس
    0

    سلام

  • 0

    من ۱۸ سالمه وقد ۱۷۰ دارم ایا میتوانم از این بیشتر بشه

  • ندا
    0

    من الان ۱۱ سال و ۱۱ ماهمه و قدم ۱۶۰
    به نظرتون قد مت خوبه ؟
    چی کار کنم بلند تر شم ؟

  • مهدی ار
    0

    سلام من پسرم قدم 160خوبم به نطرتون

  • ندا
    0

    سلام من دخترم 12 سالمه قدم 160 هستش می خوام 180 بشم میشه؟ پدر و مادرم هم زیاد قد بلند نیستن. برای اینکه قدم بلند شه چی کار باید بکنم؟
    خواهش می کنم جواب بدید 🙏

    نظرات شما -
    • nn
      0

      180 که برای زن تو ایران خیلی بده.170 بهترینشه.اگر 180 بشی تو ازدواج به مشکل میخوری

  • امیر
    0

    من پسرم 15 سالمه قدم 179 به نظرتون کوتاهه ؟رشدم خیلی کم شده حدودا متوقف شده.به نظرتون رشد میکنم؟

  • کوتوله:)
    0

    سلام من ۱۳ سالمه ولی قدم ۱۴۵ بنظرتون تا ۱۵۸ میرم؟

  • Nznin
    0

    سلام من ۱۳ سالمه و قدم تقریبا ۱۵۰ سانته... بنظرتون تا ۱۶۰ میرسه؟ تو کلاس تقریبا از همه کوتاه‌ترم😐⁦

  • کینگ
    0

    ۱۳ سالمه قدم ۱۶۰
    کوتاهه ولی خب باز انقدر اعتماد به نفس دارمکه همه تزم میترسن

  • سید سجاد حسینی مازندرانی
    0

    سلام دوستان عزیز. مطالب شما رو خوندم برام خیلی جالب بود ازین نظر که چقدر داشتن قد کوتاه یا بلند برای اکثر دوستان ناراحت کننده بود.
    چون از نظر سنی در یک رنجی هستید که فعلا این مسائل براتون اهمیت داره. اما یه چندسالی که بگذره این قضایا براتون خنده دار میشه که یه زمانی به چه چیزایی فکر میکردید و براش ناراحت بودید.
    در آینده ان شاءالله بحث دانشگاه و سرکار رفتن و ازدواج بچه دار شدن و...... پیش میاد که این چیزا اصلا به چشم نمیاد بجای فکر کردن به این مسائل ، برید محکم و با قدرت درساتون رو بخونید که ان شاءالله رشته و دانشگاه خوب قبول بشید فکرتون رو صرف چیزای الکی نکنید. توکل بر خدا کنید. ازش کمک بخواهید خدا در قرآن میگه با ارزش ترین شما کسی هست که بیشتر به حرفای من گوش بده و بنده خوبی باشه و برای جامعه مفید باشه. نه اینکه هرکی خوشتیپ تره یا چشم رنگیه.
    خیلی دوستتون دارم
    برادر کوچیک تون سجاد متولد 1367 مازندران

  • ناشناس
    0

    من من دوازده سالمه قدم ۱۵۰ پریود هم شدم آیا امیدی به رشد قدم هست

  • ABOlore
    1

    سلام خسته نباشید
    من 16 سالمه قدم 188
    میخواستم بدونم تا 190 یا بالاتر جا رشد دارم؟
    قد پدر 185
    قد مادر 165
    البته یه عمو دارم 2.16
    پسر عموم 193

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پسری با قد 173یا 4 وسن 15 سال چگونه است

    • ناشناس
      0

      اره میشی نگران نباش

  • حسین
    0

    قد 174 برای پسر با سن 15 سال بلنده یا کوتاه وچطوری میشه بلندترش کرد؟

  • ناشناس
    0

    من 15 ساله هستم وقدم 173یا 4 هستش میخواستم بدونم تا 182 رشد میکنم؟

  • Melika
    0

    سلام من ۱۳ سالمه قدمم ۱۵۲ هس مامانم قدش ۱۶۳ س بابامم ۱۷۸ ینی به ۱۶۵ و این حدودا میرسم؟

  • مبینا
    0

    عالییییی

  • قدریه
    0

    18 سال سن/قد 152دارم چی کار کنم

  • ماهان
    0

    سلام من ۱۳ سالو ۹ ماه دارم قدمم هم ۱۴۷ هست
    تا سه سال بعد چقدر میشه قدم؟

  • ناشناس
    0

    سلام من ۱۱ سالمه قدم ۱۴۷ هست خوبه؟

    نظرات شما -
    • ماهان
      0

      من ۱۴ سال و ۵ ماه دارم قدم هم ۱۵۲ هست

  • مهران
    0

    من افغانی هستم اصلا دوس ندارم بیشتر از این قدم بره بالا چون اصن یجورایی خجالت میکشم تو جمع بازار شلوغی من احساس می‌کنم از همه بلندترم دوس داشتم قدم مثل بقیه ی مردان قدم متوسط باشه الان قدم 180 وزنم 80 چهار سال پیش قدم 178 بود یعنی الان دو سانت اضافه شده اصلا دوس ندارم دراز باشم 25 سالمه لطفا بگید تا چه زمانی قد رشت داره کی متوقف میشه

  • یاس
    1

    من ۱۵سالمه
    قدم ۱۴۸ سانتی متره 😭چیکار کنم

  • یاسمین ربیعی
    1

    سلام من امروز اول بهمن ۱۵سالم شد قدم ۱۴۸هست دختر هستم منظورتون خوبه یا نه 🥺

  • یاسمین
    0

    من اول بهمن ۱۵سالم شد قدم ۱۴۹ چیکار کنم بلند بشه 🥺🥺🥺

  • علی
    1

    سلام ۱۸ سالمه قدم ۱۶۷ هستش بنظرتون کوتاهه یا خوبع؟

  • Haha
    0

    منم ۱۴ سالمه قدم ۱۵۰:) میگن که بغلی و کیوتم ولی دوست داشتم ۱۵۵ رو بشم ولی دو ساله قد نکشیدم ..

  • علی محمد زاده
    0

    سلام دوستان
    من ۱۲ سالمه قدم ۱۵۰ وزن ۴۵ و پدرم ۱۸۰ و مادرم ۱۶۵ بنظرتون تا پایان رشدم به ۱۸۰ میرسم؟ ورزشو بارفیکس و چیزای دیگه هم میرم و راستی بلوغ هم ضعیفه ینی کامل بهش نرسیدم

  • Seyed ali
    0

    سلام من امسال میرم داخل ۱۵ قدم ۱۵۲ هست آیا تو ۲۰ سالگی من به ۱۸۰ میرسم
    نمیدونم چیکار کنم نگرانم چون شغلی که میخوام در آینده انتخاب کنم به قد ربط داره

  • شیوا گوزلی
    0

    من سیزده سالم تازه شده قدم ۱۳۶وزنم۵۲است دو ساله رشد نکرده آیا قدم رشد می‌کنه قد مادرم ۱۷۱پدرم ۱۷۵است

  • آوا
    0

    سلام من 13 سالمه دخترم قدم 152 هست و مهاجرت کردم و تو مدرسه همسنام واقعا از من بلند ترن مثلا 165 این حدودا می‌خوام بدونم من بلند تر میشم؟ و چه کار کنم که بلند تر بشم؟ 160 هم بشم راضیم لطفاً کمکم کنید چون به کمکتون نیاز دارم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      برو دکتر. همین الان برو، ۱۴ ساله بشی دیگه فایده نداره.
      یک سری نرمش های خاص بهت میده که واقعا تأثیرگذاره.

      اگه یک دکتری رفتی خوب نبود، دکترت رو عوض کن اما ناامید نشو

  • ابوالفضل
    1

    سلام من پسر هستم ۱۸ سال ۱۱ ماه سن دارم قدم ۱۷۲ وزن ۹۶ کیلو امکان داره با بدنسازی و بسکتبال قدم به ۱۸۴ برسه وزنم بیاد پایین قد پدر ۱۶۳ قد مادر ۱۵۷ قد عمو ها ۱۷۸ و ۱۸٠ قد وسر عمه ها ۱۸۲

  • ناشناس
    0

    سلام من یه دخترم ۱۳ سالمه قدم ۱۵۰ از کلاس دوم تا الان که دارم میرم کلاس هشتم از امپول سیناتروپین استفاده کردم میخواستم بدونم بعد پریود چند سانت رشد میکنم مادرم ۱۶۰ پدرم ۱۷۲

  • ملییی
    0

    13 سال 147 به بلوغ رسیدم یک سال و نیمه چقدر میتونم رشد کنم

  • سهیل بختیاری
    0

    سلام من ۱۵ سالمه قدم ۱۹۴ هستش

  • آذس
    0

    من 12سالمه قدم 145 بنظرتون قدم خوبه نگران قدمم پسرم

  • من دخترم قدم ۱۳۷ کلاس ششم امکانش هست قدم برسه ۱۶۵ ۱۶۰
    0

    من دخترم قدم ۱۳۷ کلاس ششم هستم امکانش هست قدم برسه ۱۶۵ ۱۶۰

  • ناشناس
    0

    من 14سالمه و قدم 164 قدم خوبه یا کوتاه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها