140 هزار تومان حق داوری در فوتسال بانوان

داوران فوتسال ایران در لیگ برتر بانوان 140 هزار تومان حق‌الزحمه می‌گیرند.

140 هزار تومان حق داوری در فوتسال بانوان

گلاره ناظمی داور بین‌المللی فوتسال کشورمان درباره اینکه برای ارتقاء سطح داوران آیا فدراسیون کلاس‌های ویژه برگزار می‌کند، اظهار داشت: در 2-3 سال اخیر برای حضور در لیگ کلاس‌هایی برگزار می‌شود اما اینکه کلاس اختصاصی داشته باشیم، نه اینطور نیست مخصوصا برای آمادگی جسمانی بانوان جایی نیست که بتوانیم در زمستان تمرین کنیم اما کلاس‌های آموزشی با حضور مدرسان بین‌المللی برگزار می‌شود و شرایط بهتر شده است، این کلاس‌ها تاثیر زیادی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین قضاوت شما در سال 2018 چه مسابقاتی بوده، عنوان کرد:فینال المپیک 2018 که در بوینس‌آیرس برگزار شد.

این داور بین‌المللی کشورمان که با رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد درباره اینکه چه قضاوتی را پیش رو دارد، خاطرنشان کرد: برای قضاوت در جام ملت‌های اروپا دعوت شده‌ام که بهمن‌ماه در پرتغال برگزار می‌شود. این اتفاق بسیار مهمی است چرا که داوری در اروپا سطح بالایی دارد اینکه از آسیا برای این رقابت‌ها داور دعوت می‌کنند نشان از این دارد که به توانایی ما ایمان دارند.

ناظمی همچنین درباره اینکه آیا دستمزد داوران زن با مردان برابر است، گفت: نه اینطور نیست. حق‌الزحمه داوران خانم با مردان قابل قیاس و منصفانه نیست.ما برای هر قضاوت 100 هزار تومان می‌گیریم. با حق ماموریت 140 هزار تومان می‌گیریم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها