بنزین در بودجه 98 گران نمی‌شود

نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: بر اساس لایحه بودجه 98 قیمت بنزین در سال آینده ثابت خواهد ماند.

بنزین در بودجه 98 گران نمی‌شود

هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جلسه امروز کلیات لایحه بودجه سال 98 با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موافقان و مخالفان نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

وی افزود: با وجود انجام صحبت‌های مختلف از سوی حاضران در جلسه در موافقت و مخالفت با کلیات لایحه بودجه سال 98 رای‌گیری در باره کلیات آن انجام نشد و رای‌گیری برای این منظور در جلسه فردای کمیسیون انجام می‌شود.

نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در این جلسه نماینده سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد که لایحه بودجه سال 98 سخت‌ترین بودجه‌ای است که تاکنون نوشته شده و این لایحه به گونه‌ای است که دو سقفی نوشته شده است. یکی با سقف 407 هزار میلیارد تومان و دیگری در صورت تحقق درآمدهای نفتی پیش‌بینی شده با سقف 447 هزار میلیارد تومان.

قوامی خاطرنشان کرد: براساس لایحه بودجه 98 بنزین گران نخواهد شد اما احتمال افزایش قیمت گازوئیل وجود دارد.

وی در پایان گفت:‌بر این اساس یا قیمت گازوئیل اندکی افزایش خواهد یافت و یا اینکه دولت گازوئیل را صادر خواهد کرد و درآمدهای مورد نظر از این محل تامین خواهد شد و افزایش قیمتی را در باره گازوئیل در صورت صادرات این محصول نخواهیم داشت.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جمنا
    0

    انشالله که این بارراست گفته باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها