انهدام دو باند سرقت در تهران/دستگیری سلطان سکه توسط پلیس

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته ۹۳۲ مورد تجمع داشته‌ایم، گفت: فرماندهان را مکلف کردیم که در زمان تجمع ها مسئولانی که پاسخگو نبودند را حتی اگر شده از خانه‌هایشان بیرون آورده تا پاسخگوی مردم باشند.

انهدام دو باند سرقت در تهران/دستگیری سلطان سکه توسط پلیس

سردار حسین رحیمی در همایش فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: خوشبختانه در ماه‌های گذشته نیروی انتظامی تهران بزرگ دستاوردهای بسیار خوبی را داشته است. چهار میلیون ۷۶۱ هزار ارباب رجوع داشتیم. بررسی‌های نامحسوس ما نشان می‌داد حجم رضایتمندی مردم بالا بوده است.

وی با اشاره به تماس های گرفته شده با فوریت های پلیسی ۱۱۰ تصریح کرد: ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ۹ ماهه اخیر برقرار شده است که نسبت به سال گذشته ۸ درصد در این زمینه افزایش داشتیم از این تعداد تماس چهار و نیم میلیون عملیاتی بوده و ۸۰۰ واحد عملیاتی پلیس ۱۱۰ برای تامین امنیت مردم و اجرای قوانین حضور پیدا کردند.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: هر ۷ ثانیه یک تماس با سامانه ۱۱۰ برقرار می شود که این تماس ها عملیاتی است.

رحیمی با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته ۹۳۲ مورد تجمع داشته‌ایم، تصریح کرد: با درایت و تلاش همکارانم این تجمعات مدیریت شد با اینکه خیلی از این تجمعات برای شهرستانهای دیگر بود ما حضور داشتیم همچنین فرماندهان را مکلف کردیم که در زمان تجمع ها مسئولانی که پاسخگو نبودند را حتی اگر شده از خانه هایشان بیرون آورده تا پاسخگوی مردم باشند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: هزار و شش مورد فراخوان توسط ضدانقلاب داشتیم که خوشبختانه با تلاش همکارانم در نیروی انتظامی بسیاری از این اقدامات دشمن ناکام ماند.

رحیمی گفت: در ۹ ماه گذشته یکهزارو ۴۶۱ باند سازمان یافته که رشد ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته داشته، منهدم شدند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۶۵۸ طرح ارتقاء امنیت در 375 محله تهران انجام شد که در این طرح‌ها ۶۵ معضل مد نظر قرار گرفت، خوشبختانه اجرای این طرح ها باعث کاهش چشمگیری در جرائم خشن و مهم در تهران شده است و بسیاری از آنها قبل از اینکه انجام شود، کشف شد خوشبختانه با اشراف خوب پلیس آگاهی در یک ماهه گذشته دو باند قبل از حمله به طلافروشی و بانک شناسایی و منهدم شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره برخورد پلیس با اراذل و اوباش تصریح کرد: در برخورد با اراذل اوباش یک مبارزه بی‌امان را شروع کردیم و امسال برخورد با اراذل و مزاحمان نوامیس ۳۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: همچنین در مبارزه با جرایم جنایی مثل قتل، آدم ربایی و سرقت‌های مسلحانه ۹۳ درصد نیز کشف داشتیم که این آمار در سال گذشته ۸۸ درصد بوده است.

سردار رحیمی درباره مبارزه با اخلالگران اقتصادی نیز گفت :دستگیری وحید مظلومین و محمد سالم و صدها نفر از افراد دیگری که در نظم اقتصادی کشور اخلال ایجاد کرده بودند دستگیر شدند و همچنین ۱۸ پرونده بزرگ اخلالگران اقتصادی نیز تشکیل شد.

وی ادامه داد: ۱۶۵۶ نفر از اخلالگران اقتصادی احضار و ۲۷۵ نفر از این افراد به زندان منتقل شدند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: ۱۴۳۶ از محکومان فراری دستگیر شدند و در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز میزان کشفیات ما در ۹ ماهه امسال ۱۶۷ درصد افزایش داشته است.

منبع: ایلنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها