مشکینی: دانشگاه آزاد اسلامی، تمام هزینه‌های حادثه‌دیدگان را تقبل می‌کند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: چند تیم نزد خانواده های دانشجویان حادثه دیده فرستاده ایم و تأکید کرده ایم دانشگاه آزاد اسلامی هر هزینه ای داشته باشند را تقبل می کند.

مشکینی: دانشگاه آزاد اسلامی، تمام هزینه‌های حادثه‌دیدگان را تقبل می‌کند

دکتر مجید مشکینی در خصوص اینکه چه تسهیلاتی برای دانشجویان حادثه دیده دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته اید، اظهار داشت: تمام هزینه های دوستانی که به رحمت خدا رفتند را تقبل کرده ایم. البته کسانی که دانشجو بوده اند، بیمه دانشجویی داشته اند، ضمن اینکه پیمانکار در قرارداد مکلف بوده تمام افراد را بیمه کرده و هرگونه خسارت را پرداخت کند.

وی ادامه داد: امور مربوط به بیمه دانشجویان انجام و بحث بیمه اتوبوس هم پیگیری می شود. همچنین چند تیم نزد خانواده های دانشجویان حادثه دیده فرستاده ایم و تأکید کرده ایم هر هزینه ای داشته باشند را دانشگاه آزاد اسلامی تقبل می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: همه مجروحانی که در بیمارستان هستند و خانواده های آنها را مورد حمایت قرار داده و خانواده هایی که از شهرستان آمده اند را در هتل، اسکان داده ایم. تمام هزینه های بیمارستان را تقبل می کنیم و به آنها گفته ایم حتی اگر بخواهید بیمار را به بیمارستان خصوصی منتقل کنید، به شرطی که شرایط پزشکی اجازه دهد، این کار را برای شما انجام می دهیم.

منبع: ایسکانیوز

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسینی
    0

    باسلام.متاسفانه منابع مالی دانشگاه آزاد از تمام دانشگاهها جمع اوری شده و به سازمان مرکزی هدایت شده و این قضیه باعث شده است که واحدها توان پرداخت حقوق ندارند و برای شاغلین مشکل ایجاد کرده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها