عالی‌ترین خودروهای سال 2019+عکس

خودروهایی که در ادامه مشاهده می‌‌کنید، بهترین خودروهای سال 2019 است که وارد بازار می‌شوند. با ما همراه باشید.

عالی‌ترین خودروهای سال 2019+عکس

سال 2018 رو به پایان است و تمامی علاقه‌مندان به صنعت خودرو منتظر رونمایی از خودروهای جدید در سال آینده میلادی هستند. امسال برخی شرکت‌ها از محصولات بی‌نظیری رونمایی کردند که سال آینده روانه بازار می‌شود. از میان این خودروها می‌توان به نسل جدید مزدا 3، جیپ گلادیاتور، هوندا پاسپورت و همچنین نسل جدید پورشه 911 اشاره کرد. با وجود رونمایی از این محصولات، سال آینده باید منتظر معرفی خودروهای جدید بی‌نظیر دیگری نیز باشیم.

در سال آینده خودروهای سوپراسپرت، سدان‌های لوکس و هایپرکارهای جدیدی معرفی می‌شوند. در این مطلب به معرفی محصولاتی می‌پردازیم که به شدت منتظر ملاقات با آن‌ها هستیم. در ادامه با ما همراه باشید.

شورلت کوروت C8

نسل آینده شورولت کوروت یکی از مورد انتظارترین خودروهای اسپرت سال 2019 محسوب می‌شود که بی‌صبرانه منتظر معرفی آن هستیم. تا به امروز شاهد انتشار تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو و همچنین نمونه‌های اولیه آن در پیست‌های مختلف بودیم. این خودرو چندین دهه در بازار حضور داشته و به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای اسپرت آمریکایی در جهان شناخته می‌شود.

در حالی که شورلت در ابتدا قصد داشت از این خودرو در ماه ژانویه سال آینده میلادی در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی کند، به علت مشکلات در سیستم برق، برای ملاقات با آن باید 66 ماه بیشتر صبر کنیم. بر اساس شایعات، این خودرو مجهز به دو موتور روانه بازار می‌شود. یکی از این موتورها 8 سیلندر با حجم 6.2 لیتر بوده و نمونه دوم یک موتور 8 سیلندر با حجم 5.55 لیتر وتوربوشارژر دوقلو است. انتظار می‌رود این محصول تغییرات زیادی را در بازار خودروهای اسپرت ایجاد کند.

تویوتا سوپرا 2020

پس از نزدیک به 20 سال، نسل جدید تویوتا سوپرا تحت مدل 2020 سال آینده معرفی و روانه بازار می‌شود. شرکت تویوتا از این خودرو در نمایشگاه خودروی دیترویت در ماه ژانویه 2019 رونمایی خواهد کرد. از این خودرو تصاویر جاسوسی زیادی به اینترنت راه پیدا کرده و اخیرا نیز تصاویری از بخش پشتی و جلویی این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

در این خودرو از یک موتور 6 سیلندر خطی با حجم 3.0 لیتر استفاده می‌شود که به همراه توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 335 اسب بخار قدرت است. تویوتا سوپرا از پلتفرم یکسان با نسل جدید بی‌‌ام‌و Z4 بهره می‌برد، با این تفاوت که این خودروی آلمانی به صورت رودستر طراحی و به بازار عرضه شده است.

فورد برونکو و Baby Bronco

فورد خودروهای نوستالژیک زیادی دارد که قصد دارد سال آینده یکی از آن‌ها را روانه بازار کند. خودروی SUV برونکو سال آینده از راه می‌رسد. در حالی که نسخه فول سایز این خودرو باید با جیپ رانگلر و همچنین تویوتا 4Runner رقابت کند، این برند آمریکایی از نسخه کوچکتر آن با نام Baby Broncoo نیز رونمایی می‌کند.

تا به امروز شاهد انتشار تصاویر و اطلاعاتی از خودروی Baby Bronco در فضای مجازی بودیم. این خودروی جدید نقش مهمی را در آینده شرکت فورد ایفا می‌کنند. این کمپانی به دنبال کاهش تولید خودروهای سدان و هاچ‌بک خود است و در همین راستا قصد دارد محصولات SUV و کراس‌اوور بیشتری را روانه بازار کند.

فورد شلبی GT500

فورد در سال 2019 برنامه‌های زیادی دارد و از خودروهای بی‌نظیر زیادی رونمایی می‌کند؛ با این حال این شرکت نتوانسته از این محصولات به خوبی محافظت کند. بنابراین شاهد انتشار تصاویر و مشخصات این خودروها در فضای مجازی بودیم. فورد شلبی GT500 در نمایشگاه بین‌المللی خودروی دیترویت در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود در این خودرو از یک موتور 8 سیلندر با حجم 5.2 لیتر استفاده شود. این موتور احتمالا با استفاده از سوپرشارژر قدرتی برابر با 720 اسب بخار را در اختیار راننده فورد شلبی GT500 قرار می‌دهد. انتظار داریم این خودرو مانند نمونه GT350، تنها در یک نمونه مجهز به جعبه دنده دستی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

آئودی RS7

در سال 2018 شرکت بی‌ام‌و از جدیدترین نسخه خودروی M5 مجهز به سیستم چهار چرخ محرک رونمایی کرد. آئودی تصمیم گرفت در سال جاری میلادی نسل جدید خودروی RS7 را معرفی نکند. این خودرو هم‌اکنون دارای دو رقیب مجهز به سیستم چهار چرخ محرک، بی‌ام‌و M5 و مرسدس بنز E63 ای‌ام‌جی است. موتورهای مورد استفاده در این محصولات قادر به تولید بیش از 600 اسب بخار قدرت هستند.

آئودی برای رقابت با این محصولات باید یک خودروی ویژه را روانه بازار کند. اگر چه می‌توان حدس زد قدرت تولیدی موتور مورد استفاده در این خودرو بیش از 600 اسب بخار است؛ با این حال گزارش‌ها به معرفی نمونه هیبریدی این خودروی آلمانی با امکان تولید قدرتی بیش از 700 اسب بخار اشاره می‌کنند.

بی‌ام‌و M8

بی‌ام‌و در سال جاری میلادی از نسل جدید خودروهای سری 8 رونمایی کرد. این کمپانی علاوه بر نمونه کوپه، مدل کانورتیبل آن را نیز در معرض دید عموم قرار داد؛ با این حال بسیاری از علاقه‌مندان به صنعت خودرو منتظر رونمایی از خودروی بی‌ام‌و M88 هستند.

انتظار می‌رود بی‌ام‌و M8 به موتور تقویت شده 8 سیلندر با حجم 4.4 لیتر مجهز شود که همراه با توربوشارژر دوقلو قادر به تولید بیش از 600 اسب بخار قدرت باشد. علاوه بر این خودرو، احتمال رونمایی از نسخه Competition آن مجهز به موتور 635 اسب بخاری نیز وجود دارد. ابتدا خودروی بی‌ام‌و M8 معرفی می‌شود و سپس نمونه گرن کوپه آن در معرض دید عموم قرار بگیرد.

پورشه تایکان

در حالی که سال آینده از خودروهای برقی زیادی رونمایی می‌شود، پورشه تایکان مورد انتظارترین خودروی تمام الکتریکی سال 2019 محسوب می‌شود. پورشه در گذشته نه چندان دور اعلام کرد تولید این خودرو را به علت پیش فروش بالا، افزایش می‌دهد. انتظار می‌رود این خودرو رقیب اصلی تسلا باشد و از نظر امکانات رفاهی (لوکس بودن)، عملکرد و قیمت قادر به رقابت با محصولات شرکت تسلا باشد. در صورتی که این خودرو مانند پیش‌بینی‌ها عمل کند، تسلا به دردسر خواهد افتاد.

خودروی جایگزین فراری 488

چرخه تعویض محصولات فراری را می‌توان به راحتی تشخیص داد. این کمپانی در زمان پایان عمر یک خودرو، تصمیم به رونمایی از نمونه سبک و مخصوص آن می‌گیرد. این کمپانی به تازگی از نمونه‌های اسپایدر و پیستا این خودروی ایتالیایی رونمایی کرده است. با توجه به این موضوع، باید شاهد معرفی خودروی جایگزین فراری 488 در سال 2019 باشیم.

بر اساس شایعات، این خودرو به موتور 6 سیلندر به همراه سیستم هیبریدی مجهز می‌شود. انتظار می‌رود این خودرو از طراحی کاملا متفاوت در مقایسه با فراری 488 بهره ببرد. احتمال رونمایی از این محصول در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس 2019 وجود دارد.

استون مارتین ونتیج با گیربکس دستی

نسل جدید استون مارتین ونتیج در سال جاری میلادی معرفی شد؛ با این حال این خودرو تنها در یک نمونه مجهز به گیربکس اتوماتیک در معرض دید عموم قرار گرفت. نسخه‌ای از این خودرو که دارای جعبه دنده دستی است، سال آینده میلادی از راه می‌رسد. در اواسط سال جاری میلادی این کمپانی انگلیسی اعلام کرد تا معرفی نمونه دستی این خودرو 12 ماه زمان باقی مانده است، بنابراین برای ملاقات با آن باید تا اواسط سال 2019 صبر کنیم.

نمونه کنونی استون مارتین ونتیج دارای یک گیربکس خودکار 8 سرعته است که اگرچه عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد؛ با این حال هیجان رانندگی با آن در مقایسه با نمونه دستی کمتر است. مدیر عامل استون مارتین در گذشته اعلام کرده که کمپانی تحت مدیریتش یکی از آخرین برندهایی محسوب می‌شود که خودروهای سوپراسپرت خود را با گیربکس دستی نیز به بازار عرضه می‌کند.

علاوه بر خودروهایی که به صورت رسمی معرفی آن‌ها در سال آینده تایید شده و یا ما انتظار داریم از آن‌ها رونمایی شود، محصولات دیگری نیز وجود دارند که شایعات به معرفی آن‌ها در سال 2019 اشاره می‌کنند. خودروی شاسی بلند Purosangue احتمالا در اوایل سال 2020 برای فروش روانه بازار می‌شود، با توجه به این موضوع احتمال معرفی آن در سال آینده میلادی وجود دارد.

شرکت آلفارومئو نیز قصد دارد از نسل جدید خودروهای 8C و GTV رونمایی کند، بنابراین احتمال معرفی یکی از آن‌ها در سال 2019 وجود دارد. شرکت‌های آسیایی نیز احتمالا از محصولات جدید خود در سال آینده میلادی رونمایی می‌کنند که در این میان می‌توان به خودروی پیکاپ هیوندای و اولین SUV شرکت جنسیس اشاره کرد. احتمال تولید خودروی تمام برقی آئودی E-Tron GT در سال 2019 نیز وجود دارد.

منبع: بیتوته

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها