واکنش تند یک روحانی، ‌به انتشار عکس‌های بی حجاب دختر و داماد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی


8 دی 1397 - 11:04
5c27238c5e613_2018-12-29_11-04
«سیدمهدی صدارالساداتی» نسبت به عکس‌های منتشر شده از داماد و دختر دکتر محمدعلی کی‌نژاد رئیس دانشگاه هنر تبریز، در کشور امریکا واکنش نشان داد.

این روحانی نوشت:

"انقلاب فرهنگی از این بالاتر که فرزند عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در آمریکا تابعیت بگیرد و از آنجا برای ایرانیان سبک زندگی تدریس بکند؟ صفحه پابیلک البته که برنامه های پدر با دخترش میتواند متفاوت باشد اما اینکه مدیریت فرهنگی کشور سالهای سال در دست عزیزانی باشد که نزدیکانشان آمریکایی میشوند و علنا معرف سبک زندگی آمریکایی میشوند ، بعد خودشان برای فرهنگ فرزندان بقیه مردم و اساتید دانشگاه ها اعمال نفوذ میکنند، عجیب نیست؟ شما برنامه فرهنگی طراحی میکنید؟ و کس دیگر هم بلد نیست بیاید طراحی کند که کمتر آبروریزی باشد؟ انقلاب فرهنگی مردم عادی انقلاب فرهنگی ژنها

پ ن آقای کی نژاد ، عضو شورای انقلاب فرهنگی ، رییس دانشگاه هنر تبریز ، رییس جذب هیئت علمی دانشگاه ها و دخترشان که دانش آموخته دانشگاه بابا و تا دو سال پیش دامادشان در دانشگاه بابا تدریس میکردند ، مادرشان هم معارف تدریس میکردند و خیلی ها ایشان را میشناسند و انذر عشیرتک الاقربین

 پ ن۲ آی ویش یو حیاتا طیبه فی آمریکا ، گود بای تو آرمانهای امام ‌اند شهدا"

گفتنی است در دانشگاه هنر تبریز کلاس‌های دختران و پسران جداگانه برگزار می‌شود و برای جلوگیری از اختلاط،‌ دانشجویان دختر یک ترم دیرتر از پسران وارد دانشگاه خواهند شد. از سویی دیگر سخت‌گیری های افراطی حراست این دانشگاه برای حجاب دانشجویان، همواره انتقاد برانگیز بوده است. دختر ایشان در دانشگاه تبریز همواره با پوشش چادر تردد می‌کرد؛ ‌اما در امریکا رویه‌اش را در حفظ پوشش تغییر داد. همسر دوم ایشان نیز از تدریس در کلاس پسران، ‌همواره امتناع می‌ورزید.

 

 

«سیدمهدی صدارالساداتی» نسبت به عکس‌های منتشر شده از داماد و دختر دکتر محمدعلی کی‌نژاد رئیس دانشگاه هنر تبریز، در کشور امریکا واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5c27238c5e613_2018-12-29_11-04
8 دی 1397 - 11:04

این روحانی نوشت:

"انقلاب فرهنگی از این بالاتر که فرزند عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در آمریکا تابعیت بگیرد و از آنجا برای ایرانیان سبک زندگی تدریس بکند؟ صفحه پابیلک البته که برنامه های پدر با دخترش میتواند متفاوت باشد اما اینکه مدیریت فرهنگی کشور سالهای سال در دست عزیزانی باشد که نزدیکانشان آمریکایی میشوند و علنا معرف سبک زندگی آمریکایی میشوند ، بعد خودشان برای فرهنگ فرزندان بقیه مردم و اساتید دانشگاه ها اعمال نفوذ میکنند، عجیب نیست؟ شما برنامه فرهنگی طراحی میکنید؟ و کس دیگر هم بلد نیست بیاید طراحی کند که کمتر آبروریزی باشد؟ انقلاب فرهنگی مردم عادی انقلاب فرهنگی ژنها

پ ن آقای کی نژاد ، عضو شورای انقلاب فرهنگی ، رییس دانشگاه هنر تبریز ، رییس جذب هیئت علمی دانشگاه ها و دخترشان که دانش آموخته دانشگاه بابا و تا دو سال پیش دامادشان در دانشگاه بابا تدریس میکردند ، مادرشان هم معارف تدریس میکردند و خیلی ها ایشان را میشناسند و انذر عشیرتک الاقربین

 پ ن۲ آی ویش یو حیاتا طیبه فی آمریکا ، گود بای تو آرمانهای امام ‌اند شهدا"

گفتنی است در دانشگاه هنر تبریز کلاس‌های دختران و پسران جداگانه برگزار می‌شود و برای جلوگیری از اختلاط،‌ دانشجویان دختر یک ترم دیرتر از پسران وارد دانشگاه خواهند شد. از سویی دیگر سخت‌گیری های افراطی حراست این دانشگاه برای حجاب دانشجویان، همواره انتقاد برانگیز بوده است. دختر ایشان در دانشگاه تبریز همواره با پوشش چادر تردد می‌کرد؛ ‌اما در امریکا رویه‌اش را در حفظ پوشش تغییر داد. همسر دوم ایشان نیز از تدریس در کلاس پسران، ‌همواره امتناع می‌ورزید.

 

 

منبع: خبر فوری

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1981

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی 8 0 پاسخ 1397/10/14 -16:54

سلام. کسایی که میگن دختر دکتر تیز هوش بوده و فلان هنوز قطره ای از دریایی رو که دانشجوهایی دانشگاه هنر تبریز میدونن رو نمیدونن. پس مستحضر باشین: اگه بگین دروغه و باورتون نشه، بهتون حق میدم. چون تو مخیله کسی جا نمیشه دخترش توی متالوژی یا یه همچین چیزی توی یه شهر دور قبول شده بود، انتقالیشو گرفت به دانشکده هنر تبریز رشته معماری اونجا با مهندس نارنگی ازدواج شد. به همین خاطر نارنگی عضو هییت علمی شد با مدرک ارشد بعد نارنگیو برا دکترا بورس کرد به دانشگاه شهید بهشتی. اونجا نتونست امتحان جامعو پاس کنه چند بار، دیپورت! شد??? تو همین اثنا چون دخترش دوست داشت تو گرایش معماری تکنولوژی ارشد بگیره، برای یه سال دانشکده هنر تبریز ارشد تکنولوژی میگیره. دخترش قبول میشه و برا سالهای بعد تکنولوژی حذف میشه از دانشکده. یعنی اولین و آخرین دورش بود. بعد که داشته فارغ التحصیل شد، شوهرش مهندس نارنگی هم از تهران دیپورت میشه دانشکده هنر تبریر دو نفرو برای دکترای معماری بورس میکنه برا انگلیس، بصورت کاملا تصادفی یکی از اون دو نفر دختر دکتر کی نژاد میشه، اون یکی هم بصورت کاملا کاملا تصادفی تر مهندس نارنگی که شوهر دختر کی نژاد بود. اونا هم با هم بورس میشن میرن انگلستان هنوز بعد از سالها درسشون تموم نشده تا برگردن و دانشجویان تشنه علمشون رو سیراب کنن

نازنین 8 0 پاسخ 1397/10/10 -21:01

مردم دیگه خسته اند ازاین دورویها?

کارمند 3 0 پاسخ 1397/10/10 -10:28

اینکه چیزی نیست .برادر زن کی نژاد با سوم راهنمایی که با اینجانب به عنوان راننده برای دانشکده هریس قرارداد می بست با نام خبره هیت علمی دانشگاه هنر ااسلامی تبریز شده است .خواهر زن کی نژاد هم زمانی با کارشناسی در دانشگاه تدریس می کرد (مثل خانمش)هیت علمی پیام نور شده است.در اصل دانشگاه هنر اسلامی تبریز دانشگاه غیر انتفاعی دولتی شخصی کی نژاد می باشد.چرا ما کارکنان تا به امروز چیزی نگفته ایم فقط به خاط وصل بودن به بیت بود که خدای ناکرده بیت مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد.

کارمند 1397/10/14 -17:09

آقای دکتر کی نژاد عضو هیات امنا بنیاد ملی نخبگان کشور و متولد تبریز است، رییس این بنیاد در استان آذربایجان شرقی فردی است -که اینجانب به عنوان عضو این بنیاد عملکرد ایشان را دیده ام -در هیچکدام از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در رشته مهندسی عمران درس نخوانده حالا هیات علمی تمام وقت دانشکده عمران دانشگاه تاسیس شده دکتر کی نژاد شده و دانشجوی کارشناسی ارشد و دکترا در رشته ای که نخوانده به صورت انحصاری تربیت می کند؟؟؟.چون ایشان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هم هست.بدون گوشه چشم ایشان هیچ کسی در دانشگاه های بزرگ تاسیسی ایشان پست نمی گیرد عملکرد دختر و داماد ایشان مربوط به خودشان،،، از این ارتباطات هزار فامیلی تحقیق و پژوهش کنید، بفرمایید ایشان چند ده سال؟؟ رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز هستند و تا چند ده سال دیگر باید رییس بمانند؟؟؟؟.

قاضی زاده 1 15 پاسخ 1397/10/9 -10:37

البته انسان از دیدن این موارد بسیار ناراحت می شود. اما باید از نظر شرعی و عقلی دقت کنیم که این کار آقای روحانی هم دست کمی از کار دیگران آدمهای به ظاهر دیندار ندارد. واقعا اگر هدف این آقای روحانی کمک به ریشه کن سازی ریا در جامعه است به نظرم این راه غلط بوده و نتیجه این کار گناه بس بالاتر و رواج و القاء یاس و بی اعتمادی در جامعه و لگد مال کردن آبروی افراد است. آقای روحانی اگر به فرض داماد شما مرتکب قتل می شد باید شما اعدام می شدید؟ البته من نمی دانم هدف اصلی از این جور بگ بگم ها در جامعه چیست؟ ولی هر چه باشد نتیجه ای جز در راستای اهداف شیطانی ندارد. فاعتبروا یا اولی الابصار

انقلابی 19 0 پاسخ 1397/10/8 -18:48

واقعا از دیدن این اخبار انسان ناامید می شود. کسی که نتواند کار فرهنگی روی فرزندان خود انجام ندهد پس یک مدعی یا متظاهری بیش نیست. این آقای کی نژاد چگونه رویش می شود در جلسات هیات های حذب و ممیزه از کارهای فرهنگی اعضای هیات علمی صحبت کند در صورتی که فرزندانش در بلاد غرب مبلغ فرهنگ غربی هستند. من اگر بجای ایشان بودم همین لحظه از تمام مسئولیتهایم استعفا میدادم.

ارشیا 1397/10/10 -20:46

انسان آزاد هست هر کاری که دوست داشته بکنه به شرطی که به ازادی دیگران آسیب نزنه. دختر ایشان هم هر جور که دوست داشته داره زندگی میکنه. پدرشون داره کار اشتباه میکنه که جلو آزادی دیگران رو میگیره!!!!

آشنا 2 46 پاسخ 1397/10/8 -17:03

سلام دختر دکتر جزو تیزهوشان و یکی از نخبه های علمی دانشگاهی است که با تکیه به تواناییهای خودش پذیرش گرفت..... نه به کسی ظلم کرد نه اختلاسی کرد. خودش است و خودش. مستقل از پدر به سبک خودش زندگی می کند. میرزا حسن رشدیه برای اولین بار مدرسه دولتی را در تبریز تاسیس کرد و در طول حیات خودش هزاران تهمت و اذیت و آزار از مردم قدر نشناس دید و دشنام حسودان عقده ای را تحمل کرد اما امروزه پدر فرهنگ ایران لقب گرفته ! دکتر کی نژاد هم تنها مردی است که در تاریخ ایران دو دانشگاه بزرگ را تاسیس کرد اما بخاطر یک جشن کوچک خانوادگی مورد اتهام افراد عقده ای و قدر نشناس قرار گرفته افراد حقیری که از تحقیر و ضایع کردن بزرگان لذت می برند.

ناشناس 1397/10/10 -10:33

آقایان: نوری، رحمانی،فرهادی و ... از کسانی بودند که به دختر کی نژاد نمره ندادند و بعد مدتی همه اخراج شدند.آقای فلانی مدیر فرهنگی دانشگاه هنر، ما که بیش از 16 سال است که دکتر و امثال شما ها را که می شناسیم. راستی از رانت کی نزاد به همسرتان در دانشگاه صنعتی سهند چه خبر؟