بی ام دبلیو تحت تعقیب قضایی

پس از آن که بازرسان نتیجه گرفتند بی ام و احتمال آتش سوزی را پنهان کرده و فراخوان را به تاخیر انداخته است، وزارت حمل و نقل کره جنوبی تصمیم گفته برای این خودروساز پرونده سازی کند.

بی ام دبلیو تحت تعقیب قضایی

به گزارش خبر فوری ، مقامات کره جنوبی هم چنین بی ام و را به خاطر تاخیر در فراخوان 22670 دستگاه خودرو 10 میلیون دلار جریمه کرده اند. بازرسان از ماه اوت در حال بررسی این خودروساز بوده اند و با نواقصی مواجه شده اند که می تواند منجر به نشت خنک کننده ها و آتش سوزی موتور شود.

در همین گزارش آمده است که در سال جاری حدود 40 مورد از مدل های بی ام و دچار آتش سوزی شده اند. بی ام و که در سال جاری به همین دلیل 1.6 میلیون دستگاه خودرو را در سراسر دنیا فراخوان کرده بود، در 11 ماه ابتدایی امسال با کاهش فروش 10 درصدی در کره جنوبی مواجه شده است.

بی ام و در کره پس از اطلاعیه وزارت حمل و نقل این کشور، بیانیه ای برای عذرخواهی منتشر کرده و اعلام کرده است که در بازرسی های پیش رو همکاری لازم را خواهد داشت.

مقامات کره جنوبی اعلام کرده اند که در تحقیقات انجام شده، یک طراحی مشکل دار در بخش EGR خودروهای بی ام و یافته شده است که منجر به آتش سوزی می شود و در صورت نیاز به فراخوان های بیش تر، اطلاع رسانی خواهند کرد.

از طرف دیگر، بی ام و نقص طراحی را رد کرده و اعلام کرده که این مدل ها را به موقع فراخوان کرده است. بی ام و کره اعلام کرد: "ما زمانی که دلیل این آتش سوزی ها تایید شد، فراخوان ها را بدون تامل آغاز کردیم."

منبع: خبرخودرو

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها