۷ نفر از مجروحان حادثه علوم و تحقیقات در آی‌سی‌یو

معاون پزشکی دانشگاه آزاد گفت: ۱۶ نفر از مجروحان حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری بودند که از این تعداد ظهر امروز ۹ نفر از بیمارستان مرخص شدند و ۷ نفر دیگر در آی‌سی‌یو تحت مراقبت هستند.

۷ نفر از مجروحان حادثه علوم و تحقیقات در آی‌سی‌یو

محسن نفر معاون پزشکی دانشگاه آزاد در حاشیه مراسم یادبود جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات در مسجد نور ولایت مجتمع سوهانک در جمع خبرنگاران گفت: ۱۶ نفر از مجروحان حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات تهران در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری بودند که از این تعداد ظهر امروز ۹ نفر از آنها وضعیت جسمانی‌شان بهبود پیدا کرده و از بیمارستان مرخص شدند اما تعداد ۷ نفر از مجروحان نیز در حال حاضر در آی‌سی‌یو تحت مراقبت هستند.

وی با توجه به اینکه در این حادثه مجروحان دچار ضربه مغزی شده و استخوان‌های بیشتر اعضای بدنشان دچار شکستگی شده است، باید چندین عمل متفاوت بر روی آنها انجام شود تا بهبودی کامل پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۷ نفر باقی مانده از مجروحان تحت نظر یک متخصص مجرب هستند که در تمام مراحل بهبود آنها را تصمیم‌گیری می‌کند.

معاون پزشکی دانشگاه آزاد با تأکید بر اینکه خانواده‌های این مجروحان در جریان روند وضعیت جسمانی فرزندانشان هستند، ادامه داد: در حال حاضر وضعیت عمومی مجروحان بهبود پیدا کرده است و از وضعیت خطر رد شده‌اند. این در حالی است که با خانواده‌های آنها صحبت کرده‌ایم و آنها را در جریان عمل‌های مختلفی که بر روی فرزندانشان انجام می‌شود قرار می‌دهیم.

معاون پزشکی دانشگاه آزاد تأکید کرد: خانواده‌های مجروحان برای وضعیت بهبود فرزندانشان نگران کمبود دارو بودند که امروز با آنها صحبت کرده و به آنها اطمینان دادیم که دارو در کشور موجود است و اگر هم دارویی کمیاب باشد یا نباشد، آن داروی مربوطه را تهیه خواهیم کرد.

نفر یادآور شد: با توجه به درخواست خانواده‌ها مبنی بر جابجا شدن فرزندانشان به مراکز درمانی دیگر، جابجا شدن مجروحان با رضایت خانواده‌ها انجام شد به طوری که دو نفر از این مجروحان به بیمارستان شریعتی منتقل شده و ۳ نفر دیگر به بیمارستان رسول اکرم(ص)‌ انتقال یافتند و ۵ نفر باقی‌مانده نیز به نیایش منتقل شدند.

منبع: فارس

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها