تولیدات استان لرستان ۱۷ درصد افزایش یافت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با بیان اینکه تولیدات لرستان ۱۷ درصد افزایش یافت گفت: باید محصولات استان را تقویت کنیم تا قابل رقابت باشند.

تولیدات استان لرستان ۱۷ درصد افزایش یافت

محمد رضا صفی خانی ظهر امروز در نشست هیئت امنایی کلینیک صنعت و معدن که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد با بیان اینکه باید بتوانیم ظرفیت‌های موجود استان را حفظ کنیم اظهار داشت: باید کمک کنیم که ظرفیت های موجود افزایش یابد و استراتژی صنعت، معدن و تجارت استان نیز همین است که هر طور شده اجازه ندهیم چراغی از یک کارخانه خاموش شود و یا تولیدات کاهش یابد.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شد، امسال در استان 17 درصد افزایش تولید و 12 درصد افزایش صادارات داشتیم و 38 درصد از واحدهای بزرگ که مشکل داشتند در حال حاضر با بیش از ظرفیت گذشته فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان عنوان کرد: بحث نساجی بروجرد به 18 میلیون متر مربع تولید رسیده و محصولات پتروشیمی افزایش 30 درصدی داشته است، مشکلات شیشه و فولاد الیگودرز نیز برطرف شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون یک مورد مشکل کارگری نداشتیم و نشان دهنده این است که باید ظرفیت‌های استان افزایش پیدا کند تصریح کرد: با همراهی‌هایی که وجود دارد و این شرایطی که فراهم شده می‌توانیم استان لرستان را به شکلی ویژه در مباحث اقتصادی ببینیم.

صفی خانی بیان کرد: در راستای مکان کلینیک صنعت نیز در اتاق بازرگانی لرستان محلی در شان این کلینیک ایجاد می‌شود، به عنوان یک رویکرد خوب این موضوع را در استان می‌بینیم و این کلینیک به دنبال این است که مشکلی از واحدهای صنعتی استان حل شود.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری اگر چندین سال بر موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید می‌کردند امروزر را می‌دیدند و اینکه وارد جنگ اقتصادی می‌شویم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: هر آنچه سبب شود افزایش صادرات داشته باشیم باید تقویت شود، باید محصولات خودمان را تقویت کنیم تا قابل رقابت باشند و از طرفی به روابط تجاری نیز توجه کنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها