«اکبر عبدی» بازیگر سریال نوروزی شبکه 2 شد

کارگردان سینما و تلویزیون گفت: همه بازیگران خردسال و نوجوان فیلم «قهرمانان کوچک» در سریال «شش قهرمان و نصفی» هم حضور دارند؛ که اکبر عبدی یکی از چهره‌های بازیگران بزرگسال این سریال خواهد بود.

«اکبر عبدی» بازیگر سریال نوروزی شبکه 2 شد

«حسین قناعت» کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به آغاز مراحل تولید سریال «شش قهرمان و نصفی» اظهار داشت: از دو هفته پیش، کار پیش تولید این سریال آغاز شده و امیدواریم تا حدود ۱۰ روز دیگر، مراحل اصلی کار کلید زده شود.

وی افزود: در حال حاضر بازبینی لوکشین تهران انجام شده و بازبینی و انتخاب بازیگر شمال کشور نیز در حال انجام است. بخش اصلی لوکیشن این سریال مربوط به استان مازندران و شهر آمل و سرخ‌رود است.

قناعت درباره محتوای این سریال نوروزی اظهار داشت: این سریال یک فضای سرگرم‌کننده، طنز و شاد با ریتم تند و فعال، برای خانواده‌ها دارد و موضوع اصلی آن، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است.

وی تصریح کرد: فضای کلی این سریال مانند فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» که سال گذشته اکران شد و مورد استقبال زیادی هم قرار گرفت، تلفیقی از هنر طنز و ورزش‌های رزمی است.

این کارگردان خاطرنشان کرد: این پروژه تلویزیونی با حمایت سیمافیلم تولید می‌شود و احتمالا از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

قناعت درباره بازیگران این سریال نوروزی گفت: همه بازیگران خردسال و نوجوان فیلم «قهرمانان کوچک» در سریال «شش قهرمان و نصفی» هم حضور دارند؛ در رابطه با بازیگران بزرگسال نیز چهره‌های معروف و هنرمندی از جمله آقای اکبر عبدی حضور خواهند داشت.

وی با بیان این که احتمالا این سریال در ایام نوروز مهمان خانه‌های خانواده‌های ایرانی است، گفت: اولین و مهمترین هدفی که این سریال دنبال می‌کند، تشویق تمامی هم وطنانمان برای خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی، از طریق طنز و سرگرمی است؛ هدفی که در فیلم سینمایی قهرمانان کوچک نیز طراحی و پیاده شد. در واقع این سریال می‌خواهد این نکته را به تمام هم وطنانمان تذکر دهد که با خرید هر کالای ایرانی، یک فرصت جدید برای کار کردن و بهبود زندگی کارگر ایرانی فراهم می‌شود.

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها