عذرخواهی امری از هوادار برایتون

سرمربی اسپانیایی تیم آرسنال بلافاصله از هوادار برایتون عذر خواهی کرد و در انتهای بازی نیز بار دیگر به سمت او رفت تا از این هوادار دلجویی کند.

عذرخواهی امری از هوادار برایتون

اونای امری در خصوص این اتفاق گفت: من بابت اینکه در انتهای بازی ضربه ای را به بطری آب زدم از آنها عذرخواهی کردم. این ضربه خیلی محکم نبود اما به یکی از آنها برخورد کرد و من بابت این حرکت از آنها عذر خواهی کردم.
او در خصوص بازی نیز گفت: من فکر می کنم نکته مهم این بازی نیمه اول آن بود، زمانی که ما همانگونه که می خواستیم در حال اداره بازی بودیم و پس از گل نیز چندین موقعیت خوب ایجاد کردیم که دروازه بان حریف موفق عمل کرد. اما آنها موفق به زدن گل تساوی شدند و ما پس از آن موفق به در دست گرفتن بازی و ایجاد موقعیت های گل مانند نیمه اول نشدیم.
وی در خصوص تعویض اوزیل نیز گفت: این تعویضی تاکتیکی بود که قبلا نیز آن را انجام داده بودیم و مشکلی در این خصوص وجود نداشت. سه امتیاز این بازی برای خیلی مهم بود ولی فوتبال همین است و ما موفق به پیروزی در جریان 90 دقیقه بازی نشدیم.
وی همچنین در خصوص بازی بعدی این تیم نیز گفت: شنبه بازی دیگری پیشرو داریم. ریکاوری انجام خواهیم داد و باید ببینیم شرایط کوشیلنی و مصطفی برای بازی چگونه خواهد بود. وقتی مصدومان زیادی داشته باشید این فرصت برای سایر بازیکنان ایجاد می شود تا بازی کنند و خود را ثابت کنند.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها