برخورد با فساد اداری در اولویت دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی برخورد با فساد اداری را جزو اولویت‌های دستگاه قضایی عنوان کرد.

برخورد با فساد اداری در اولویت دستگاه قضایی است

حجت‌الاسلام علی مظفری عصر امروز در آئین معارفه رئیس دادگستری و دادستان گلبهار اظهار داشت: در سال 95 با برآوردهای اولیه شعبه دادگاه عمومی در این شهر دایر شد و امروز با افزایش جمعیت و حجم مراجعات این نهاد به حسب موافقت ریاست عالی قوه قضاییه به دادگستری ارتقا می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه قوه قضاییه به تنهایی قادر به حل مشکل و معضلات اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی نیست، خاطرنشان کرد: باید همه ارگان‌ها و نهادهای مسئول در این حوزه‌ها نسبت به کار حوزه خود اشراف داشته و برای تحقق این اهداف، اقدامات موثر را انجام دهند.

مظفری با بیان اینکه دادستان معرفی شده سابقه و اقدامات مناسبی را انجام داده خطاب به دادستان این شهر اذعان کرد: با توجه به حجم پرونده‌های وارده به این حوزه و مشکلاتی که مردم دارند تمام تلاش خود را برای حل این موارد به کار گیرید.

برزنونی دادستان گلبهار نیز در این مراسم با اشاره به اینکه برخورد با فساد اداری از اولویت‌های کاری محسوب می‌شود، افزود: با همکاری مردم و نهادهای نظارتی تخلفات در دستگاه‌ها شناسایی به صورت قاطع برخورد خواهد شد.دادستان باید دادگر و در جهت گرفتن حق مردم اقدام کند و در این جهت حضور دادستانی برای مومنین و متدینین مایه آرامش و آسایش و برای مجرمین و متخلفین ترس خواهد بود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها