طارمی دست از سر علیپور برنمی‌دارد!

علی علیپور باز هم نتیجه را به رقیب اصلی خود یعنی مهدی طارمی واگذار و دور از لیست تیم ملی برای جام ملت‌ها باقی ماند. رقابتی که از پرسپولیس شروع شد و حالا در تیم ملی ادامه دارد.

طارمی دست از سر علیپور برنمی‌دارد!

شب گذشته یک لیست چهار نفره از بازیکنان حذف شده توسط کارلوس کی‌روش برای حضور در جام ملت‌های آسیا منتشر شد که علی علیپور، مهاجم تیم پرسپولیس یکی از آن‌ها بود. آقای گل لیگ هفدهم پس از درخشش همراه با سرخپوشان تهرانی توسط مرد پرتغالی برای حضور در آخرین اردوی آماده‌سازی ایران قبل از شروع جام ملت‌ها دعوت شد و با توجه به مصدومیت بازیکنان اصلی تیم ملی، امید زیادی برای حضور در اولین تورنمنت بزرگ خود داشت.

اما سرانجام او بعد از بازی برابر فلسطین از لیست تیم ملی خط خورد به تعطیلات زمستانی رفت. شاید بتوان گفت علیپور باز هم رقابت را به رقیب دیرینه خود یعنی مهدی طارمی واگذار کرده است. رقابتی که استارتش از پرسپولیس خورده شد. علیپور در لیگ پانزدهم و شانزدهم یک ذخیره طلایی برای طارمی محسوب و هر بار توسط این مهاجم بوشهری کنار زده می‌شد و راهی به ترکیب اصلی پیدا نمی‌کرد. شاید اگر روند خوب گلزنی طارمی نبود، زودتر از این حرف‌ها نام علی علیپور بر سر زبان می‌افتاد. درست مثل اینکه بعد از خروج طارمی، علیپور به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس و لیگ برتر شناخته شد و عنوان آقای گلی را دریافت کرد.

اما در تیم ملی جریان متفاوت است. طارمی بازیکنی دو پست محسوب می‌شود که علاوه بر بازی در نوک خط حمله، عملکرد خوبی در کناره‌ها یا همان وینگر داشته است. در حالی که علیپور صرفا یک مهاجم نوک به حساب می‌آید. همین دلیل باعث شده تا کارلوس کی‌روش تصمیم بگیرد بازیکنی مثل طارمی‌ را در لیست نهایی خود قرار دهد تا با توجه به توانایی آن، از تاکتیک‌های مختلف در مسابقات و شرایط متفاوت استفاده کرده و موفقیت جدیدی همراه با تیم ملی ایران به دست آورد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها