کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌کند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌کند، بنابراین باید همه مسئولان نسبت به این مهم احساس مسئولیت کنند.

کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌کند

سردار محمدحسین رجبی عصر امروز در جلسه هماهنگی کنگره ملی 5400 شهید کردستان که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به ضرورت پاسداشت و حفظ حرمت خون شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: امنیت و آسایش کنونی کشور حاصل خون پاک شهدای والامقام است.

وی گفت: پس از کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد، اقداماتی زیادی را انجام دادیم تا بلکه بتوانیم کنگره 5400 شهید کردستان را باشکوه، در شأن شهدای گرانقدر و در سطح ملی برگزار کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان در سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان، یک کار ارزشمند و فاخر فرهنگی است و باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره ملی همه ادارات، نهادها و بخش‌های مختلف مشارکت داشته باشند.

وی تاکید کرد: امیدواریم تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بنا بر دَینی که در قبال شهدا بر دوش دارند، تمام توان و تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره ملی 5400 شهید کردستان به‌کار بگیرند.

سردار رجبی با بیان اینکه کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و شهدای مظلوم است، یادآور شد: متأسفانه در این استان در تراز مجاهدت شهدا، کار انجام نشده و انتظار از مسئولان خیلی بیشتر از اینهاست.

وی با بیان اینکه استان کردستان تنها استانی است که ظرف مدت چند سال دو کنگره ملی برگزار می‌کند، اظهار کرد: برگزاری کنگره‌ای در تراز شهدای مظلوم کردستان، نیازمند همت والای همه مسئولان استانی و شهرستانی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه برگزاری یادواره و کنگره‌ شهدا انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج و به نسل جوانان انتقال داده شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها