بودجه ۹۸ سازمان صدا و سیما،۱۸۴۰ میلیارد تومان

بودجه سازمان صداوسیما در سال ۹۸، حدود یک هزارو ۸۴۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

بودجه ۹۸ سازمان صدا و سیما،۱۸۴۰ میلیارد تومان

بودجه تعیین شده در سال ۹۸، از افزایش حدود ۲۰۰ میلیارد تومانی نسبت به سال قبل حکایت دارد؛ روند متداولی که در بودجه‌گذاری هر سال جریان داشته است. همچنین مصارف پیش‌بینی‌ شده افزایش سقف بودجه سال ۹۸ کشور برای این سازمان، ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

البته بودجه سازمان صدا و سیما از محل یارانه و با عنوان هزینه‌های عمومی و متفرقه تامین می شود.

رقم حدودی برای بودجه صداوسیما در سال ۹۸ ، یک هزارو ۸۴۰ میلیارد تومان اعلام شده است؛ این رقم در سال۹۷، یک هزارو ۶۴۶ میلیارد تومان و در سال‌۹۶ ، یک هزارو ۵۹۸ میلیارد تومان بوده است.

همچنین بودجه شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در سال ۹۸ دو میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان اعلام شده است. مصارف پیش‌بینی شده افزایش سقف بودجه نیز حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

صبح سه‌شنبه چهارم دی‌ماه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با حضور رییس جمهور برای تقدیم و ارائه لایحه بودجه ۹۸ در این جلسه برگزار شد.

منبع: ایسنا

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احمد حسینی
    0

    خدا به داد دل ملت ایران برسد گرانی که هر سال با عنایت قانونهایی که قوه مقننه ارایه میکند و قوه مجریه هم اجرای ان را باید کرد سال به سال سفره ما ملت ایران سبک و سبکتر میشود بعلت کسادی بسیار شدید بازار که اکثر تحصیل کرده ها مغازه باز کردند و حتی کرایه کرده اند مغازه . حال به تعطیلی کشیده شده اعتقاداتی هم کم وبیش داشتند اکثر ملت انهم به دلیل عملکرد همان مسئله پیش نماز از دست دادند چرا به فکر ملت نیستند ملتی روزی سرامد اکثر کشورهای اروپایی بودیم بخدا اغراق نکردم از نوشتن این جمله حال باید شبش بیاید اما شامش نمی اید نیسته که بیاید چرا ما با کشور فرانسه و المان و امریکا که بهترین استادان و پزشکان این کشورها ایرانی هستند امد و رفت داشتیم حال با افغانها که از بوی گندشان باید چندین متر از انها فاصله گرفت امد و شد داریم از قتل و جنایت و فحشا هیچ کمبودی ندارند ببینید هر روز چه سرمایه ای بابت این افغانها ایران باید هزینه کند چرا و چرا صدا وسیما هر ثانیه برای تبلیغاتش که پول هنگفتی میگیرد باید سال به سال بودچه اش کمتر شود چون به بهره برداری رسیده با خیلی از ارگانهای بودجه بگیر باید سال به سال کمتر شود نه اینکه اضافه میشود اقای دکتر ابراهیمی فکری کنید چون شما دارید از این ملت حقوق میگیرید اقایان دکتر لاریجانی و نماینده های محترم دیگر فکری اساسی بکنید فردا دیر است چون به امر خدا مرگی در کار همه هست و سوال و جوابی بعد از مرگ هم دارایی انسان یک عددی با ده صفر یا یک عدد با بیست صفر جوابش مال ماست نه املاکش .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها