مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در حمایت از کسب و کارهای خرد تاکید کرد:

بیکاری در شهرهای کوچک و روستاها را کاهش دهیم

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بر حمایت از مشاغل خرد و پایدار تاکید کرد.

بیکاری در شهرهای کوچک و روستاها را کاهش دهیم

به گزارش خبر فوری ، محمدحسین حسین زاده حمایت از کسب و کارهای خرد را عاملی مهم در ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد و گفت: حمایت از این کسب و کارها به صورت اقتصادی و خودگردان در شهرهای کوچک و روستاها از مهمترین ماموریت های بانک قرض الحسنه رسالت است.
وی افزود: فراهم کردن بسترتوسعه کسب و کارهای خرد در شهرهای کوچک و روستاها به روند حل مسائل اجتماعی مختلف همچون کاهش مهاجرت و بیکاری کمک می کند.
حسین زاده با اشاره به فعالیت بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان معین اقتصادمقاومتی گلباف در استان کرمان اظهارداشت: افق پنج ساله بانک ایجاد 500شغل در گلباف بوده که خوشبختانه با گذشت دو سال بیش از 230شغل پایدار در این منطقه ایجاد شده است.
وی با تاکید بر تولید در شهرهای کوچک و روستاها و فروش در شهرهای بزرگ بیان کرد: شهروندان این شهرها با بخشی از درآمد شهرهای بزرگ می توانند معیشت نسبتا مشابهی داشته باشند و از معضلات شهرهای بزرگ و آسیب های حاشیه نشینی بکاهند. همچنین ایجاد پیوند ثروت و فعالیت های اقتصادی و کوشش های اجتماعی در جهت ارتقای سطح معیشت مردم، توسعه پایدار و تامین مالی ارزان و آسان از طریق همیاری اجتماعی از دیگر اهداف بانک قرض الحسنه رسالت است.
حسین زاده با تاکید بر اینکه بانک قرض الحسنه رسالت با هدف حمایت از این کسب و کارها به تمام استان ها ورود خواهد کرد، افزود: در حال حاضر در استان های همچون کرمان، مازندران، خوزستان و چهارمحال و بختیاری به طور عملیاتی به حمایت از شغل های ایجاد شده پرداخته ایم و در استان های دیگر همچون کرمانشاه، آذربایجان غربی، خراسان رضوی ، ، کرمانشاه و...نقاطی را شناسایی کرده و در حال بررسی و مطالعه هستیم.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها