روایت موسوی جزایری از پاسخ رهبر انقلاب به نگرانی آیت الله جنتی

نماینده ولی فقیه گفت: روزی خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم. در آن جلسه آقای جنتی در رابطه با مسائل اقتصادی خیلی ابراز نگرانی کرد، اما ایشان تبسمی کردند و گفتند: «نگران نباشید، إن‌شاءالله از این مرحله عبور خواهیم کرد».

روایت موسوی جزایری از پاسخ رهبر انقلاب به نگرانی آیت الله جنتی

حجت الاسلام سید محمدعلی موسوی جزایری در دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران و هیأت همراه، وظیفه این نهاد را بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و اظهارداشت: این نهاد در سنگرهای مهم نظام اسلامی به مصاف با دشمنان کوردل و کافر رفته و ضمن دفاع از مرز و بوم اسلام و مسلمین، اقتدار نظام اسلامی را به رخ دشمنان اسلام می‌کشاند.

امام جمعه اهواز با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ادعای توخالی رئیس‌جمهور آمریکا، مبنی بر اینکه «ما باید تابستان داغی برایشان رقم بزنیم»، گفت: اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، آن‌چنان مهم است که رئیس‌جمهور آمریکا رسماً اعلام کرده که ما باید کاری کنیم تا ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلابش را نبیند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه دشمن از تلاش نظامی‌گری برای حمله به ایران ناتوان است، تصریح کرد: آنها از طریق تحریم‌های اقتصادی عزمشان را جزم کرده‌اند که انقلاب به چهل‌سالگی نرسد. به‌رغم همه توطئه‌ها و جسارت‌های دشمنان، انقلاب اسلامی با قدرت به پیش می‌تازد و تمام موانع را پشت سر خواهد گذاشت.

امام جمعه اهواز، ضمن بیان خاطره‌ای از رهبر معظم انقلاب، پیرامون مشکلات اقتصادی، گفت: روزی خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم؛ در آن جلسه آقای جنتی در رابطه با مسائل اقتصادی خیلی ابراز نگرانی کرد، اما ایشان تبسمی کردند و گفتند: «آقای جنتی، نگران نباشید، إن‌شاءالله از این مرحله عبور خواهیم کرد».

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به کنترل وضعیت اقتصادی، عنوان کرد: هم اکنون در تلاش برای حل مشکلات و کنترل اوضاع هستیم؛ البته نه اینکه یک‌روزه تمام مشکلات حل شود! خیر. بلکه قدم قدم به سمت کنترل اوضاع پیش می‌رویم.

وی، با ابراز نگرانی از وجود محتکرین و مفسدین اقتصادی در کشور، تصریح کرد: ما نسبت به کسانی خلاف شأن ملت ایران عمل کرده و اجناس را احتکار می‌کنند، نگران هستیم. اطلاع دارم که بعضی تجار تهران و شهرهای بزرگ دیگر احتکار، گران‌فروشی و قاچاق ارز و کالا کرده‌اند که لازم است سریعاً با آنان برخورد جدی شود.

امام جمعه اهواز، خطاب به برخی روشنفکران غرب‌زده، گفت: هنوز بسیاری از افراد معتقدند که آمریکا قدرت برتر است. متأسفانه این افراد رسوبات تفکر شاهنشاهی در ذهنشان است.

حجت الاسلام موسوی جزایری در پایان با بیان اینکه وظیفه کنونی متولیان فرهنگی و اقتصادی، امیدوار کردن مردم به انقلاب است، گفت: ما در این مقطع وظیفه داریم مردم را به نظام و انقلاب امیدوار کنیم و این امیدواری هم، دروغین نبوده و عین صداقت و واقعیت مطلب است که ما الحمدالله از هر جهت پیروز در صحنه هستیم.

منبع: ایلنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عبودي
    0

    از اين مرحله عبور مي كنيم با چه هزينه اَي

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟