جان‌سخت‌ترین گوشی های اندرویدی سال 2018 را بشناسید

با گذر زمان پرچمدارهای اندرویدی باریک و باریک‌تر می‌شوند و از شیشه علاوه بر جلوی گوشی، در ساخت قسمت پشتی گوشی‌های هوشمند نیز به استفاده می‌شود.

جان‌سخت‌ترین گوشی های اندرویدی سال 2018 را بشناسید

به عبارتی مقاومت گوشی‌ها فدای زیبایی ظاهری آن‌ها می‌شود. با این حال برخی از کاربران به زیبایی ظاهر اهمیت چندانی نمی‌دهند و در پی خرید اسمارت‌فونی مقاوم و جان‌سخت هستند. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو

اگرچه گلکسی اس 8 اکتیو بروزترین مدل این لیست نیست، اما همچنان جزء بهترین گوشی‌های جان‌سخت این روز‌ها است. درباره کیفیت صفحه نمایش سوپر امولد 5.8 اینچی این گوشی می‌توان از کلمه "فوق‌العاده" استفاده کرد. کیفیت کم نظیر صفحه نمایش در کنار باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و دوربین 12 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت از جمله ویژگی‌های این گوشی هستند. از سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به مواردی نظیر مقاومت در برابر سخت‌ترین ضربات و نفوذ مایعات و گرد و غبار اشاره کرد.

CAT S61

درباره کمپانی کاترپیلار چه می‌‌دانید؟ جالب است بدانید این کمپانی علاوه بر تولید محصولاتی نظیر ماشین‌آلات سنگین عمرانی، ماشین‌آلات استخراج معدن، موتورهای دیزلی و... گوشی‌های هوشمند جان‌سخت نیز تولید می‌کند. بهترین مدل فعلی این شرکت S61 نام دارد. این گوشی قادر است حداکثر 30 دقیقه زیر عمق 3 متری آب دوام بیاورد. این گوشی علاوه بر در مقاومت برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار، دربرابر فشارهای بسیار سنگین نیز مقاوم است. از دیگر ویژگی های این مدل می‌توان به دوربین حرارتی، متر لیزری و حسگر اندازه گیری کیفیت هوا اشاره کرد.

DOOGEE S60

کمپانی DOOGE به تازگی توجه آن‌ دسته از افرادی که در پی اسمارت‌فونی با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب هستند را به خود جلب کرده است. در حال حاضر S60 بهترین مدل سخت‌جان پیشنهادی این کمپانی است. این گوشی علاوه بر استاندارد IP68 دارای استانداردهای نظامی مقاومت بدنه نیز هست و امکاناتی نظیر NFC و شارژ بی‌سیم را در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی بدنه و باتری غول پیکر 5580 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

MOTO Z2 Force

این گوشی نیز همانند گلسی اس ۸ از جمله گوشی‌های قدیمی لیست است. با این حال اگر دوام و استحکام اولویت اصلی شماست، در انتخاب آن شک نکنید. موتو زد ۲ داری بدنه ای با ظاهری ساده و سنتی است، اما نگذارید این ظاهر سنتی شما را فریب دهد. این گوشی دارای نمایشگری خاص و منحصر به فرد است. مهم نیست چقدر تلاش سخت ‌می‌کنید، صفحه نمایش این گوشی در صورت افتادن یا پرتاب شدن نمی شکند!

Blackview BV6800 Pro

اگر پیش از این اسم کمپانی Blackview را نشنیده‌اید، با خواندن ویژگی این گوشی حتماً در مورد آن تحقیق خواهید کرد! گوشی BV6800 شرکت Blackview مجهز به بدنه مقاوم در برابر مایعات و ضربه، اندروید Oreo 8.1 و صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 2160 x 1080 است. هنوز راضی نشده‌اید؟ این گوشی دارای یک باتری خارق‌العاده 6580 میلی‌ آمپر ساعتی نیز هست.

حال پس از مشاهده تمامی مدل‌های بالا، به نظر شما کدام مدل بر از رقبا است؟ نظرات خود را از طریق بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

منبع: نبض ما

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها