نمایندگان کمیسیون عمران مجلس: بنیاد مستضعفان قول داده است که پروژه پلاسکو تا مهر سال ۹۹ به پایان برسد

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: بنیاد مستضعفان قول داده است که پروژه پلاسکو تا مهر سال ۹۹ به پایان برسد و هر مانعی در مسیر اجرای پروژه وجود دارد کمیسیون عمران به عنوان دستگاه ناظر آن را رفع می کند.

نمایندگان کمیسیون عمران مجلس: بنیاد مستضعفان قول داده است که پروژه پلاسکو تا مهر سال ۹۹ به پایان برسد

به گزارش خبر فوری ، جمعی از نمایندگان کمیسیون عمران مجلس به منظور آگاهی از روند احداث ساختمان پلاسکو ی جدید با همراهی رییس بنیاد مستضعفان از محل پروژه بازدید کردند.

خواجه دلوئی نماینده بنیاد مستضعفان در این بازدید با اشاره به برخی موانع موجود در راه بازسازی ساختمان پلاسکو تاکید کرد: بنیاد مستضعفان به وعده بازسازی دو ساله ساختمان پس از صدور پروانه وفادار است.

رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران ضمن بازدید از پروژه در جمع خبرنگاران گفت: با گذشت دو سال از حادثه پلاسکو این پروژه باید شرایط متفاوتی می‌داشت پروژه در حد خاکبرداری اولیه انجام شده است. اختلاف نظر بر سر نقشه است و مهمترین مشکل عدم هماهنگی میان دستگاه‌های مسئول است.

وی افزود: امروز تصمیم گرفتیم مبنای تصمیم گیری برای این پروژه کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران باشد. شورای عالی شهرسازی روی این مصوبه نظراتی را داشته است که ما درخواست کردیم مبنا همان کمیسیون ماده ۵ باشد و بنیاد مستضعفان براساس مصوبه ماده ۵ نقشه را کامل کند و حداکثر تا دو سال آینده ساختمان تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

کوچی در ادامه تاکید کرد: بنیاد مستضعفان قول داده است که پروژه تا مهر سال ۹۹ به پایان برسد و هر مانعی در مسیر اجرای پروژه وجود دارد کمیسیون عمران به عنوان دستگاه ناظر موانع را رفع می کند و از بنیاد خواستیم تمام موانع را به کمیسیون عمران اعلام کند.

رییس کمیسیون عمران مجلس در خصوص زمان صدور پروانه پلاسکو گفت: قرار شد پس از ارائه نقشه حداکثر تا ۲ ماه آینده پروانه ساختمان پلاسکو صادر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها