وقوع یخبندان شبانگاهی در البرز/دمای منفی ۱۰ درجه در دیزین

هواشناسی استان البرز با توجه به خروج سامانه بارشی از منطقه البرز مرکزی برای محور برف‌گیر چالوس و منطقه دیزین یخبندان شبانگاهی را پیش‌بینی کرد.

وقوع یخبندان شبانگاهی در البرز/دمای منفی ۱۰ درجه در دیزین

منصور رحمانیان با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: تحلیل الگوهای پیش‌یابی هواشناسی از خروج سامانه بارشی از منطقه البرز مرکزی و استقرار جوی پایدار در منطقه حکایت دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: پی آمد استقرار این جو آسمانی ابری تا نیمه‌ابری، یخبندان، در ارتفاعات مه آلودگی، به‌تدریج کاهش ابر و افزایش آلاینده‌ها در شهرهای بزرگ استان است.

وی کمینه دمای هوای شهرستان کرج را منفی ۲ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: وضعیت کیفی هوای این شهرستان سالم گزارش می‌شود.

رحمانیان ادامه داد: کمینه دمای هوای امروز شهرستان طالقان منفی ۵ درجه سانتی‌گراد است و برای این شهرستان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز کمینه دمای هوای دیزین را منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: برای دیزین بارش برف و یخبندان فراگیر پیش‌بینی می‌شود.

وی وضعیت کیفی شهرستان‌های استان را سالم اعلام کرد و گفت: برای بسیاری از شهرستان‌های استان یخبندان شبانگاهی پیش‌بینی می‌شود.

رحمانیان در ادامه به وضعیت جوی محور کرج - چالوس اشاره کرد و گفت: برای این محور یخبندان فراگیر پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها