کشف یک کیلوگرم هروئین و دستگیری ۳ متهم در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به کشف ۴۷۹ تخته پتوی قاچاق در همدان از کشف یک کیلوگرم هروئین و دستگیری ۳ متهم در این زمینه خبر داد.

کشف یک کیلوگرم هروئین و دستگیری ۳ متهم در همدان

جمشید باقری عنوان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی آبشینه در محور همدان - ملایر حین گشت‌زنی به راننده یک دستگاه خودروی سواری آریزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو ۴۷۹ تخته پتوی خارجی قاچاق و فاقد هر گونه فاکتور خرید کشف و متهم به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده توسط کارشناسان، ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده که از یک از استان‌های غربی بارگیری و به قصد انتقال به استان لرستان حمل می‌شد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد، از کشف یک کیلوگرم هروئین و دستگیری ۳ متهم در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران گشت انتظامی یگان امداد در حال گشت‌زنی در بلوار آزادگان شهر همدان به راننده و دو سرنشین یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی موضوع اقدام کردند.

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده ماموران بر سرعت خود افزوده و در ادامه مسیر در یک لحظه توقف یکی از سرنشینان، بسته‌ای مشکوک را به بیرون پرتاب و با پای پیاده شروع به فرار کرد که دو نفر از ماموران نسبت به توقیف بسته اقدام و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه در بررسی‌ها مشخص شد بسته مشکوک حاوی یک کیلو گرم هروئین بود گفت: خودروی تحت تعقیب متهمان نیز متوقف و ۲ متهم دستگیر شدند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها