چگونه می توان ماهانه ۴ میلیون یارانه به هر خانوار ایرانی پرداخت کرد؟

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت:باید با پرداخت یارانه ۴ میلیون تومانی به هر خانواده ایرانی، قیمت واقعی کالاها را نیز بپذیریم.

چگونه می توان ماهانه ۴ میلیون یارانه به هر خانوار ایرانی پرداخت کرد؟

غلامرضا تاجگردون با اشاره به اینکه سال های 81 و 82 رقمی تحت عنوان شفاف سازی انرژی در بودجه مرقوم می شد، گفت: این موضوع بهانه ای برای طرح هدفمندی یارانه ها طی سال های بعدی شد.

سرانه یارانه هر ایرانی اعم از نقدی و غیرنقدی 11 میلیون تومان در سال است

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احمدی نژاد در جامعه اعلام می کند که می توان به هر ایرانی مبلغ 900 هزار تومان یارانه پرداخت کرد، افزود: در حال حاضر سرانه یارانه هر ایرانی اعم از نقدی و غیرنقدی و پنهان 11 میلیون تومان در سال است، یعنی یک خانواده 5 نفره در سال 55 میلیون تومان یارانه دریافت می کند که اگر به این موضوع با نسخه احمدی نژاد نگریسته شود، می توان گفت که آب، برق و گاز آزاد شود و به هر خانواده ایرانی ماهانه 4 میلیون تومان یارانه پرداخت شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با پرداخت یارانه 4 میلیون تومانی به هر خانواده ایرانی باید واقعیت قیمت کالاها را پذیرفت، ادامه داد: هر کارت ملی که در حال حاضر به مردم ارائه می شود، متناسب با آن یارانه پرداخت می شود که اگر این ارقام محاسبه شود، می توان ماهانه 4 میلیون تومان به هر خانواده ایرانی یارانه پرداخت کرد.

اگر صد هزار میلیارد تومان تنخواه داشتم، به هر خانواده ایرانی ماهانه 4 میلیون تومان یارانه پرداخت می کردم

وی با اشاره به طرح پیشنهادی درباره یارانه ها، اظهار داشت: اگر بنده مسئول بودم و یکصد هزار میلیارد تومان تنخواه داشتم، به هر خانواده ایرانی 4 میلیون تومان یارانه پرداخت کرده و به مرور طی 12 ماه قیمت تمامی کالاها را آزاد می کردم که مردم نیز تحت فشار قرار نمی گرفتند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم می توانستند به مرور خود را با آزادسازی قیمت ها تطبیق دهند، چرا که در حال حاضر مشکل این بوده که پول نمی چرخد و ارزش چرخیدن ندارد.

منبع: خانه ملت

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها