وزیر خارجه آمریکا شب یلدا را به ایرانیان تبریک گفت/ سو استفاده پمپئو از شعر نظامی برای تحریک مردم ایران

وزیر خارجه آمریکا که می خواهد از هر وسیله ای برای جنگ رسانه ای و خبری علیه ایران استفاده کند، به بهانه شب یلدا از شعر نظامی گنجوی شاعر بزرگ ایران زمین سوء استفاده کرد.

وزیر خارجه آمریکا شب یلدا را به ایرانیان تبریک گفت/ سو استفاده پمپئو از شعر نظامی برای تحریک مردم ایران

مایکل پمپئو روز جمعه با انتشار یادداشت توئیتری شب یلدا را بر مردم ایران تبریک گفت.
وی که از حامیان جدی تحریم مردم ایران است و با به کارگیری تمامی امکانات کوشیده است با تحمیل فشار اقتصادی بر مردم، آن ها را به قیام وادارد، افزوده است: همانگونه که نور بر تاریکی پیروز می شود و در حالی که مردم افتخار آفرین ایران بلندترین شب سال را جشن می گیرند، برای آنها رونق اقتصادی و آزادی را آرزو می کنم.
وزیر خارجه آمریکا که از مستشاران فارسی زبانی همچون گروهک منافقین و سلطنت طلبها استفاده می کند که کمر به نابودی سرزمینشان بسته اند و از بیگانگانی که حتی به همقطاران خود هم رحم نمی کنند می خواهند که آنها را در مقابله با اراده مردم یاری دهند، شعر نظامی گنجوی را شاهد گرفته است که می گوید « همانگونه که نظامی شاعر فارسی گفت حتی در ناامیدی بسی امید است، پایان شب سیه سفید است».
پمپئو فراموش کرده است که دولت آمریکا بیش از دیگران می تواند مصداق این شعر باشد که در طول دو سال بیش از 50 نفر از اعضای دولت تغییر یافته اند و از نظر اقتصادی و بین المللی در ضعیف ترین حد ممکن قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها