رایزنی های دارا خسروشاهی نتیجه مثبت داد / خودروهای خودران اوبر دوباره در جاده ها می تازند

اوبر به زودی با عبور از محدودیت های خودروهای خودران، بار دیگر راهی جاده های پنسیلوانیا می شود. این موضوع برای تیم مدیریت اوبر و به ویژه دارا خسروشاهی؛ مدیرعامل اوبر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رایزنی های دارا خسروشاهی نتیجه مثبت داد / خودروهای خودران اوبر دوباره در جاده ها می تازند

پس از آن که یکی از خودروهای خودران اوبر اوایل سال جاری در آریزونا تصادف کرد و منجر به مرگ یک انسان شد، اوبر برای مدتی نامشخص از ادامه آزمایشهای مرتبط با خودروهای خودران منع شد. اما اکنون به نظر می رسد این ممنوعیت لغو شده است.

درواقع از مدتی پیش اوبر تضمین کرده است که خودروهای خودران را به پیتسبورگ باز می گردند. این موضوع دقیقا 9 ماه پس از آن رخ می دهد که یکی از خودروهای خودران اوبر عابر پیاده ای را کشت.

این شرکت از طریق ایمیل تایید کرد که نامه ای از سازمان حمل و نقل پنسیلوانیا دریافت کرده است که مجوز تردد خودروهای خودران را تایید می کند.

اما تایید مجدد این مجوز به سهولت انجام نشده و دارا خسروشاهی برای کسب مجدد این مجوز ماه ها تلاش و رایزنی کرده است. در ماه نوامبر، اوبر سیاست خودران خود را به روز کرد و به جای یک راننده، از دو راننده برای حضور در ماشین های خودران کمک خواهد گرفت.اوبر پس از وایمو، در فینیکس خدمات خودرانش را راه اندازی کرد.

منبع: انتخاب

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها