خودرو ارزان شد/خریداران منتظر کاهش قیمت بیشتر باشند

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو در بازار روند کاهشی به خود گرفته است، گفت: خریداران منتظر ریزش بیشتر قیمت باشند.

خودرو ارزان شد/خریداران منتظر کاهش قیمت بیشتر باشند

به گزارش خبر فوری رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به کاهش قیمت خودرو طی روز‌های اخیر افزود: خودرو‌های مونتاژی شامل سراتو، هایما و جک حدود ۵ تا ۷ میلیون تومان و خودرو‌های داخلی یک تا ۳ میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند همچنین قیمت خودرو‌های وارداتی نیز ۵ تا ۸ درصد با کاهش قیمت مواجه شده است.

وی گفت: از نظر مصرف کننده قیمت خودرو بسیار بالا است و باید به قیمت منطقی برگردد و با عرضه بیشتر خودرو توسط خودروساز‌ها قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

موتمنی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به کاهش قیمت ارز و کاهش قیمت خودرو دیگر کسی بر روی این کالا سرمایه گذاری نمی‌کند و افرادی که درگذشته هیجانی معامله کردند و متضرر شدند دیگر ریسک نخواهند کرد.

اقتصادنیوز نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو گفت: بیشتر کسانی که در گذشته خودرو می‌خریدند به دنبال سود بودند و برای نیاز خرید نمی‌کردند و اکنون با توجه به شرایط موجود، وارد این بازار نمی‌شوند و خودبه‌خود قیمت‌ها کاهشی می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد به امید افزایش قیمت، چندین خودرو خریداری کرده بودند تا سود کنند اما، اکنون که حدودا وضعیت قیمت خودروساز‌ها مشخص شده و خودروساز‌ها هم به دنبال عرضه خودرو و تحویل به صورت روز هستند کسی به سمت خرید این خودرو‌ها نمی‌رود.

موتمنی تاکید کرد: بازار خودرو در آینده بیشتر کاهش قیمت خواهد داشت و خریداران در انتظار کاهش بیشتر باشند.

منبع: انتخاب

42

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • مهدی دورقی
    0

    خداوکیلی این قیمت ها سرسام آوره آخه چه خبره هرچی بیایاد پایین کمه اصلا همون قیمت های قبلی هم زیاد بود الان که دیگه فاجعست هیچکس نباید بخره تامجبور بشن قیمت هارو برگردونن به اول

    نظرات شما -
    • ننگ
      0

      شما رو به قران قسم می دهم فعلا خودرو نخرید ایران خودرو وسایپا خودشان دستشان با دلالها یکیه...تولید رو کاهش می دهند تا قیمتها بالا بره بعد میگن 5درصد زیر کف بازار....کسی نیست سوال کنه بپرسه اخه بی وجدانها میگین کف بازار مگه خودتان همین کف بازار رو درست نکردید؟؟؟؟؟ من 7ماه پیش یه خودرو صفر فروختم تادالان که حدود 7ماهه ازش می گذره بیش از 28 بار دست به دست شده تمامش هم دست دلالها بوده و دست مصرف کننده نرسیده که من سندشو انتقال بدم...پس متوجه باشید که چه بلایی سرمردم میارن این دلالها و ایران خودرو و سایپا.......نخرید شما رو بخدا تا کف بازار بیاد پایین.

  • M
    0

    پراید قیمتش 40 میلیون شد هزار تومن ارزان شد. بعد به این میگن ارزون شدن.

  • رضاساعدی
    0

    بابا قیمتها رو به فلک کشیدن بعد یه چیز جزیی کم کردید میگید کم کردیم کجاش ارزون شده

  • امیرعلی
    0

    خدا وکیلی موجبات خنده مارو فراهم نکنید اخ چه ارزونی گرفتید مارو هه هه

  • MAJID
    0

    یک حرفی قشنگ می شنوم ارزون میشه .دروغ محض نیست

  • وطن
    0

    قيمت خودرو چنان از نظر قيمتي بالاست كه هيچ عقل سليمي چه در داخل و چه در خارج از كشور اين قيمت فروش و نوع پيش فروش را نمي تواند قبول كند و اين نشانه هاي قيمت گذاري از انحصاري و مافياي بودن دولتي صنعت خودرو در كشورمان حكايت مي كند . و به پشتبانه آن نوع دلال بازي ها و واسطه گري ها اين معضل را حاد تر كرده است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها