میوه شب یلدا گران نمی شود/ مردم نگران نباشند

یک مقام مسئول گفت: باتوجه به فراوانی هندوانه، انار و خرمالو جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر کمبود و نوسان قیمت در بازار نیست.

میوه شب یلدا گران نمی شود/ مردم نگران نباشند

باغداران با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه شب یلدا وجود ندارد، اظهار کرد: باتوجه به فراوانی هندوانه، انار و خرمالو جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر کمبود و نوسان قیمت در بازار نیست.

وی افزود: با توجه به وضعیت مناسب اقلیمی تولید انار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد و مرکبات ۴۰ درصد رشد داشته است.

شادلو با اشاره به اینکه تولید هندوانه نسبت به سال های گذشته بالاتر است، بیان کرد: این در حالی است که به سبب جو روانی بازار و سودجویی دلالان با قیمت های کاذبی به مصرف کننده عرضه می شود.

این مقام مسئول با اشاره به دلایل گرانی میوه نسبت به سال گذشته در بازار افزود: افرایش کرایه حمل و نقل، بسته بندی، سبد، نایلون، تورم و سایر هزینه ها در بخش کشاورزی قیمت میوه نسبت به سال قبل افزایش داشته است، در حالیکه عموم‌مردم تصور می کنند قیمت میوه‌ باید جدا از دیگر بخش های اقتصاد باشد.

وی در پایان افزایش قیمت میوه در حد تورم را منطقی دانست و گفت: بخش کشاورزی نسبت به سال قبل تحت تاثیر افزایش هزینه های حمل و نقل، دستمزد، کارگری و... با نوساناتی روبروست که برای گذر از شرایط فعلی نباید بر جو روانی بازار دامن زد چرا که کمبودی در عرضه وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    جناب آقای مسئول مردم نگران گران شدن میوه نیستند . چون قبلاً این کار صورت گرفته و میوه خیلی وقته که گران شده . مردم از شما مسئولین یک خواهش دارند که لطف بفرمائید هیچ اظهار نظری راجع به هیچ چیزی نفرمائید . چون بعد از هر اظهار نظر مسئولین محترم اون کالا یا نایاب شده و یا بشدت گران شده . خواهش میکنیم فقط و فقط ساکت باشید و بگذارید بازار روال عادی خودش رو طی کنه .

  • محسن
    0

    وقتی میگین گران نمیشود خیال مردم راحت باشه مطمنیم که صد درصد گران میشه چون همه کارای دولت و ایران برعکسه

  • رضا
    0

    بله گران نخواهد شد چون قبلاً گران شده !!!

  • حمل
    0

    این تیتر یعنی ، میوه حسابی گران میشه !!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها