گلایه کامیون داران از وزارت صنعت/ لاستیک های چینی به درد ما نمی خورد

خادمی زاده گفت: اجرای قانون و نظارت بر آن تنها خواسته انجمن است و در بخش حمل و نقل جاده ای هنوز مشكلی حل نشده است.

گلایه کامیون داران از وزارت صنعت/ لاستیک های چینی به درد ما نمی خورد

غلام رضا خادمی زاده در همايش حمل و نقل با بيان اینکه با توجه به بيش از ١٨٣جلسه در ماه های اخير هيچ مشكلی از بخشکامیون داران حل نشده است گفت: تنها برداشت ما از جلسات يك خودكار بوده است.

وی ادامه داد: عملكرد نادرست برخی از مسئولان موجب ايجاد مشكلات شده و متاسفانه امروز با كوهی از مشكلات روبرو شديم.

رئيس انجمن های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری كشور گفت: از دو بخش حمل و نقل جاده ای طی ٥ سال گذشته تدبير نديدیم و اميدی به آينده هم نداريم.

خادمی زاده تصریح کرد: اجرای قانون و نظارت بر اجرای قانون تنها خواسته انجمن است و در بخش حمل و نقل جاده ای هنوز مشكلی حل نشده است.

وی با بیان اینکه در مشکلات اخیر رانندگان، وزارت راه توپ را به زمین وزارت صنعت انداخت و وزارت صنعت هم موضوع را به وزارت کار ارجاع داد گفت: ما امروز هیچ چیز از دولت نمی‌خواهیم فقط اجرای قانون و نظارت بر اجرای قانون می‌خواهیم، چرا این همه تفسیر برای قوانین وجود دارد؟ بخشنامه‌هایی اجرا می‌شود که مغایر با قانون است و این به کشور ضربه می‌زند.

وی‌ تاکید کرد: در سال گذشته رئیس‌جمهور در مراسمی پشت فرمان یک دستگاه اتوبوس نشست و برای تبلیغات خودشان قول دادند، یک دستگاه اتوبوس را با ۵۰ درصد تسهیلات بلاعوض، ۲۰ درصد آورده راننده و ۳۰ درصد تسهیلات به راننده بدهند، اما اتوبوس دو برابر شد، ولی خبری از این وعده نشد.

خادمی زاده اظهارکرد: در سفرهای نوروزی، ایام اربعین، تعطیلات نیمه خرداد وظیفه ماست که خدمت‌‌رسانی کنیم، اما گوش شنوایی وجود ندارد که مشکلات ما را بشنود.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافری با اشاره به اینکه ما بهترین اتوبوس‌ها را با قیمت‌های یک میلیارد تومان وارد ناوگان کردیم، درحالی‌که هواپیماها و قطارهای ما بسیار فرسوده است افزود: بی کیفیت‌ترین ماشین‌ها، قطعات یدکی و لاستیک چینی به ما می‌دهید، اما تصادف که می‌شود از ما جواب می‌خواهید.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافری تصریح کرد: حداقل کاری کنید شغل رانندگی در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور لحاظ شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها