تشکیل تیمی برای بررسی کلیپ منتشر شده از نماینده سراوان

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از تشکیل تیمی برای کالبد شکافی کلیپ منتشر شده از درگیری لفظی یکی از نمایندگان مجلس با یکی از کارمندان گمرک و بررسی علل وقوع چنین حوادثی خبر داد.

تشکیل تیمی برای بررسی کلیپ منتشر شده از نماینده سراوان

قاسم میرزایی نیکو ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان کرد: در جلسه امروز وزیر کشور برای پاسخ به سوالات، ولی الله نانواکناری، نماینده بابلسر و فریدون کنار، پروانه مافی، نماینده تهران ، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، مهدی برومندی، نماینده مرودشت، ولی داداشی، نماینده آستارا، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا، علی محمد مرادی ، نماینده قروه و دهکلان، سید حسن حسینی شاهرودی، نماینده شاهرود و دو میامی، محمدرضا امیرحسن خانی ، نماینده فردوس، طبس بشرویه و سریان، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار، جبار کوچکی نژاد، نماینده رشت حاضر شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: تعداد سوالات 11 سوال بود که 4 سوال پس گرفته شد و دو تن از نمایندگان نیز در جلسه حضور نیافتند و مابقی نیز سوالات خود را مطرح کردند. آقای وزیر نیز به تمامی سوالات پاسخ داد و قرار شد همه موارد پیگیری شود.

نماینده مردم دماوند در مجلس ادامه داد: بحث بعدی نیز مربوط به کلیپ منتشر شده از درگیری لفظی یکی از نمایندگان مجلس با یک کارمند گمرک بود. راه های پیشگیری از وقوع این مسائل در کمیسیون بررسی شد و پیشنهاد اکثر نمایندگان بر این بود که در روزهای دوشنبه وزرا یا معاونین آن‌ها در مجلس حضور یابند.

وی در ادامه تصریح کرد: تیمی از هیئت رئیسه کمیسیون شوراها مشخص شد تا به همراه آقای پزشکیان ابعاد این موضوع را بسنجند. آقای یوسف نژاد و آقای امیرآبادی که عضو کمیسیون شوراها و هیات رئیسه مجلس هستند این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

میرزایی نیکو در پایان گفت: قرار است این تیم جزئیات این ماجرا را کالبد شکافی کنند و علل وقوع چنین اتفاقاتی را بررسی کنند و راه های رسیدگی به آن را نیز بسنجند.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها