در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

دفاع رئیس فراکسیون اهل سنت از نماینده جنجالی: توهین و استفاده از الفاظ غلط را به هیچ وجه قبول نداریم/ قصدی برای اخراج کارمند گمرگ از سوی نمایندگان وجود ندارد

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس با بیان اینکه توهین و استفاده از الفاظ غلط را به هیچ وجه قبول نداریم گفت: قصدی برای اخراج کارمند گمرگ از سوی نمایندگان وجود ندارد و ما تنها تلاش خواهیم کرد تا ماجرای به صورت روشن مشخص شود.

دفاع رئیس فراکسیون اهل سنت از نماینده جنجالی: توهین و استفاده از الفاظ غلط را به هیچ وجه قبول نداریم/ قصدی برای اخراج کارمند گمرگ از سوی نمایندگان وجود ندارد

فاطمه علی‎اصغری- انتشار ویدیویی از حمید باسط درازهی در برخورد با یکی از کارمندان اداره گمرک، روز گذشته جنجال بسیاری را در فضای مجازی به پا کرد و کاربران شبکه های اجتماعی خواستارعذرخواهی این نماینده مجلس شدند ( اینجا بخوانید ) اما علی‎رغم مطالبه مردم و جریانات سیاسی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با انتشار ویدئویی در فضای مجازی نه تنها از رفتار زشت خود با کارمند گمرک عذرخواهی نکرد بلکه در سخنانی قابل تامل تصریح کرد که استیضاح وزیر اقتصاد را به دلیل رویکرد اداره گمرک در دستور کار خود قرار خواهد داد چرا که ویدئو پخش شده از وی تقطیع و تحریف شده بود و با هدف خاصی در فضای مجازی پخش شده است ( اینجا ببینید ).

علی کرد رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اقدام نماینده سراوان در برخورد با یکی از کارمندان گمرک اظهار کرد: باتوجه به توضیحاتی که آقای درازهی ارائه کردند وی برای ملاقات با رئیس گمرک مدت زمان بسیاری را در سازمان مربوطه معطل شده است از این رو باید برخوردهای لازم در جهت توبیخ این کارمند صورت گیرد.

وی درپاسخ به این سوال که آیا شما موافق این هستید که یک کارمند به خاطر یک نماینده بیکار شود تصریح کرد: قطعا هیچ نماینده مجلسی که باهدف خدمت به ملت حرکت می‎کند حاضر به اخراج نیرو و کارمندی نیست و قطعا این روند درباره کارمند مربوطه نیز صورت نخواهد گرفت.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما درصدد هستیم با احضار وزیر مربوطه در جهت روشن شدن ماجرا وارد عمل شویم چرا که با نزدیک شدن به زمان انتخابات امکان تخریب نمایندگان مجلس از سوی رقبای آنها وجود دارد.

کرد تاکید کرد: درازهی سابقه درخشانی در طی مدت حضور در مسند نمایندگی داشته است اما قطعا ماجرای پیش آمده برای وی باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما به هیچ وجه توهین و استفاده از الفاظ غلط را قبول نداریم اما بدون شک در ماجرای پیش آمده برای نماینده سروان باید تمامی زوایای لازم روشن شود.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای تاکید کرد: مردم بدانند که نمایندگان آنها به دنبال احقاق حقوق آنها هستند از این رو ما با دقت تمام در جهت بررسی این ماجرا وارد عمل خواهیم شد واقدام لازم را انجام می‎دهیم.

منبع: خبر فوری

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • کاربر ناشناس
    0

    این آقاتهدیدکرده که اگربه خواسته هاش توجه نشه برمیگرده دانشگاه!من برام سوال شده ایشون بااین رفتارخودخواهانه وبی ادبانه دقیقاتودانشگاه چی یاددانشجومیدن؟؟؟؟

  • Ghasem
    0

    اين آقا به انتخاب مردم عالي وارد مجلس شده بايد عذرخواهي كنه اگر اين اتفاق در كشور مثل كره جنوبي مي افتاد پدر صاحب نماينده رو در مياوردن به غلط كردن مي انداختن، اين اقا اينقدر خودخواه كه فقط به خاطر خودش ميخد وزير رو استيضاح كنه واقعااااااا مسخرست ، دروغگويي واقعا امري عادي شده در مملكت!!!!!

  • ا
    0

    خوب ماست مالی کردی. اون که کلا فحش میداد ...

  • امین
    0

    جل الخالق توهین به این رکیکی رو انجام میده طلبکار هم میشه!!!! من اگه به جای رئیس مجلس بودم این کارمند وظیفه شناس رو میبردم توصحن علنی وتشویقش میکردم که همه در مقابل قانون از کسی نترسند وانجام وظیفه کنند.

  • یک شهر وند
    0

    چرا یکجانبه قضاوت می کنید شاید واقعا حق با نماینده باشه بیرون انداختنش به اون صورت توهین امیز نیست چرا خبر فوری از کارمندان هتاک وبی ادب جانبداری می کند اگه کاسه ای زیر نیم کاسه نیست وخبر فوری تبعیض امیز رفتار می کند

  • داریوش فرجی
    0

    من سئوالم اینکه یعنی نماینده ی ک با رای مردم رفته مجلس انقدر زورمند شدن هرکاری دلشون بخواد بکنن...هر چی دلشون بخواد بگن...پس کی و کجا باید جلوی این نماینده های بی عرضه و از خود راضی رئ گرفت

  • علی
    0

    این آدم رو دانشگاه هم نباید راه بدن گیرم که فیلم تقطیع شده الفاظ رکیک که از دهن جناب گفته شده افراد کوچه بازار به زبون نمیارن از ماست که برماست وقتی که نا آگاهانه به شخصی رای میدیم حاصلش همین میشه

  • م.چ
    0

    آنچه در فیلم دیده شد تماما بی ادبی و پررویی وبی شخصیتی این نماینده بود. بیچاره دانشگاهی که این استادش باشه...نگید در پی تخریب نماینده ها هستن. نماینده ها خودشون باید مراقب رفتار و گفتار شون باشن...

  • علی از اصفهان
    0

    بالاخره این شخص نماینده یک شهر بوده این نوع برخورد ومعطل کردن. وعصبانی کردن ایشان اصلا درست نبود خصوصا ان فرد که به طرف ایشان حمله نمود باید قضیه روشن شود وباید این کارمند از مسوولان پرسش می نموده واز جایش بلند می شد واگر نمی شد در را باز نماید نماینده را توجیه می نمود واقعا این برخورد از طرف کارمند وخصوصا ان شخص دوم با یک نماینده یک شهر وعصبانی نمودن وان برخورد درست نبود کارمند بایداز جایش بلند می شد وتا انجا که می شد از مسوولان مربوطه در مورد ورود نماینده وکار ایشان استعلام می نمود برخورد کارمند با نماینده یک شهر اصلا درست نبودوبنوعی تحقیر امیز بود. واگر اینها ان برخورد را نکرده بودند نماینده هم حرفی به ایشان نزده بود.

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      نماینده بی ادب رو باید با لگد انداخت بیرون نه جلو پاش وایستاد...می فهمی...مگه نماینده کیه؟؟؟

  • Cleverman
    0

    جل الخالق شگفتا این نماینده...از همه الفاظ رکیک و پستی استفاده کرده بعد طلبکارم هست؟اینو باید انداختش بیرون... من موندم این با چجور ظاهر سازی ای رای اورده! از ماست که بر ماست

  • محمد
    0

    واقعامایه شرمندگیست که این آقابااون فحاشی ها به جای عذرخواهی ازمردم به خاطرخودش میخوادوزیرهم استیضاح کنه

  • قنبر
    0

    با سلام.همه افراد جامعه در حین انجام کارهای اداری ویا پشت چراغهای قرمز دقایق زیادی معطل میشوند ولی صبوری مکنند.واقعا برای این نماینده وهمچنین برای نمایندگانی که از او همایت مکنند متاسفم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها