فوت سه دانش‌آموز در آتش‌سوزی مدرسه + تصویر


27 آذر 1397 - 15:00
5c18da5adce73_2018-12-18_15-00
سه دانش‌آموز دختر که در حادثه آتش‌سوزی مدرسه دچار سوختگی بیش از ۹۰ درصد شدند، جان خود را از دست دادند.

پیش‌دبستان و دبستان غیردولتی دخترانه اسوه حسنه ساعت 9 صبح امروز دچار آتش‌سوزی شد. علت آتش‌سوزی، استفاده از چراغ نفتی برای گرم کردن یکی از کلاس‌های درس بود. با وجود آنکه استفاده از این چراغ‌ها و بخاری‌های چکه‌ای ممنوع است اما مدرسه از آن استفاده می‌کرد و بر اثر آتش‌سوزی چراغ نفتی و سرایت آتش به کلاس درس 4 دانش‌آموز دچار سوختگی شدند.

یک دانش‌آموز پیش‌دبستانی و سه دانش‌آموز کلاس اولی دچار سوختگی شده‌اند.

به گزارش آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان - مونا خسروپرست، مریم نوکندی و صبا عربی سه دانش آموز آسیب دیده در این حادثه جان خود را از دست دادند.

سه دانش‌آموز دختر که در حادثه آتش‌سوزی مدرسه دچار سوختگی بیش از ۹۰ درصد شدند، جان خود را از دست دادند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5c18da5adce73_2018-12-18_15-00
27 آذر 1397 - 15:00

پیش‌دبستان و دبستان غیردولتی دخترانه اسوه حسنه ساعت 9 صبح امروز دچار آتش‌سوزی شد. علت آتش‌سوزی، استفاده از چراغ نفتی برای گرم کردن یکی از کلاس‌های درس بود. با وجود آنکه استفاده از این چراغ‌ها و بخاری‌های چکه‌ای ممنوع است اما مدرسه از آن استفاده می‌کرد و بر اثر آتش‌سوزی چراغ نفتی و سرایت آتش به کلاس درس 4 دانش‌آموز دچار سوختگی شدند.

یک دانش‌آموز پیش‌دبستانی و سه دانش‌آموز کلاس اولی دچار سوختگی شده‌اند.

به گزارش آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان - مونا خسروپرست، مریم نوکندی و صبا عربی سه دانش آموز آسیب دیده در این حادثه جان خود را از دست دادند.

منبع: تسنیم

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1696

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
جواتی 4 1 پاسخ 1397/9/27 -18:11

خدارحمتشون کنه

کاربر ناشناس 1397/9/27 -20:58

هرچی سنگه مال پای لنگه خدا به پدرومادرهایشان صبر بده

کاربر ناشناس 6 0 پاسخ 1397/9/27 -17:44

آقایان مسئولین بسته بندی کمک به محرومان کجا هستند الان. اگر بچه خودتان بود چه کار میکردین؟!!!

کاربر ناشناس 1397/9/27 -18:12

تا مسئولان ما بگردن وکیف کنند

حمید 1397/9/27 -23:06

فقط مسئولین مقصرن جواب خدا راچی میدهندروز قیامت ????

علی 8 1 پاسخ 1397/9/27 -15:44

وقتی گاز نیست بخاری استاندارد نیست پس چی استفاده کنند برا گرمای مدارس. مسولین باید جوابگو باشند . جناب وزیر ...

کاربر ناشناس 1397/9/27 -18:42

واقعا متاسفم از اینهمه بی مسولیتی انشاا.. به سر شما مسئولین بیاد که درد این افراد را بفهمید

کاربر ناشناس 1397/9/27 -21:35

انشالاه مسسعولین به زمین گرم بخورن به حق ابولفضل

قادر 1397/9/28 -09:17

خدارحتمشون کنه

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
روش‌های عجیب و ترسناک اعدام در کره شمالی را بشناسید/ از خوراک سگها و ماهی‌های گرسنه شدن تا اعدام با ضد هوایی و خمپاره/ آیا کیم جونگ اون برای قتل مخالفانش از "پرستوها" استفاده می‌کند؟
یارانه می‌تواند یک میلیون تومان شود / آمریکا احمق است که با تحریم، ما را از نفت فروشی عبور می‌دهد/ هر ایرانی برای جبران ورشکستگی موسسات مالی، 500هزار تومان از جیب داد
حذف بخش‌هایی از لایحه تامین امنیت زنان به ضرورت بوده است/ مراحل ورود زنان به استادیوم در حال طی شدن است/نوار بهداشتی هیچگاه جزو ممنوعه‌های کمک رسانی نبوده است/ در تلاشیم تا دیه زن و مرد برابر شود
دعوت از چهره‌های ضدجنگ آمریکایی به مجلس ایران برای مقابله با سیاست های ترامپ / باید بر افکارعمومی آمریکا برای مقابله با جنگ طلبی کاخ سفید، اثر گذاشت
وصیت می‌کنم بدنم را تکه تکه کنید!
ایران به وقت مناسب می‌تواند ضرباتی به آمریکا بزند/ هزینه جنگ آمریکا با ایران به مراتب بیشتر از جنگ با عراق است
خبر اعدام زیر ۱۸ساله‌ها از گوشه و کنار به گوش می‌رسد/ به دنبال اصلاح قانون هستیم/ به نظر فقها امید بسته‌ایم