حضور پلیس ضدشورش در بازی مائده برهانی در لیگ والیبال ترکیه!

مائده برهانی لژیونر والیبال بانوان ایران در تیم کوچرن ترکیه در مورد درگیری های به وجود آمده در جریان و پس از بازی تیمش با هالک بانک توضیحاتی داد.

حضور پلیس ضدشورش در بازی مائده برهانی در لیگ والیبال ترکیه!

مائده برهانی کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ایران که در تیم کوچرن ترکیه بازی می‌کند به اتفاقات پیش آمده در بازی تیمش برابر هالک بانک ترکیه اشاره کرد و گفت: روز گذشته یک بازی مهم و حساس با تیم هالک بانک داشتیم و سه بر دو بردیم. اتفاقات از آنجایی شروع شد که در ست پنجم تیم ما ۹ بر۵ جلو بود و یک باره داور منشی که پشت سیستم نشسته بود متوجه شد ۶ نفری که در زمین بازی می‌کنند با ۶ نفر ارنجی که مربی به داوری داده مطابقت ندارد و یک بازیکن باید در زمین باشد که نیست و بازیکنی دیگر به جای آن بازی می‌کند.

او ادامه داد: درست است که مربی ما ابتدا اشتباه کرده اما ابتدای هر ست داورها ارنج را چک می‌کنند که چنین اشتباهی پیش نیاید. داور هم ارنج را دید اما متوجه نشده بود در واقع اشتباه اصلی مربوط به داور دوم این مسابقه بود. درحین بازی و زمانی که ما ۹ بر ۵ جلو بودیم متوجه این اشتباه شدند و بازی را متوقف کردند و هیئت ژوری تشکیل دادند.

برهانی در ادامه افزود: سپس تصمیم بر این گرفته شد ست پنجم در حالی که ما جلو بودیم، چهار بر صفر به نفع هالک بانک ادامه پیدا کند. به خاطر شرایط حساس این ست از ابتدا چهار امتیاز عقب افتادن شرایط خوبی برای هیچ تیمی نیست. همین اتفاق باعث اعتراض مربی، کادرفنی، سرپرست و مدیرعامل تیم ما شد و حتی تماشاگرها هم اعتراض کردند. علاوه بر این در گیری بین کادر فنی تیم ما و تیم داوری پیش آمد و تماشاگران با هم درگیر شدند، حتی مدیرعامل باشگاهمان گفت از زمین بیرون بیایید و دیگر بازی نکنید که در ادامه پلیس ضد شورش به زمین آمد تا اختلافات را ساکت کند.

لژیونر والیبال بانوان ایران در ادامه بیان کرد: در نهایت با نتیجه چهار بر صفر داخل زمین رفتیم که طبیعتا تیممان از نظر روانی پایین آمد و شرایط خوبی نداشت اما خدا را شکر بازی را که بر اساس آمار سه ساعت و پانزده دقیقه طول کشید، بردیم.

او در مورد درگیری‌های بعد از بازی گفت: اصل درگیری ها بعد از بازی بود که بین تیم داوری و مسئولان تیم ما به وجود آمد. باز هم پلیس ضد شورش وارد شد و ما را به رختکن بردند در کل جو سختی حاکم بود.

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ایران در مورد انتخاب متین زبردست به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون والیبال در امور بانوان اظهار کرد: خانم زبردست از جنس والیبال است، قبلا بازیکن ملی بوده و رزومه اجرایی قوی‌ای دارد که مهمترینش بحث هیات استان تهران و همچنین وزارت ورزش است. او در همه کارهایش موفق بوده و فکر می کنم سال‌های گذشته هم گزینه نایب رئیسی بوده است. با توجه به اینکه برای خانواده والیبال شناخته شده است و به نقاط ضعف و بایدها و نبایدهای آن آشنایی دارد حضورش می‌تواند موفقیت آمیز و نوید دهنده باشد. برای خانم زبردست آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در پست جدیدش موفق باشد.

برهانی در مورد عملکرد خود در لیگ ترکیه گفت: فکر می‌کنم در مجموع عملکردم خوب و قابل قبول بوده و رضایت نسبی باشگاه و کادر فنی را داشتم. هدفم برای ادامه کار این است که بتوانم اگر شرایط مهیا شود در لیگ برتر ترکیه بازی کنم چون بازی در این لیگ با حضور بهترین بازیکنان دنیا افتخار بزرگی است. هرچند لیگ یک هم به لیگ برتر نزدیک است و از نظر فنی و حرفه‌ای تفاوت چندانی با آن ندارد ولی آدمیزاد دوست دارد پله های بالاتر و چیزهای بهتر را تجربه کند و من هم طبیعتا دوست دارم اتفاقات بهتری در زندگی حرفه‌ای خود داشته باشم.

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان در پایان این گفت‌وگو در مورد شرایط دختران والیبالیست ایران در لیگ ترکیه اظهار کرد: فکر می‌کنم مهسا صابری و مونا آشفته هم در تیم خودشان شرایط خوبی دارند و تا حدودی راضی باشند. به طور کلی حضور خودم و دو بازیکن دیگر در لیگ ترکیه را خیلی مثبت می‌دانم و امیدوارم سال‌های آینده تعداد نفراتمان بیشتر شود و حتی شانس حضور در سوپر لیگ را هم داشته باشیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها