فیلم/ رفتار بی شرمانه نماینده مجلس!


26 آذر 1397 - 16:08
5c1798e3c0971_2018-12-17_16-08
یکی از فعالین فضای مجازی درخصوص این رفتار زشت و بی‌ادبانه محمدباسط درازهی نماینده سراوان در مجلس نوشت: ایشون نماینده سراوان است.برخورد این کارمند جوان ستودنی است. هم تذکرش به نماینده وهم برخوردش با زیاده روی یک شهروند.

یکی از فعالین فضای مجازی درخصوص این رفتار زشت و بی‌ادبانه محمدباسط درازهی نماینده سراوان در مجلس نوشت: ایشون نماینده سراوان است.برخورد این کارمند جوان ستودنی است. هم تذکرش به نماینده وهم برخوردش با زیاده روی یک شهروند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

26 آذر 1397 - 16:08

منبع: مشرق

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


763

نظرات 20
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مرتضی اکبری وایقان 0 0 پاسخ 1397/9/28 -14:25

خاک بر سر ما با این انتخاب مان. حالا من معلم چطور به دانش آموزم یاد بدم که فحش دادن کار بدی است؟

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1397/9/27 -19:43

با سلام عجیبه وشرم آورده وقتی کم میارن پای قوم و۰۰۰۰۰۰۰رابه میان میارن برگشتیم به ۱۰۰سال قبل!!!!!!!!!

علی 0 3 پاسخ 1397/9/27 -11:31

فکرمی کنم این کارمندانرژیشوازرییسش گرفته بایدرییس این کارمند بازخواست بشه وازاوسوال بشه چرانماینده حداقل ۲۰۰هزارنفرروپشت دراتاقش منتظرنگه داشته.این فردوقتی بایک نماینده اینجوربرخوردمی کنه بامردم عادی چه برخوردی داره!

پادرو 1397/9/27 -12:30

رییس گمرک بایدازکاربرکناربشه خدادانرمابقی ارباب رجوع چه کشیدندازدست این منشی

۰۹۱۳∅ 0 1 پاسخ 1397/9/27 -10:36

آقای نماینده یک ده هزارتومنی بهش میدادی مسئله حل می شداین جروبحثهاناشی ازاینه که نمیتونه علنی بگه پول می خوام بایدخودت بدونی عزیزبرادر

ساراپناه 0 3 پاسخ 1397/9/27 -09:56

واقعاابهت نمایندگی مجلس پس چی میشه؟ من اینقدربااین منشیها سروکله زدم واقعا عصبانیت این بنده خدارودرک می کنم وقتی آدم عصبی می کنند انتضاردارندچی بشنوند!

بردبار 1 2 پاسخ 1397/9/27 -08:56

کاش نماینده خودش رومی تونست کنترل کنه ولی به نظرمن منم بجاش بودم ازکوره درمی رفتم

مژگان 0 2 پاسخ 1397/9/26 -22:45

چه جالب نماینده یک شهرروانداخت بیرون بااین وضعیت چطورمیتونه یک نماینده حق وحقوق مردم حوزه انتخابی خودش روبگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

کاربر ناشناس 1397/9/27 -08:40

این یعنی مردم سالاری ومطالبه

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1397/9/26 -20:51

نماینده بلوچستان بود؟

۸۷۵۴۳۲ 0 2 پاسخ 1397/9/26 -20:05

کارمنده چقدربی تفاوته یک جوری داره صحبت میکنه گویایک آدم عادی اومده بابا نماینده یک شهر،چه عرض کنیــــــــــم.

دهقان 1 1 پاسخ 1397/9/26 -19:59

من اهل سراوانم وبه ایشون رای ندادم وطرفدارشون نبودم امابی انصافی است اگرنگویم که آقای درازهی بسیارآدم متشخص وباادب واحترامی هستند بی شک این رفتارازسوی ایشان دلیلی داره که بایستی بررسی بشه،چرااون کارمندایچنین بی تفاوت درمقابل نماینده یک شهراست وچراهمچنین فیلمی گرفته ومنتشرشده

حسین زاده 3 2 پاسخ 1397/9/26 -18:05

در برداشت اول با توجه به رفتار تند نماينده هر بيننده اي حق را به منشي خواهد داد ولي در مراحل بعد اگر با تفكر پيش برويم چند سوال ذهن هر بيننده اي را مشغول خواهد كرد: ١. با توجه به سخنان هر دو نفر در ميابيم همه ي صحبت ها در لحظه بوده، پس فيلم بردار چگونه اماده فيلم برداري بوده؟ ٢. بحث قبل از شروع فيلم چه بوده و چرا سخنان تقطيع شده؟ ٣.با توجه به مصونيت قضائي نمايندگان فردي كه نماينده محترم را هل ميدهد كيست و با اينكه نماينده معرفي ميشود با چه جرات و هدفي به كار گستاخانه خود ادامه ميدهد؟

عباد 1 2 پاسخ 1397/9/26 -17:55

دلیل عصبانیتش؟؟؟؟!!!! برخوردش درست نیست برخوردبی تفاوت اون کارمندهم به نماینده یک شهرهم مناسب نیست نبایدزودقضاوت کرد.

جلالی 2 2 پاسخ 1397/9/26 -17:50

این فیله خیلی مشکوکه نماینده مجلس می خوادکجابره نمیزارن که بره وعصبیش کردند؟!!

شاکری 0 1 پاسخ 1397/9/26 -17:47

مسئله چی بوده این مهم است؟