ازدواج ساده دختر حسن روحانی در سکوت خبری


26 آذر 1397 - 07:43
محمد مهاجری، روزنامه‎نگار، در یادداشتی تلگرامی از مراسم ازدواج دختر حسن روحانی خبر داد.

وی نوشت: چندماه قبل مراسم ازدواج دختر آقای روحانی برگزار شد. مراسم آنقدر بی سروصدا بود که بسیاری از مسئولین و حتی دولتی ها تا مدتی از آن بی خبر بودند. مراسم در نهایت سادگی، یک روز عصر و به صرف میوه و شیرینی و با حضور عده کم شماری از بستگان برگزارشد. برخی بزرگان به آقای روحانی پیشنهاد کردند خبر این ازدواج ساده را منتشر کند،چون باعث امیدواری مردم می شود، اما رئیس جمهور ترجیح داد موضوع در بی خبری تمام شود. خبر را محالفان رئیس جمهور هم داشتند اما دم برنیاوردند. موافقان او هم سکوت پیشه کردند.

محمد مهاجری، روزنامه‎نگار، در یادداشتی تلگرامی از مراسم ازدواج دختر حسن روحانی خبر داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

26 آذر 1397 - 07:43

وی نوشت: چندماه قبل مراسم ازدواج دختر آقای روحانی برگزار شد. مراسم آنقدر بی سروصدا بود که بسیاری از مسئولین و حتی دولتی ها تا مدتی از آن بی خبر بودند. مراسم در نهایت سادگی، یک روز عصر و به صرف میوه و شیرینی و با حضور عده کم شماری از بستگان برگزارشد. برخی بزرگان به آقای روحانی پیشنهاد کردند خبر این ازدواج ساده را منتشر کند،چون باعث امیدواری مردم می شود، اما رئیس جمهور ترجیح داد موضوع در بی خبری تمام شود. خبر را محالفان رئیس جمهور هم داشتند اما دم برنیاوردند. موافقان او هم سکوت پیشه کردند.

منبع: خبرآنلاین

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


42

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 0 0 پاسخ 1397/9/27 -10:45

اگرقرار بود پخش نشه خبرش پس چراپخش شد سیاست پدرومادرنداره یه روده راست نه توشکم خبرنوبس سیاسی هست نه توشکم سیاست مدارش

مرغ سحر 0 1 پاسخ 1397/9/26 -19:37

بیایید یه کم باهم خوش اخلاق تر برخورد کنیم . دایم از زمین و زمان طلبکار بودن و همدیگر را متهم کردن نه از نظر شرعی و نه از نظر اخلاقی صحیح نیست.

مرغ سحر 0 0 پاسخ 1397/9/26 -19:34

سلام . ممنون از آقای رییس جمهور . هر چند باید همه مسولین باید اینطور باشند ولی عمل به این کار خودش یه مردونگی میخواد.

ای 0 2 پاسخ 1397/9/26 -14:20

خوبه در این اوضاع اقتصادی ازدواج دختر روحانی یه معجزه است حداقل بفکر ریاست جمهوری میفتن تا حداقل ازدواج ساده داشته باشن

ااااا 1397/9/26 -22:39

اصلا نفهمیدم چی گفتی همینجوری منفی دادم

علی 2 0 پاسخ 1397/9/26 -14:04

انشاا.... مبارک و فرخنده باد.

مهدی 4 1 پاسخ 1397/9/26 -13:18

بی سرو صدا برگزار کرد تا یه شغل نون وآب دار بهش بده مثل معاونت وزارت به دامادش¡¡¡¡¡¡¿

Mohammad ali yousefi 2 0 پاسخ 1397/9/26 -12:22

سلام _ عروسی دختر آقای روحانی اگر ساده کم سر و صدا بود چیزی است که باید اینطور می بود و نیاز به سر و صدا نداره خیلی ها این عروسی ساده را نمی توانند برگزار کنند

دوستی 5 0 پاسخ 1397/9/26 -11:32

تو این ولبشوی فرهنگی که این ناخلف و همفکراش برا مردم درست کردند شاید به صلاح عروس خانم بوده که صداشو در نیارن. نویسنده مطلب هم خیلی شوط بوده نفهمیده الان وقت دستمال کردن نیست اونایی که تو اوج انتخابات دستمال به دست بودن برا پدر عروس الان اعلان برائت می کنن

جهان 8 0 پاسخ 1397/9/26 -11:27

این جشن پیش مقدمه ازدواجشون بوده.بعداًتو کانادا یااسترالیا جشن مفصلی خواهندگرفت

فهيمه 5 1 پاسخ 1397/9/26 -09:48

رييس جمهور ديگه ازين دخترا نداره؟!بي خرج مخارج عروسي تازه شغل و منصب هم بهت بدن ؟!

شهروند ایرانی 8 0 پاسخ 1397/9/26 -09:46

خوب که چی؟ الان به خاطر این عروسی ساده چشممون رو روی همه پیچیدگی هایی که این دولت تو زندگی مردم درست کرده ببندیم؟؟؟ کاش ساده برگزار نمی کردند منتی هم روی کسی نبود.

غریب 8 0 پاسخ 1397/9/26 -09:45

یعنی فقط میخوام بدونم اون شخصی که گفته باعث امیدواری مردم میشه کی بوده!! ببینید کارمون به کجا رسیده که با ازدواج دختر جناب روحانی قراره ما مردم امیدواری بگیریم