تست تصویری شخصیت شناسی برای پی بردن به قدرت ذهن ناخودآگاه تان

کارشناسان معتقدند که ذهن ناخودآگاه ما مانند یک واحد ذخیره سازی است که تمام اعتقادات، ترس ها، خاطرات خوب و بد و مهارت ها را در خود حفظ می کند حتی اگر شما آن را به یاد نمی آورید.

تست تصویری شخصیت شناسی برای پی بردن به قدرت ذهن ناخودآگاه تان

ما در این مقاله از سایت کوکا یک تست شخصیت شناسی تصویری را ارائه کرده ایم که بر اساس آن می توانید به قدرت ذهن ناخود آگاه خود پی ببرید و اطلاعات جالبی را در مورد شخصیت تان به دست آورید. با ما همراه باشید!

کدام حیوان را زود تر در این تصویر پیدا کردید؟


1. گورخر

اگر اولین بار گورخر را دیدید، باید بگوییم که شما فردی بسیار فعال و خودجوش هستید، شخصیت ریسک پذیری دارید و مردم همیشه از شما پیروی می کنند. مهارت های ارتباطی شما بی نظیر است و شما می توانید یک فروشنده بسیار خوب باشید.

نمی توانید یک کار را دائما تکرار کنید و همیشه دوست دارید که چیز های جدید را امتحان کنید و این می تواند باعث تجربه کردن کار های تازه و دوستان جدید شود.

2. گربه


اگر ابتدا گربه را دیدید، زیاد اهل صحبت کردن نیستید و گاهی اوقات خجالتی می شوید. ترجیح می دهید که بیشتر شنونده و بیننده باشید تا به راحتی بتوانید موقعیت را تجزیه و تحلیل کنید.

برای شما اهمیتی ندارد که مردم در مورد شما چه فکر می کنند و در مورد دیگران اصلا فکر نمی کنید. مستقل و خودکفا هستید، قوانین خود را دارید و همیشه آن ها را حفظ می کنید.

3. اردک

اگر در نگاه اول اردک را دیدید باید بگوییم که شما بسیار خوش بین هستید و همیشه نیمه پر لیوان را می بینید و هیچ چیز نمی تواند شما را ناراحت و مایوس کند.

شما در لحظه زندگی می کنید، از کشف مکان های بکر و تازه، یادگیری مهارت های جدید و کنجکاوی در همه ی امور لذت می برید.

4. کوالا


اگر اولین حیوانی را که دیدید، کوالا بود، شما بسیار آرام، مهربان، حساس و باهوش هستید و تنها راه ارتباطی شما با دوستان تان از طریق تماس های تلفنی است.

در اوقات فراغت از فیلم دیدن و کتاب خواندن لذت می برید و به آرامش می رسید. صادقانه به دیگران کمک می کنید و انتظار پاداش ندارید.

5. فیل


اگر فیل حیوانی است که در ابتدا دیدید، باید بگوییم که بسیار نکته سنج، وفادار و مسئولیت پذیر هستید و خانواده و دوستان تان همیشه می توانند به شما تکیه کنند و شما برای هر مشکل آن ها یک راه حل خوب پیدا می کنید.

شما شنونده خوبی نیستید، خانواده و دوستان اولویت اول شما در زندگی هستند و اگر مردم در اطراف شما احساس خوبی داشته باشند شما هم احساس خوبی خواهید داشت.

6. خرس

اگر ابتدا خرس را دید، بسیار منطقی، محافظه کار، آرام و باهوش هستید و حضور در جاهای شلوغ و پر رفت و آمد را دوست ندارید.

شما بسیار حساس، متفکر و قابل اعتماد هستید که به قوانین و مقررات اعتقاد دارید و بر اساس آن ها اقدام می کنید.

7. زرافه


اگر زرافه اولین حیوانی است که دیدید، شما یک شخصیت اجتماعی و رهبر واقعی هستید. بسیار انعطاف پذیرید و می توانید با هر گروهی سازگار شده و همیشه مرکز توجه هر جمعی باشید.

شما عاشق صحبت کردن هستید، بسیار حساس هستید اما هیچ چیز نمی تواند به راحتی شما را ناراحت کند. به دوستان خود بسیار وفادار هستید و به راحتی شغل و تفریحات خود را تغییر نمی دهید.

8. خوک


اگر ابتدا خوک را دیدید، بسیار مستقل هستید و همیشه همه ی کار ها را به بهترین نحو ممکن انجام می دهید.

بسیار با هوش هستید، به جزییات کوچک توجه می کنید و مهارت های تحلیلی خوبی دارید که می توانند در زمینه ی فعالیت های تحقیقاتی به شما کمک کند.

9. خرگوش

اگر خرگوش اولین حیوانی است که دیدید، شما بسیار خلاق، پر انرژی و خوشحال هستید. هر جا که بروید، خنده و شادی را به ارمغان می آورید و همه می خواهند با شما دوست باشند.

شوخ طبع هستید و همین باعث می شود که در همه ی مهمانی ها مرکز توجه باشید. بسیار متفکر هستید و همیشه سعی دارید که شادی را برای دیگران به ارمغان بیاورید اما فراموش نکنید که گاهی اوقات باید کمی به خودتان استراحت بدهید.

10. شیر


اگر شیر اولین حیوانی بود که دیدید، شما یک رهبر طبیعی هستید. شما به طور طبیعی می دانید که چگونه مردم را متقاعد کنید که اهداف شما را دنبال کنند.

شما از هیچ چالشی نمی ترسید، در واقع شما چالش ها را دوست دارید چون به شما فرصت می دهند تا خودتان را به دیگران اثبات کنید و احساس قدرت داشته باشید.

شما بسیار اهل رقابت هستید و مهارت های استراتژیک فوق العاده ای دارید.

11. جغد


اگر اولین حیوان که شما دیدید جغد بود، شما یک فرد بسیار متفکر و دانا هستید که ترجیح می دهد تا خودتان کار هایتان را انجام دهید.

محیط آرام را دوست دارید و در جمع بودن شما را اذیت می کند. دوست دارید همه چیز را به خوبی سازماندهی و مرتب کنید و هرگونه بی نظمی باعث عصبانیت شما می شود.

شما کمال گرا هستید و گاهی اوقات از دیگران هم همین انتظار را دارید. شاید شما اجتماعی نباشید اما به دلیل هوش سرشار و حس شوخ طبعی که دارید، دیگران از مصاحبت با شما لذت می برند.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها