معرفی اولین شاسی‌بلند تمام‌برقی "اینفینیتی" در سال نو میلادی

شرکت خودروساز ژاپنی قصد دارد در آغازین روزهای سال نوی میلادی از اولین شاسی‌بلند تمام‌برقی خود رونمایی کند.

معرفی اولین شاسی‌بلند تمام‌برقی "اینفینیتی" در سال نو میلادی

شرکت "اینفینیتی"(Infiniti) که زیربرند لوکس کمپانی "نیسان"(Nissan) است، ماه آینده که مصادف با تغییر سال میلادی است و همزمان با سی‌امین سالگرد تاسیس خود، اولین خودروی شاسی‌بلند تمام‌برقی خود را در نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی(NAIAS) در دیترویت آمریکا رونمایی خواهد کرد.

این خودرو اولین طراحی اینفینیتی را در زمینه خودروهای برقی و در راستای برنامه‌های خود برای تکمیل خط تولید برقی خود از سال 2021 به جهان نشان می‌دهد.

"هیروتو سایکاوا" مدیر عامل شرکت نیسان گفت: امیدواریم تا سال 2025 بیش از نیمی از خودروهای فروخته شده ما در سراسر جهان، برقی باشد.

این خودروی برقی جدید حاصل ترکیب دو طرح مفهومی اینفینیتی، یعنی سدان لوکس "Q Inspiration" و "retro Prototype 10 racer" است که هر دو در سال جاری معرفی شده‌اند.

نیسان در آخرین اعلامیه خود اعلام کرد: این عناصر گردهم آمده‌اند تا چشم‌انداز دقیق‌تری از آینده اینفینیتی در دوران طراحی الکتریکی ارائه دهند.

"کریم حبیب" مدیر طراحی اجرایی کاندایی و لبنانی الاصل اینفینیتی گفت: خودروی مفهومی که ما در دیترویت رونمایی می‌کنیم، آغاز یک عصر جدید برای اینفینیتی است و مسیر ما را نشان می‌دهد. برقی کردن و دیگر فناوری‌های جدید به ما فرصتی برای تکامل فلسفه طراحی ما داده‌اند. این بدان معنی است که تناسب طراحی‌های خارجی و داخلی، فضای داخلی بیشتر و فناوری‌های کمکی به پیشرفت این کمپانی کمک کرده‌اند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها