خواص درمانی و معجزه‌آسای سیرابی

سیرابی یک از بهترین مواد غذایی برای تقویت معده و درمان کم خونی است. خواص سیرابی این بار قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین‌ها برای تقویت معده آشنا کنیم.

خواص درمانی و معجزه‌آسای سیرابی

خواص خوراکیها


سیرابی یک از بهترین مواد غذایی برای تقویت معده و درمان کم خونی است. خواص سیرابی این بار قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین‌ها برای تقویت معده آشنا کنیم، شاید این آشنایی چیز تازه‌ای نباشد ولی بد نسیت تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.سیرابی و شیردان یکی از غذاهای قدیمی است […]

سیرابی یک از بهترین مواد غذایی برای تقویت معده و درمان کم خونی است.

خواص سیرابی
این بار قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین‌ها برای تقویت معده آشنا کنیم، شاید این آشنایی چیز تازه‌ای نباشد ولی بد نسیت تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.سیرابی و شیردان یکی از غذاهای قدیمی است که نه تنها در کشور عزیزمان ایران دارای پیشینه‌ای درخشان و طولانی است بلکه در بسیاری از کشورهای جهان نیز مورد توجه علاقه‌مندان به این ماده غذایی است.

سیرابی و شیردان جزء امعا و احشای درون شکم علفخواران (نشخوارکنندگان) است.معمولاً سیرابی را پس از ذبح حیوان از بدنش خارج می‌کنند که دارای آخرین محتویات معده است که دارای بوی نامطبوع و ناخوشایند است که جهت مصرف با برش دادن و خارج نمودن محتویات و به طور کامل شستشو کردن آن اقدام به پخت این ماده غذایی می‌کنند.عضلات صاف و لانه زنبوری که در سیرابی و شیردان وجود دارد، از ارزش غذایی بالایی برخوردار بوده و از نظر پروتئین و چربی با گوشت گاو و گوسفند بسیار متفاوت است که بر خلاف کله‌و‌پاچه باعث افزایش کلسترول نمی‌شود، البته کالری آن نسبت به گوشت قرمز کمتر بوده ولی پروتئین آن مشابه گوشت قرمز، مرغ و ماهی است.

منبع: پرشین وی

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها