ایوانکوویچ با عرب اتمام حجت کرد

درخواست برانکو از مدیرعامل جدید پرسپولیس: هم پول می خواهیم هم امکان اردو!

هفته گذشته حمیدرضا گرشاسبی با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان از مدیرعاملی پرسپولیس کنار رفت و ایرج عرب جانشین او شد.

درخواست برانکو از مدیرعامل جدید پرسپولیس: هم پول می خواهیم هم امکان اردو!

به گزارش خبر فوری ؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به راحتی با ماجرای جدایی حمیدرضا گرشاسبی کنار آمد همان طور که با داستان کنار رفتن محمدحسین نژادفلاح، علی اکبر طاهری، محمد ترکاشوند و سایر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کنار آمده بود. از این به بعد، برانکو باید با ایرج عرب سرپرست باشگاه فعالیت هایش را ادامه بدهد.

در این مدت اما سه جلسه مهم بین آنها رقم خورده بود. دو جلسه ابتدایی، فقط در مورد هماهنگی بابت انتشار خبر و رسانه ای کردن ماجرای حضور عرب در پرسپولیس به عنوان جانشین گرشاسبی بود اما آخرین جلسه طرفین که قبل از بازی با پارس جنوبی جم رقم خورد، به خاطر اتمام حجت سرمربی سرخ ها با مدیریت جدید باشگاه بود. برانکو از عرب خواسته در اولین گام، بازیکنان را به لحاظ روحی شارژ کند و خیلی زود، پول به حساب شان واریز شود.

این مهم ترین خواسته برانکو بود. البته شنیدیم او در مورد مطالبات خودش نیز از سرپرست باشگاه سوالاتی پرسیده بود و قرار بر این شد پس از حسابرسی به طلب برانکو، بخش جدیدی از پول هایش واریز شود.

بخش بعدی صحبت های این دو، معطوف به اردوی میان فصل و سایر امکانات بود. برانکو به عرب تاکید داشت نیاز به زمین تمرین جدید و امکانات بهتری برای ادامه کار دارد. چمن ورزشگاه شهید کاظمی از حالت نرمال خارج شده که در زمان تعطیلات لیگ، باید به آن رسیدگی شود. اگر این زمین آماده نشد، برانکو منتظر انتخاب زمین های دیگر خواهد بود.

از سوی دیگر، او در برنامه هایش به گرشاسبی گفته بود پرسپولیس باید اردویی 10 تا 14 روزه در قطر برگزار کند. حتی شنیدیم سرمربی پرسپولیس در مورد انتخاب کمپ اسپایر در دوحه نیز با مسئولان آن مجموعه ورزشی در قطر، صحبت هایی انجام داده بود. از این رو، به عرب تاکید داشت حتما از این اردو حمایت کرده و بودجه اش را تامین کند زیرا قرار نیست پرسپولیس در نیم فصل نیز در تهران تمریناتش را دنبال کند. عرب در تمام این موارد به برانکو قول داد بهترین شرایط را با کمک وزارت ورزش و همچنین اسپانسر باشگاه، تامین خواهد کرد.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها