قطع گاز در برخی از مناطق اهواز

رییس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان از قطع جریان گاز در برخی نقاط مرکز شهر اهواز طی فردا شنبه به دلیل انجام تعمیرات به مدت 10 ساعت خبر داد.

قطع گاز در برخی از مناطق اهواز

حسنعلی کلانتریان، رییس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان گفت: در ادامه عملیات تعمیراتی تاسیسات و خطوط شهری، جریان گاز منطقه مرکز شهر اهواز از خیابان مسجدی تا جهانیان حد فاصل خیابان ادهم تا سی متری در روز شنبه 24 آذر از ساعت 7 صبح تا 17 عصر قطع می گردد.

وی بیان داشت: افزایش حجم عملیات تعمیر اضطراری خطوط و شبکه گاز رسانی شهری اهواز در راستای پیشگیری از قطع بدون برنامه در ایام سرد پاییز و زمستان انجام می شود.

رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان تصریح کرد: از مشترکان این مناطق خواسته می شود در مدت زمان قطع گاز از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداری کنند.

کلانتریان اظهار داشت: بر اساس اصول ایمنی باید شیرهای مصرفی داخلی منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد 194 به حالت بسته نگهداری شود.

عبداله ابول پور، مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با اشاره به فرسودگی شیرهای شبکه گاز اهواز، تصریح کرد: کار تعمیر و بازسازی تاسیسات گاز شهری اهواز از ابتدای شهریور امسال آغاز شده تا در فصل سرما قطع یا افت فشار نداشته باشیم.

گفتنی است؛ استان خوزستان بیش از 960 هزار اشتراک گاز شهری، روستایی و صنعتی دارد که کلانشهر اهواز با بیش از 298 هزار مشترک شهری و 24 هزار مشترک روستایی بیش ترین تعداد مشترکان را در استان دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها