حمام خانه مرگ نوزاد 13 ماهه شد+ تصاویر

تنها ۲ دقیقه تنها گذاشتن نوزاد ۱۳ ماهه کافی بود تا مادرش شاهد یک تراژدی باشد.

حمام خانه مرگ نوزاد 13 ماهه شد+ تصاویر

تنها 2 دقیقه تنها گذاشتن یک نوزاد 13 ماهه کافی بود تا او در یک تراژدی جان خود را از دست بدهد. " اولیور رودس"که در حمام توسط مادرش تنها گذاشته شده بود، در اثر سقوط در وان غرق شد. در لحظه وقوع حادثه مادر نوزاد برای چک کردن رادیاتور به طبقه بالا رفته بود. بنا به گفته مادر این نوزاد او فکر می کرد در صورتی که حادثه‌ای برای پسرش در حمام پیش بیاید او از طریق فرزند دیگر 2 ساله اش که در حمام بود از آن مطلع خواهد شد.

مادر این کودک پس از بیرون کشیدن پسرش از وان حمام بلافاصله با مرکز اورژانس پزشکی تماس گرفت و همچنین اقدام به انجام عملیات CPR بر روی او کرد اما تلاش او و همچنین پزشک اورژانس برای نجات جان اولیور بی نتیجه ماند.

این زن که هویتش " امی" اعلام شده در اظهاراتش در دادگاه لینکلن شر انگلیس گفت که تصمیم گرفت دو کودک خود را به حمام ببرد. به همین دلیل آنها را به طبقه پایین آورد و در حمام گذاشت. او سپس برای چک کردن رادیاتور به طبقه بالا رفت و زمانی که دوباره به پایین سر زد، آنها در حال بازی و خندیدن در حمام بودند. پس از مراجعه مجدد امی به طبقه بالا و سپس بازگشت او الیور را در حالی که روی آب قرار گرفته بود، مشاهده کرد.

خانواده این کودک قصد دارند قلب، کلیه ها و کبد او را به کودکان نیازمند اهدا کنند.

کارآگاه " کلاری ریمر "، که در جریان گزارش پلیس قرار گرفته، در این باره گفت: "والدین عاشق کودکان خود هستند و از آنها به خوبی مراقبت می کنند. خانم رودس به طبقه بالا مراجعه کرده و حتی اقدام به چرت زدن کرده است. شواهد می گوید او این کار را انجام داده است. او بر این باور بوده که می تواند همزمان هم در طبقه دوم باشد و هم حمام کردن بچه ها را مدیریت کند. هیچ مدرکی دال بر غرق شدن اولیور توسط مادرش وجود ندارد اما باید به یاد داشت که کودکان کم سن و سال در کمتر از چند ثانیه ممکن است در آب غرق شوند."

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها