معصومه ابتکار در گفتگو با خبرفوری:

نباید از مطالبات زنان چشم پوشی کنیم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفتگو با خبرفوری بر توجه به مطالبات برحق زنان تاکید کرد.

نباید از مطالبات زنان چشم پوشی کنیم

معصومه ابتکار در این گفتگو که در حاشیه یک همایش مرتبط با مد و لباس در تهران صورت پذیرفت، مهمترین دغدغه امروز زنان ایرانی را خودباوری دانست و بر توجه به این مطالبات تاکید کرد.

او در پاسخ به این سوال که برخی از منتقدان، حضور زنان در ورزشگاه ها را اولویت اصلی زنان نمی دانند اما شما از این مطالبه به طور ویژه حمایت می کنید، گفت: حضور بانوان در ورزشگاه ها شاید دغدغه اصلی نباشد اما مطالبه به حق بانوان است که نباید چشم پوشی کنیم. معاون رئیس جمهور تصریح کرد: نباید خواسته های بانوان را کوچک فرض کنیم تا بتوانیم به دستاوردهای بزرگ برسیم.

او همچنین با اشاره به ایام گرامیداشت روز دانشجو، بیان کرد: دانشجویان باید با انرژی و حرارت سال های گذشته اهداف و مسیر خود را دنبال کنند به دور از حواشی، تحریم های ظالمانه را محکوم کنند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • زهرا
    0

    خانم ابتکار عزیز. شما به عنوان متولی امور زنان کشور، آیا هیچگاه به فکر آن افتاده اید که به دغدغه و مطالبات زنان آسیب دیده و یا در معرض آسیب کشور بیاندیشید و سری به آنها بزنید آنچنان که زنان فعال سیاسی در کشورهایی مانند آمریکا انجام میدهند؟ قطعا اگر حتی برای چند ساعت به این زنان که قشر وسیعی از جامعه هستند سری می زدید دیگر تمام هم و غم تان رفتن خانم ها به ورزشگاه نبود

  • تنها
    0

    خداوکیلی نمیدونیم کدوم روی شما رو قبول کنیم که انقدر..............هستید

  • نیما
    0

    کاش از سرکار خانم درمورد جمشید اریان خودروهای برقی مطالبه میکردید که دانشمند مارو فراری دادن یا معاهده پاریس.... قطعا طرح ورود بانوان ب ورزشگاه الان ففط فرار از پاسخگویی

  • محمود
    0

    ناکارآمدی یعنی در میان این همه مشکلات داخلی و خارجی نتونی اولویتها مردم و کشورتو تشخیص بدید و تمام دغدغه ات بشه بی اهمیت ترین مسئله که شاید دغدغه یک درصد جامعه زنان ایران تو این موقعیت نباشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها