عضو کمیسیون امنیت ملی: دولت باید با نظارت و برخورد لازم قیمت کالاها را کاهش دهد/ قیمت‌ها باید مانند قبل به‌سرعت کاهش یابد/ بالا رفتن قیمت دلار منطقی نبود

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: دولت باید قیمت کالاهایی که به‌واسطه افزایش قیمت دلار رشد کرده بود را کاهش دهد و سیستم‌های نظارتی خود را فعال و با متخلفین برخورد کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی: دولت باید با نظارت و برخورد لازم قیمت کالاها را کاهش دهد/ قیمت‌ها باید مانند قبل به‌سرعت کاهش یابد/ بالا رفتن قیمت دلار منطقی نبود

نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی وب‌سایت خبر فوری درباره کاهش قیمت دلار و تأثیر آن بر قیمت اجناس مصرفی گفت: با توجه به کاهش قیمت ارز قیمت دیگر محصولات که به بهانه افزایش قیمت دلار افزایش پیداکرده بود بایستی کاهش پیدا کند.

وی بابیان اینکه افزایش قیمت دلار به دلایل منطقی رخ‌ نداده بود تصریح کرد: همه می‌دانیم افزایش قیمت دلار با منطق و علم اقتصاد همخوانی نداشت به همین سبب افزایش قیمت‌هایی که برای اجناس مختلف رخ‌داده بود آن هم فقط به بهانه افزایش نرخ دلار نیز می‌بایست با کاهش قیمت دلار کاهش پیدا کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی درباره سرعت کاهش قیمت کالاها گفت: همان‌گونه که قیمت کالاها ظرف مدت کوتاهی همزمان با بهانه نرخ دلار افزایش پیداکرده بود، باید با ورود و مدیریت دولت قیمت این کالاها در مدت کوتاهی کاهش پیدا کند.

نقوی حسینی با تأکید بر اینکه دولت باید با فعال کردن سیستم‌های نظارتی خود بر قیمت کالاها نظارت داشته باشد، تشریح کرد: دولت باید با فعال کردن سیستم نظارتی و برخورد با متخلفین بازار، قیمت‌ها را به قیمت منطقی کاهش دهد.

وی تأکید کرد: دولت باید همان‌گونه که ظرف دو سه ماه افزایش قیمت رخ‌داد قیمت‌ها را به همان‌طور کاهش دهد و به‌صورت جدی با نظارت و برخورد قاطع با متخلفین و کسانی که همچنان علاقه‌مند به بالا نگه داشتن قیمت ها دارند، قیمت کالاها و وضعیت معیشتی مردم را اصلاح کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی درباره گزینه‌های مطرح‌شده برای سمت مدیرعاملی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران گفت: در حال حاضر گزینه‌های متعددی برای تصدی مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی مطرح هستند، اما بهتر است تا حصول تصمیم نهایی و انتخاب فرد مورد نظر از ارائه اسامی افراد مختلف برای حفظ آبروی آنان خودداری کنیم.

این در حالی است برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد یکی از گزینه‌های مطرح‌شده برای مدیرعاملی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران رامین پولادرگ است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رنجبر
    0

    تازمانی که آقای روحانی وتیمش اصلاح طلبان یعنی مثل آفریدونها وام بگیران کلان بدون وثیقه وحقوق بگیران نجومی ودروغگویان درون دولت وهوشی آن هستند تغییرات مثبتی درجهت رفاه حال مردم پیش نمیآید.بامید ظهور دولت یار خدانگهدار.

  • رضا صالحی
    0

    به نظر شما آیا صرف نظارت جدی و سختگیرانه میشه قیمت کالاها را کنترل کرد ؟ وقتی قیمت گردویی که توی روستاهای هزارجریب مازندران به بهانه افزایش قیمت دلار پنج برابر افزایش پیدا میکنه، به نظر شما با نظارت مستمر و‌جدی دولت کنترل میشه یا اینکه خود ما، مردم باید وجدان و معرفت خودمونو در نظر داشته باشیم. این گردو یک مثال کوچیک از هزاران مورد افرایش بی ربط قیمت بعضی از اجناس بود که عرض کردم. تا ما مردم طمع خودمونو کنار نذاریم وضعیت بازار همینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها