حق شناس: نگاه دولت به دانشجو مطلوب تر از گذشته است/ در وضع موجود باید دولت را در برابر دلواپسان حمایت کرد

 عضو شورای شهر تهران گفت: نوع نگاه امروز دولت به دانشجو، آزادی بیان و نقد پذیری مطلوب تر از گذشته است.

حق شناس: نگاه دولت به دانشجو مطلوب تر از گذشته است/ در وضع موجود باید دولت را در برابر دلواپسان حمایت کرد

محمد جواد حق شناس عصر روز(چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده خبر عنوان کرد: بسیاری از رخدادهای امروز نتیجه تصمیمات نادرست در دولت های نهم و دهم است.
وی با تاکید بر حمایت از دولت در وضع موجود گفت:در وضع موجود باید دولت را در برابر دلواپسان و افرادی که فضا را به سوی یکجانبه گرایی هدایت می کنند، حمایت کرد.
در ادامه مراسم دانشجویان دانشکده خبر مطالبات خود را از شورای شهر مطرح ساختند.
حق شناس در پاسخ به مطالبه دانشجویی در باره اختصاص فضای تبلیغاتی در میدان ولیعصر به دانشکده خبر، گفت: امکان اختصاص بیلبورد بزرگ میدان ولیعصر به دانشکده خبر نیاز به بررسی های حقوقی و قراردادی دارد اما می توان یک فضای خبررسانی در محدوده خیابان ولیعصر به این کار اختصاص داد.
این عضو شورای شهر در باره احتمال انحلال دانشکده خبر گفت: چطور می توان به انحلال دانشکده ای با سابقه ٢٦ سال و کارنامه درخشان با ٥ هزار دانش آموخته فکر کرد؟ اگر دانشجویان بر این باور باشند که این دانشکده باید به حیات خود ادامه دهد،هیچ کس نمی تواند آن را منحل کند.
وی از مدیرعامل ایرنا و مسئولان مربوط خواست تا نگاه انحلالی به دانشکده خبر را تجدید کرده و به تجدید نظر دراین تصمیم کمک کنند تا نگرانی دانشجویان این دانشکده از بین رود.
حق شناس افزود: روزنامه نگاری تنها شغل من است و به این شغل بیش از سایر مسئولیت های خود افتخار می کنم.

منبع: ایرنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها