مراسم معارفه شهردار مشهد شنبه برگزار می شود

مراسم معارفه شهردار مشهد شنبه هفته آینده با حضور رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در مشهد برگزار می شود.

مراسم معارفه شهردار مشهد شنبه برگزار می شود

مراسم تکریم و معارفه شهردار مشهد شنبه بعدازظهر با حضوراحتمالی وزیر ارتباطات، معاون وزیر کشور و رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در سالن همایش دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

حکم شهردار مشهد دوشنبه هفته جاری توسط وزارت کشور تایید شد و کلایی رسما سکان هدایت مدیریت شهری پایتخت معنوی کشور را به دست گرفت.

محمدرضا کلایی متولد ۱۳۵۹ و دانشجوی دکتری اقتصاد بوده و معاون اداری و مالی شهرداری ،مدیرکل نظارت و ارزیابی اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قائم مقام معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

پیش از این قاسم تقی زاده خامسی به عنوان شهردار مشهد مشغول به کار بود که با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان از این سمت کنار گذاشته شد و شورای شهر مشهد از میان معاونان وی کلایی را به عنوان گزینه مورد نظر خود به وزارت کشور معرفی کرد.

کلایی طی چند هفته گذشته و در دوران سرپرستی خود در اولین انتصاب مدیر حراست شهرداری مشهد را تغییر داده است و شنیده شده برخی تغییرات مدیریتی در معاونت ها و سازمان های شهرداری در دستور کار کلایی قرار دارد.

مراقبت در انضباط مالی

در حکم محمد رضا کلایی که توسط وزیر کشور به امضاء رسیده آمده است: در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر مشهد و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم، جنابعالی را به سمت شهردار مشهد منصوب می کنم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با درنظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری و به کارگیری خلاقیت و نوآوری در اداره امور شهر، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر شود.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها