احتمالات درباره افزایش حقوق کارگران

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برخی احتمال‌ها درباره افزایش حقوق کارگران در سال آینده را تشریح کرد.

احتمالات درباره افزایش حقوق کارگران

کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش حقوق کارگران و کارمندان در بودجه سال آینده، گفت: یک نظر براین است که حقوق‌ها در سال آینده به طور کلی 20 درصد افزایش پیدا کند و نظر دیگر این است که حقوق‌ها در سال آینده به صورت پلکانی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: البته باید دید دولت در بودجه سال آینده چه مکانیزمی برای افزایش حقوق‌ها در نظر گرفته تا بر اساس آن در مجلس تصمیم‌گیری شود.

نماینده مردم تهران در مجلس کارمندان و بازنشستگان نگران میزان افزایش حقوق خود نباشند، افزود: نمایندگان مجلس حافظ منافع کارگران و کارمندان هستند و در بودجه سال آینده درباره این موضوع بهترین تصمیمات را اتخاذ خواهند کرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید براینکه باید در بودجه سال آینده حقوق و دستمزدها به گونه‌ای افزایش پیدا کند که کفاف زندگی کارگران را بدهد، تصریح کرد:قطعاً در این زمینه جلساتی با خواهیم داشت تا بهترین تصمیمات برای این قشر زحمت‌کش اتخاذ شود.

منبع: تسنیم

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رسول
    0

    ما بازنشستگان دهه 80 دولت که بیشترین محرومیت ها را در سالهای جنگ تحمیلی متحمل شدیم اکنون نیز با توجه به افزایش هزینه ها از سال1391 تا کنون بیشترین اجحاف در افزایش حقوق بازنشستگی در مقایسه با بازنشستگان بعدا ز سالهای1391 در حق ما شده است.همچنین تعهدات بیمه خدمات درمانی با 70% سهم بازنشسته ظلم مضاعف میباشد. پیام من به مسئولین پیگیری چنین مواردی این است که شما هم یک روزی بازنشسته خواهید شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها