یلدای شگفت‌انگیز ۹۷ دیجی‌کالا، جشن خرید اینترنتی ایران

دیجی‌کالا امسال هم به سنت سال‌های گذشته بزرگترین کمپین خرید را در آستانه یلدا و در روز خرید اینترنتی ایرانیان به راه خواهد انداخت.

یلدای شگفت‌انگیز ۹۷ دیجی‌کالا، جشن خرید اینترنتی ایران

در این کمپین شرکت‌های بزرگی با دیجی‌کالا همراهی می‌کنند و تخفیف‌ها و هدایای ویژه‌ای با خرید از دیجی‌کالا دریافت می‌کنید. کمپین که به مدت چهار شب از ۲۷ تا سی‌ام آذر ماه برگزار می‌شود. از ساعت صفر بیست و هفتم به دیجی‌کالا سر بزنید و با ۲۰۰ هزار کالا با تخفیف‌های جذاب و کمپین‌های مختلف آشنا شوید. همه این ۲۰۰ هزارکالا با نشان ویژه انار و هندوانه شب یلدا از دیگر کالاها متمایز شده‌اند.

بسیاری از این کالاها محصولات برندهای ایرانی هستند. در کمپین «یلدای شگفت‌انگیز ۹۷ دیجی‌کالا، جشن خرید اینترنتی ایران» کالاها و برندهای باکیفیت ایرانی نقش ویژه‌ای خواهند داشت.

اول اینکه امسال یک قرعه‌کشی مهیج داریم که جایزه‌اش یک دستگاه ماشین MVM X22 است که به قید قرعه به یکی از شرکت‌کنندگان در کمپین یلدا اهدا می‌شود. شرایط حضور در قرعه‌کشی خیلی هیجان‌انگیز است. حتی قبل از شروع رسمی کمپین یلدا در ۲۷ آذر می‌توانید اپلیکیشن دیجی کالا را نصب کنید و با نام کاربری و رمز عبورتان به آن وارد شوید و به صفحه قرعه‌کشی بروید.

روز اول گروه‌های کالایی مختلفی تا ۵۹ درصد تخفیف خواهند خورد و این روند تا پایان کمپین یلدا ادامه دارد. درنهایت ساعت ۱۲ شب سی‌ام آذرماه درست همزمان با شب یلدا کمپین یلدا به پایان می‌رسد اما دیجی‌کالا همچنان همراه با مشتریانش است.

برای شرکت در این جشنواره شگفت انگیز فقط کافی است که اپلیکیشن دیجی‌کالا را از اینجا نصب کنید.

منبع: رپرتاژ آگهی

1544

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها