تشکیل صف بزرگ فروش دلار +تصاویر

بانک مرکزی با استراتژی بالاتر قرار دادن نرخ ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها نسبت به بازار آزاد، توانست با کنترل کامل و کاهشی کردن روند بازار، فروشندگان دلار را به سمت خود جذب نماید.

تشکیل صف بزرگ فروش دلار +تصاویر



728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • سعید
    0

    وقتی که افراد کم در آمد جامعه از جمله کارگران عزیز وزحمتکش با زحمت زیاد به فکر مایحتاج روزمره زندگی خود بودند.تعدادی از مردم پولدار شدیدا به تب خرید دلار وسکه گرفتار بودند. وبا این عمل زشت خود موجب شدند که کالاهای اساسی مورد نیاز عامه مردم ،نرخ های بسیار بالایی را رقم بزند. امروز که این دلار کوفت قیمتش پایین می رود .لازم است که خریداران دلار چنین دست وپا بزنند.این ها باید بدانند که در دنیا و کائنات قانون هایی وجود دارد که بطور اتوماتیک از سوء استفاده کننده از هر موقعیتی ، انتقام می گیرد.

    نظرات شما -
    • پوریا
      0

      دلار مایه دردسرهمه ازجمله من مهندس است،که امروزه دیگه جزو قشرکم درآمد شدیم.بعداز 21 سال کار مهندسی در شرکتهای بزرگ ومعتبر،امروز واقعا درآستانه خط فقر زندگی میکنم.لعنت به مسببان این وضعیت احسنت

  • کمیل
    0

    این کارها یک بازی کثیف است. بازنده هم همیشه ضعفا هستند .

  • کیومرث
    0

    از این حرکتتان از طرف دولتمردان خوشحالیم . امید این است که در کشورمان نظم حاکم باشد که منظم بودن به وجود آید و دیگران و ما هم اعتماد ‍پیدا کنیم برای سرمایه گذاری بیشتر کار بیشتر . کاش همیشه و با سرعت همه چیز ها را مدیریت می کردند تا مردم و جامعه و همه دچار خسران نشوند به امید آنروز .

  • کارگر ساده
    0

    دلار بشه ده هزار تومان یا 4000 تومان دیگه فرقی برای من کارگر نداره یکی بیاد قیمت کالاها و اجناسی که در این چند ماه گذشته 3 برابر شده را کاهش بده!

  • Soleiman
    0

    قیمت دلار کاهش پیدا میکنه و از طرف دیگر قیمت اجناس و کالاها چه ساخت داخل و چه وارداتی با بهانه های واهی مسوولین افزایش قیمت پیدا میکند.

  • میرزا
    0

    حالا کسانی هستند به دلایل نیاز ماشین و خونه وغیره....فروختنددلار خریدند تا اینکه نیازشان برطرف شود . ولی در این بازی ضرر کردند . آیا به نظر شما این برنامه دلار خوب بود ولی آنهایی که پول بیشتر داشتند منفعت کردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها